Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Oma DNA -sovellus nyt saatavilla!

Tiesitkö, että uudesta Oma DNA -mobiilisovelluksesta löydät kätevästi laskujesi tiedot sekä DNA Kaupat yhteystietoineen ja aukioloaikoineen? Voit myös maksaa laskuja, tarkastella tilauksiasi ja palveluitasi, tarttua asiakasetuihisi sekä olla viestitse yhteydessä asiakaspalveluun.

Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.


DNA Ida T palveluasiantuntija

Kommentit

  • Moi


  • Mistä viiden euron alennuskupongilla saa alennusta, laskusta, dnakaupasta ostoksista vai mistä ?
  • Hei! 5 euron alennuskuponki on tekemistäsi ostoksista, esim. DNA Nettikaupan tarvikeostoksista, tarkemmat tiedot ovat myös sovelluksessa olevassa kupongissa
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • pyysin tarkennusta ennen kun suostun appin asentamaan.

    Voisiko joku tarkentaa tarkasti, kiitos

    Saako vitosen alennusta seuraavasta laskusta vai ei ?
  • Kyseessä on alennuskuponki seuraavaan ostokseesi, et siis saa 5 euron alennusta esim. matkapuhelinliittymäsi laskuun.
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Kiitos Iiro.

    Houkuttimenne ei siis sovellu minun kaltaisille, jotka tinkii kaupassa enemmän kuin femman ostoksestaan 😀
  • Miksei näy JÄMPTI 1M -liittymän käyttömäärät esim. puhelut 70 sent, viestit 7 snt. Tärkeä tieto, hyödytön sovellus, kun pitää kumminkin luurin selaimella aukaista...
  • Kiitos, erittäin hieno asia, olen tyytyväinen hakemukseenne, kaikki toimii.

  • Hei,
    mistä löydän Oma Dna sovelluksen jotta saisin koodin BookBeatin ilmaiskuunteluun?

  • Hei, tätä samaa asiaa kysyn: mistälödän Oma Dna sovelluksenjotta saisinkoodin BookBeatiin? Kiitos.
  • Voit ladata Oma DNA sovelluksen laitteesi Google Play tai App Store sovelluskaupoista
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Oma DNA sovellusta ei löydy Google Playsta
  • Tätä vikaa selvitetään parhaillaan
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Minkäs takia tuossa sovelluksessa on tietoturvan kohdalla eri sopimushinta, kun mitä on tilausvahvistuksessa ja mitä oikeasti sovittiin.
  • Pärrä: Jos sopimusasioiden kanssa on epäselvyyttä niin voit laittaa meille viestiä esim. sovelluksesta löytyvän chatin kautta, kiitos!
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • löytyykö se sovellus tietokoneelle. Minun on vaikea kirjoittaa matkapuhelimella mitään.

  • Voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä myös puhelimitse 044 144 044 tai esim. sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta. Sovellus toimii vain puhelimella/tabletilla.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Kiitos mutta en ainakaan soita mitään palvelupuheluita.
  • Eikä siellä chatissa tunnu olevaan yhtään ketään. vaikka kirjoitin sinne minkä näin. Että sellainen palvelu
  • Asiakaspalvelun numero ei ole maksullinen palvelunumero. Sovelluksen chatin kautta vastaamme aina mahdollisimman pian palveluaikojen puitteissa, vastausta ei siis välttämättä saa ihan samantien.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • no ei todellakaan "saman tien". kunhan edes joskus.
    Ja miten niin ei maksullinen numero. lupaatko että ei maksa mitään jos soitan esim 044 -alkuiseen numeroon. Myyntinumerot 0800 -alkuiset tiedän että on maksuttomia.
  • Moi!

    En Pääse oma dna sivuille herjaa että linkki on laitettu sähköpostiin mutta ei ole tullut minulle asti.
  • Tarkistitko myös roskapostikansion?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei en pysty soittamaan, netti ja tekstiviestit toimii kyllä. Valittaa ettei palvelimeen saada yhteyttä. Mitä pitää tehtä?
  • Auttaako jos käynnistät puhelimen uudelleen? Onko ongelma sama riippumatta siitä mihin numeroon soitat?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Ongelma poistui uudelleen kännistämisellä kiitos!
  • En pääse kirjautumaan entiseen oma Dna palveluun
  • Hei Eila!

    Tarkoitatko nyt siis Minun palveluani joka toimii siis selaimen kautta vai Oma DNA -sovellusta? Kumpaankin kirjaudutaan samoilla DNA Tunnuksilla, jotka sinun on pitänyt luoda verkkopankkitunnuksilla ennen ensimmäistä kirjautumista.

    Jos et muista käyttäjätunnusta tai salasanaa niin esim. sivun https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# kirjautumiskohdan alla on "Ongelmia kirjautumisessa?" -kohta, jonka takaa löytyy linkit salasanan tai käyttäjätunnuksen resetointiin. Tuolta löytyy myös kertakäyttöisellä tunnuksella kirjautumisen mahdollisuus. Jos sinulla on käytössä mobiilivarmenne niin voit kirjautua myös tämän avulla.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Hei! Jos prepaid loppuu jos ei lataa lisää saldoa 6 kk:n välein, ja mulla on saldoa yli 200euroa, joten en varmaan lataa lisää 6kk:n välein. Jos liittymä nyt katkeaa, palautatteko käyttämättämän saldon minulle ? En halua lopettaa liittymää, mutta tulin ladanneeksi saldoa liian paljon. Mikä neuvoksi?
    Ripa
  • Jos prepaid-liittymän aikaraja umpeutuu ja liittymä sulkeutuu , niin käyttämäröntä saldoa ei palauteta.

    EU:ssa on käsittelyssä direktiivi , jonka mukaan operaattori olisi velvollinen palauttamaan käyttämättömän saldon pyydettäessä ja sen on tarkoitus tulla voimaan tämän vuoden joulukuussa. Vielä joudutaan odottamaan.
  • Hei. Kuinka voin laittaa teille sähköpostia laskutukseen liittyen? En löydä mistään mailiosoitetta, mihin kirjoittaa. Kuka on firman asiakaspalvelun esimies, tarvitsen hänen yhteystietonsa, nro sekä spostiosoitteen. Tarvitsen apua voidakseni auttaa iäkkäämpää henkilöä, saadakseni hänelle laskutuksen pelaamaan teiltä niin, että se tulee hänelle postissa ihan paperisena kirjeenä. Hän ei osaa käyttää nettiä, oma postia, verkkopankkia yms.
    Tämä paperilasku kotiin on sovittu hänelle liittymäsopimusta tehdessä sekä DNA Oyj että DNAWelhoon. Olette laskutattaneet kuitenkin kys. henkilöä lähettämättömistä paperiversioista. Miten tämä on mahdollista?Olemme olleet teidän asiakaspalveluun yhteydessä puhelimitse useita kertoja ja aina on pitänyt asian korjaantua, mutta näin ei ole koskaan tapahtunut. Edelleen tulee oma postiin niitä laskuja, hänen spostiinsa ilmoitus sinne menneestä laskusta, joita hän ei osaa katsoa.
    Tämän asian tiimoilta oltiin viimeksi puhelinkeskustelussa asiakaspalvelun kanssa toukokuu tai kesäkuu-20. Nauhoititte sen keskustelun, joten se löytyy nauhoilta. Meillä myös tarkka ajankohta tallella.
    Työntekijänne lupasi, niin kuin kuuluisikin, että kaikkien kotiosoitteeseensa saapumattomien laskujen veloitukset hyvitetään xsummalla. Niin ettei edes laskuja laskuteta, ennenkuin tuo xsumma on tullut hyvitetyksi.Mainittakoon että meillä on tuo lupaama ne xsumma tiedossa. Sama summa löytyy nauhalta. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. Kyseinen rahakorvaus koskee siis Welhoa. Mutta paperilaskutus-sopimus on tehty sekä DnaOyj että Welho laskutukseen. Kummastakin paperiversioista laskutatte, ettekä sovitusti edelleenkään lähetä niitä kotiin. Tätä virheellistä menettelyä on tapahtunut jo kohta kokonaisen vuoden ajan. Hoitakaa asia välittömästi kuntoon ja kerralla sekä niin ettei tähän asiaan tarvitse enää koskaan palata. Tarvittaessa tästä keskustellaan jonkin muun tahon kanssa.
    Olkaa yhteydessä minuun, mailin lähettäjään mailitse. Ja haluan keskustella tästä nimenomaan, firman sellaisen ihmisen kanssa, joka on oikeasti asiasta tietävä sekä seisoo sanojensa takana. Asiakaspalvelusta edellytän lisäksi, että tällä palstalla esitätte julkisesti anteeksipyynnön minulle, ja myöskin sekä erityisesti tälle iäkkäälle henkilölle ja perehdytte asiaan ensin. Mikään... tyyliin pahoittelut ei riitä. 



  • Hei!

    Anteeksi että laskutuksen kanssa on ollut epäselvyyksiä eikä näihin ole aikaisempien yhteydenottojen yhteydessä saatu täyttä selvyyttä. Haluamme tietenkin selvittää tilanteen kuntoon ja saada laskutuksen toimimaan asiakkaan toivomalla tavalla.

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten valitettavasti emme pysty tätä kautta tarkemmin selvittämään asiaa tai kommentoimaan tilannetta ilman tarvittavia tietoja.

    Jos laskut menevät OmaPostiin niin tästä veloitetaan normaalin paperilaskuveloitus, sillä laskut lähtevät siis meiltä paperisina, mutta ne muutetaan postissa sähköiseen muotoon ja toimitetaan sitten OmaPostiin. Asiakaspalvelun kautta emme näe tai pysty muuttamaan postin sähköisiä palveluita vaan muutos tähän tulee tehdä asiakkaan itse OmaPostissa. Laskutustapana siis luultavasti on jo aikaisemman pyynnön perusteella paperilasku, mutta koska OmaPostin kautta on tehtynä sopimus laskujen toimituksesta heidän omaan palveluunsa sähköisenä, niin laskut tulevat kuitenkin sinne.

    Jos laskutuksen tai hyvityksien kanssa on edelleen jotain epäselvää niin voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen palvelu@dna.fi. Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.

    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Miksi tuo sähköpostiosoite ei ole nähtävillä myös teidän yhteystietosivulla???

    https://www.dna.fi/yhteystiedot

    Aiemmin oli em. sivulla myös linkki yhteydenottolomakkeeseen , mutta ei enää kumpaakaan.

    PS. Joskus oli myös osoite asiakaspalvelu@dna.fi. Toimiiko vielä???
  • Hei Veikko!

    Asiakaspalvelun sähköpostiosoite on siis palvelu@dna.fi, muut vanhat osoitteet eivät enää toimi. Sähköpostiosoite ei ole enää sivuilla suoraan nähtävissä sillä pyrimme ohjaamaan asiakkaat ensisijaisesti käyttämään muita sähköisiä yhteydenottokanavia, kuten Minun palvelustani löytyvää yhteydenottolomaketta. Sähköposti on siis toki edelleen käytössä ja kerromme toki osoitteen jos joku haluaa tätä kautta olla meihin yhteydessä tai asia sitä vaatii.

    Sähköposteissa on usein ongelmana ettei tietoja asian käsittelyyn ole tarpeeksi ja näin ollen joudutaan pyytämään näitä vielä erikseen jolloin asian käsittely pitkittyy. Usein esim. vikatilanteissa tai laskutukseen liittyvissä epäselvyyksissä joudutaan kysymään tarkentavia tietoja, aina viestissä ei ole välttämättä edes tarpeeksi tunnistetietoja asian käsittelyn aloittamista varten. Kun viesti on lähetetty yhteydenottolomakkeen kautta niin meillä on usein tiedossa esim. puhelinnumero jolloin voimme tavoitella asiakasta suoraan puhelimitse sen sijaan, että kysyimme tiedot sähköpostilla ja asiakas joutuisi taas laittamaan meille uuden viestin. Näin vältytään usean eri viestin lähettelyltä edestakaisin ja saadaan asia hoidettua kerralla kuntoon. Yhteydenottolomake on siirretty itsepalvelun taakse jolloin asiakkaan ei tarvitse huolehtia erikseen asiakas- tai tunnistetietojen antamisesta vaan nämä saadaan automaattisesti kirjautumisen perusteella.

    Vaihtoehtoisesti meihin voi olla yhteydessä aikaisemminkin mainitun Oma DNA -sovelluksen chat-palvelun kautta tai vaikkapa Facebookissa tai Twitterissä yksityisviestien kautta.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Niinpä niin.

    Minusta nuo ulkomaisessa hallinassa olevat kanavat (Facebook , Twitter jne) eivät ole tietoturvallisia ja eivät sovellu asiakkaiden yksitysasioiden käsittelyyn. Erilaisten chattien ongelma on , että niistä ei jää asiakkaalle mitään kirjallista dokumenttia mitä on puhuttu ja sovittu. Ylipäätään en suosittele puheluita , koska niitä lupauksia , mitä aspa siellä antaa ei voi näyttää toteen eikä niitä kukaan edes muista.

    No Minun palvelujen lomake on lähes ainoa sopiva.
  • Facebookissa tai Twitterissä emme ikinä pyydä mitään tarkkoja henkilötietoja kuten syntymäaikaa/henkilötunnusta tai osoitetietoja. Usein puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite ovat jo näiden em. palveluiden tiedossa, joten näitä voimme käyttää tunnistetietoina, samoin kuin esim. asiakas- tai laskunnumeroa, jotka eivät aiheuta tietoturvariskejä. Sosiaalisenmedian kanavissa emme pysty tarkemmin siis käsittelemään esim. laskutusasioita, mutta voimme aina auttaa yleisellä tasolla ja tehdä vianselvitystä ym.

    Oma DNA -sovelluksen chatit säilyvät aina asiakkaan nähtävissä ja tarvittaessa käydystä keskustelusta saa myös lähetettyä kopion omaan sähköpostiin. Puhelimitse käydyt keskustelut nauhoitetaan aina ja jos esim. sopimuksen teossa on tapahtunut virhe tai väärinkäsitys niin tämä on mahdollista tarkistaa puhelukuuntelulla. Yleensä mahdolliset ongelmat tai epäselvyyden saadaan toki korjattua ja selvitettyä ilman, että puhelua tarvitsee kuunnella.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Maassamme on lukuisa joukko henkilöitä , jotka eivät osaa eikä halua rekisteröityä Facebookiin tai Twitteriin juurikin tietoturvan vuoksi. Heitä nuo kanavat eivät palvele pätkääkään.

    Puhelimen nauhoitukset eivät tallennu asiakkaalle , vaan ainoastaan operaattorille.

    Jos jokaista palvelua varten pitää olla jokin appi , niin pian niitä on kapulassa miljoona. En innostu.

    Yleiskäyttöinen kanava , joka ei ole laiteriippuvainen on paras.
  • Milloin te saatte sovellukseen tai ylipäätänsä omille sivuille eräpäivän siirto nappulan laskuille? Sitä on luvattu viimeiset 5 vuotta.
    hubiukko
  • Hei
    Ostaessani vajaat vuosi sitten puhelimen teiltä sain etusetelin. Käytin etusetelistä osan ja siihen jäi vielä saldoa. Nyt en löydä etusetelistä mitään dokumenttia. Etusetelillä on oma numero. Näkyykö jäljellä oleva saldo myymälässä etusetelin numerolla?
    Terveisin
    Outi

    Outi Kahra
  • Hei Outi,

    Etuseteli on kertakäyttöinen ja se käytetään aina kerralla, vaikka ostoksen määrä jäisikin alle etusetelin summan. Yhden ostokerran yhteydessä voi käyttää useamman etusetelin.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Hei
    Minun etuselin pystyi käyttämään osissa.
    t. Outi
    Outi Kahra

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.