Numeron siirtäminen operaattorilta

Moi, mulla siirtyi tänään klo 14.02 Telialta liittymä teille. Vaihdoin sim-kortin, mutta yhteydet eivät lähde toimimaan. Kokeilin myös käynnistää uudelleen. Onko vielä jokin asia mikä pitää tehdä?
Essi H. Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Essi! Olemme havainneet vikaa numeronsiirtojen aktivoitumisessa ja tätä korjataan parhaillaan. pahoittelut asiasta koituvasta haitasta. Vika korjataan mahdollisimman pian tänään
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei, olen saanut lähetteellä uudet sim-kortit itselle ja perheenjäsenelle. Vaihdanko vain sim-kortin kännykkääni ja asia on sillä selvä? Voinko vaihtaa perheenjäsenen sim-kortin eri aikaan, ja kauanko on aikaa vaihtaa sim-kortti/ sim-kortit?
    Teijo Rantatupa
  • Hei Teijo!

    Jos tilauksille ei ole tehty myynnin yhteydessä automaattista aktivointia, tulee nämä aktivoida osoitteessa https://aktivoi.dna.fi. Jos kyseessä on numeronsiirto toiselta operaattorilta, saat tekstiviestillä ilmoituksen tarkemmasta siirtoajasta ja kktivoinnin yhteydessä voit valita haluamasi siirtoajan.
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.