Ohjelmaopas ei päivity

Miksi ohjelmaoppaaseen ei tule ohjelmatietoja? Nyt ohjelmaopas päättyy torstaiyöhön. olen odottanut että asia korjaantuu mutta ei.Kyse siis kaapeliverkosta ja dna tv sovelluksesta (vanha).

Kommentit

  • Joo ei tunnu toimivan. Kokeiltu androidilla, firefoxilla, Google chromella. Tätä on jatkunut pitkään ettei meinaa hakea ohjelmatietoja, mutta nyt ei tosiaan näytä torstaita yötä pidemmälle. Olisi kiva jos tuo korjattaisiin kun siitä maksetaankin

    Marko
  • Onneksi ei enää tätä pelleilyä dna:n kanssa ole jäljellä kuin kuukausi. Ei varmasti meillä ole enää tämän jälkeen mitään mikä viittaa edes dnahan. Kukaan ei vaivaudu enää vastaamaan täällä saatikka tekemään mitään vioille joita heidän palveluissaan/laitteissaan on. Kohta on viikon ollut tuokin vika mutta mitään ei tapahdu.
    Ulla
  • Myös Ylen teksti-tv tomii hubissa erittäin hitaasti.
    Toisessa telkkarissa on kiinni Wbox HD3 -digiboksi jossa ohjalmaopas ja teksti-tv toimivat mainiosti.


    Pekka
  • Ohjelmaopas toimii/päittyy Uudella versiolla. (win7/chrome, anroid, iOs)
    Ei toimi "vanhalla" versiolla.
    Jokohan vanhat muuten "toimivat" jätetään unholaan ns. korjausten suhteen.
    Ja DNA vaikenee kuten tavallista.

    Pertti O
  • Hei! Yleistä vikaa DNA TV :n ohjelmaoppaan kanssa ei ole tullut tietoomme. Olisitteko yhteydessä maksuttomaan asiakaspalvelumme vikapäivystykseen 0800 300 500, niin pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin, kiitos!
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Olihan taas vastaus. Johan tästä t
    äälläkin on kerrottu, ettei ole . Ettekö usko vai mitä, kokeilkaa itse.
    Pertti O
  • Tarkistahan @DNA Ida T tilanne!!! Kannattaisi vaikka vaivautua itse kokeilemaan!!!

    Ainakin minä olen asiasta teetättänyt tiketin, samoin kuin siitä että YLEn TV1:n ja TV2:n ohjelmatiedot ei pidä edes tänään paikkaansa (aamupäivä ja alkuiltapäivä). 


    A-P
  • Nyt tästä on tiketti tehtynä, kiitos vikapalveluumme soittaneille!

    Vika on selvityksessä, pahoittelut siitä aiheutuvasta haitasta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Minäkin sinne olin yhteydessä ja ei ensin uskoneet että vika dna:lla vaan alettiin kysellä että olenko ottanu hubista virrat kokonaan pois jne. kunnes sain ymmärtämään ettei asialla ole pelkästään hubin kanssa mitään tekemistä, vaan se koskee myös sovellusta  ja oma dna sivuja kaikilla selaimilla. Nyt sitten kuulemma vian selvittely/korjaaminen vie kuulemma 1-3 arkipäivää. Joten jos torstaina on jotain jatkuvassa tallennuksessa tai muuten tallennettavaa niin eipä näemmä onnistu. Asiasta mainittuani saain vain pahoitteluja ja ne nyt minusta ei hirveästi auta.

    Ulla
  • Eikähän vikatilanteista/häiriöistä vahingossakaan koskaan tiedoteta:
    https://www.dna.fi/hairiotiedotteet

    A-P
  • Sieltä minäkin sitä vikaa yritin käydä katsomassa, mutta kun ei siellä ollut aloin siitä kyselemään täällä. Sitten kun joku dnalta vihdoin jotain vastasi niin hän ei antanut tietoa eteenpäin vaan kun minä soitin vikapäivystykseen ja sanoin siitä yrittivät että vika vain minulla, mutta kun sanoin että muutkin täällä valittavat samasta, niin vihdoin meni perille. Sitten se vikapalvelun henkilö kävi lukemassa tämän ketjun ja totesi että niin näkyy olevan. Nyt ne sitten selvittelee vikaa ...

    Ulla
  • Sitä tämmönen tavallinen toope kuvittelis että vähentäisi kovasti vikapäivistyksen ja asiakaspalvelun töitä jos olisi tehtyinä edes jotakin yksinkertaista automatiikkaa ja automaattisia tarkistuksia. Niin ja jos asioista ja häiriöistä tiedotettaisiin nopeasti ja selkeästi..
    A-P
  • Tämä on ihan käsittämätöntä, miten voi edes kirjoittaa ettei ole yleistä vikaa, jos 4 ihmistä vrk sisään asiasta valittaa foorumilla. Ja miksei helvetissä voi foorumin kautta välittää vikaa eteenpäin. Käsittämättömän kivikautista touhua.

    Ja tosiaan koskaan ei ole mitään yleistävikaa, kun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, vaikka täältä voi lukea ongelmista ja on tietoinen niistä että muilla on samoja ongelmia, niin asiakaspalvelunpellet ei ole tietoisia koskaan mistään.

    Eli ainoa tyyli saada viesti perille on soittaa asiakaspalveluum, kuten tämäkin viesti kertoo:
    Nyt tästä on tiketti tehtynä, kiitos vikapalveluumme soittaneille!

    Ite en ainakaan sinne soita ikinä, se tuntuu jo työnteolta ja siitä pitäisi DNA:n mulle maksaa että sitä tekisin... Foorumillekkin olen alkanut kirjoittamamaan vain sen takia että DNA asiakaspalvelusta saa väärää tietoa tai ei tietoa ollenkaan eli täysin turha toimi koko asiakaspalvelu.
    JJJ
  • Samaa täällä mietitty että mikä on vikana kun DNA TV ei toimi. Ilmoittaa vain, että palvelinvirhe. Ei mitään ilmoitusta ole tullut häiriöstä. Tänne eksyin vahingossa, kun aloin tutkia että mikä hitto mättää... Eli odotellaan kai sitten vain, että DNA TV alkaisi jossain kohtaa toimia..
    Sanna
  • Jaha, nyt näkyy ohjelmaoppaassa ohjelmat torstaille ja perjantaille, sitten puuttuu lauantain ja sunnuntain ohjelmat, ja taas maanantain ohjelmat näkyvät. Mahtaisivatko nuo lauantain ja sunnuntainkin ohjelmat tulla näkyviin ennen kyseisiä päiviä?
    Veikkonen
  • @Sanna sun vikatilanne on ihan jotain muuta. Kannattaa vikapäivystykseen soittaa kiiruusti.

    Ihan päivitystä. Näyttäisi että TV-hubissa menty edelleen kehnompaan suuntaan. Joukko kanavia josta puuttuvat nyt koko illan ohjelmatiedot, mm. Kutonen HD, Frii HD, Eurosport 1/2 HD, CNN International



    A-P
  • Eipä vain näy täällä tilanne ihan ennallaan. Ohjelmatiedot loppuu ke-to välisenä yönä.
    Ulla
  • Siis minulla on tuo vanha sovellus. Lopetin DNA TV -sovelluksen ja käynnistin sen uudelleen, ja silloin tulivat näkyviin nuo muiden päivien paitsi lauantain ja sunnuntain ohjelmat.
    Veikkonen
  • Heh, nyt tulivat näkyviin lauantain ja sunnuntain ohjelmat, jolloin perjantain ohjelmat katosivat... Kovin on vaikeaa näköjään.
    Veikkonen
  • Vaikeeta ja sekavaa näyttää olevan.

    Perjantaista 12.6. eteenpäin puuttuu myös merkintä asetetusta jatkuvasta talleenteesta!!

    Pertti O
  • Viimein näkyy ilmoitus häitiötiedotteissa:
    https://www.dna.fi/hairiotiedotteet?type=resttukari1&id=86969&scrollTo=ZzNPejyOG0lk

    Tuoltahan näkee että asia ollut tiedossa jo 06.06.2020 klo 00:00 - melkoista piiloittelua
    A-P
  • Paitsi että 10h sitten on ilmoitettu tässäketjussa ettei ole mitään vikaa 😀
    JJJ
  • @JJJ
    Tämä on DNA. DNA-palveluissa ei ole koskaan mitään vikaa, vikaa, vikaa...
    Asiakkaassa on vikaa - asiakkaan pitää resetoida TV-hubi, resetoida modeemi, tyhjentää DNA-tv:n välimuisti, vaihtaa kaikki kaapelit, etenkin HDMI, antennikaapelit ja TV-datajako, Chrome poistaa ja asentaa uudelleen, tyhjentää Chromen selainhistoria, kirjautua palveluista pois ja kirjautua uudelleen sisään. Eikun palauttaa TV-hubiin tehdasasetukset ja asentaa viimeisin päivitys.

    Eiku oliko se sittenki se Vanha vai uusi DNA-TV? "Päivitetään se sinun vanha DNA-TV:si uudeksi määräaikaisella 2 vuoden sopimuksella, saat 400 MB verkkoyhteyden ja huippupalvelut, rajaton verkkotallennus.." - Eikun mulla on edelleenkin se kovalevy..


    A-P

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.