Siirry uusimpaan kommenttiin

Nettiyhteyden pätkiminen Hubi vs. Chromecast

Varsinkin Ruutu palvelua katsottaessa yhteys pätkii hubilta katsottaessa usein, ruutuun tulee teksti huonosta verkkoyhteydestä (hubi on kaapelillla kytketty) yhteys pätkii kyllä katsottaessa muutakin,  cmore, areena, jne...
Mutta samasta reitittimestä ( Huawei B715 ) wifi yhteydellä Castattuna (aito Chromecast / anroid känny) ruutu ym. netti tv palvelut toimivat lähes moitteetta.
Kyseessä ”vanha” DNA TV versio.
Mistäköhän moinen voi johtua
Pertti O Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Kannattaa välttäää TV-hubin käyttöä yhtään mihinkään mihin ei ole pakko. Ja DNA:ta ei kiinnosta enää paskan vertaa yksikään vanhan DNA-TV:n käyttäjä. Ei kannata yhtään mitään kysellä, se on tehty selväksi.
    A-P
  • Hei Pertti!

    Jos sinulla on hubissakin edelleen käytössä vanhempi DNA TV -versio niin onhan hubin ohjelmistoversio kuitenkin ajantasalla? Kannattaa myös testata virtaresettiä laitteelle jos pätkimistä tuntuu esiintyvän useammalla sovelluksella vaikka nettiyhteyden pitäisi olla kunnossa.

    Tarvittaessa suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.