Oma DNA -sovellus nyt saatavilla!
Tiesitkö, että uudesta Oma DNA -mobiilisovelluksesta löydät kätevästi laskujesi tiedot sekä DNA Kaupat yhteystietoineen ja aukioloaikoineen? Voit myös maksaa laskuja, tarkastella tilauksiasi ja palveluitasi, tarttua asiakasetuihisi sekä olla viestitse yhteydessä asiakaspalveluun.
Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
Seuraa viestiä
3
seuraajaa
Voisiko joku tarkentaa tarkasti, kiitos
Saako vitosen alennusta seuraavasta laskusta vai ei ?
Houkuttimenne ei siis sovellu minun kaltaisille, jotka tinkii kaupassa enemmän kuin femman ostoksestaan 😀
mistä löydän Oma Dna sovelluksen jotta saisin koodin BookBeatin ilmaiskuunteluun?
Ja miten niin ei maksullinen numero. lupaatko että ei maksa mitään jos soitan esim 044 -alkuiseen numeroon. Myyntinumerot 0800 -alkuiset tiedän että on maksuttomia.
En Pääse oma dna sivuille herjaa että linkki on laitettu sähköpostiin mutta ei ole tullut minulle asti.
Tarkoitatko nyt siis Minun palveluani joka toimii siis selaimen kautta vai Oma DNA -sovellusta? Kumpaankin kirjaudutaan samoilla DNA Tunnuksilla, jotka sinun on pitänyt luoda verkkopankkitunnuksilla ennen ensimmäistä kirjautumista.
Jos et muista käyttäjätunnusta tai salasanaa niin esim. sivun https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# kirjautumiskohdan alla on "Ongelmia kirjautumisessa?" -kohta, jonka takaa löytyy linkit salasanan tai käyttäjätunnuksen resetointiin. Tuolta löytyy myös kertakäyttöisellä tunnuksella kirjautumisen mahdollisuus. Jos sinulla on käytössä mobiilivarmenne niin voit kirjautua myös tämän avulla.
Ripa
EU:ssa on käsittelyssä direktiivi , jonka mukaan operaattori olisi velvollinen palauttamaan käyttämättömän saldon pyydettäessä ja sen on tarkoitus tulla voimaan tämän vuoden joulukuussa. Vielä joudutaan odottamaan.
Tämä paperilasku kotiin on sovittu hänelle liittymäsopimusta tehdessä sekä DNA Oyj että DNAWelhoon. Olette laskutattaneet kuitenkin kys. henkilöä lähettämättömistä paperiversioista. Miten tämä on mahdollista?Olemme olleet teidän asiakaspalveluun yhteydessä puhelimitse useita kertoja ja aina on pitänyt asian korjaantua, mutta näin ei ole koskaan tapahtunut. Edelleen tulee oma postiin niitä laskuja, hänen spostiinsa ilmoitus sinne menneestä laskusta, joita hän ei osaa katsoa.
Tämän asian tiimoilta oltiin viimeksi puhelinkeskustelussa asiakaspalvelun kanssa toukokuu tai kesäkuu-20. Nauhoititte sen keskustelun, joten se löytyy nauhoilta. Meillä myös tarkka ajankohta tallella.
Työntekijänne lupasi, niin kuin kuuluisikin, että kaikkien kotiosoitteeseensa saapumattomien laskujen veloitukset hyvitetään xsummalla. Niin ettei edes laskuja laskuteta, ennenkuin tuo xsumma on tullut hyvitetyksi.Mainittakoon että meillä on tuo lupaama ne xsumma tiedossa. Sama summa löytyy nauhalta. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. Kyseinen rahakorvaus koskee siis Welhoa. Mutta paperilaskutus-sopimus on tehty sekä DnaOyj että Welho laskutukseen. Kummastakin paperiversioista laskutatte, ettekä sovitusti edelleenkään lähetä niitä kotiin. Tätä virheellistä menettelyä on tapahtunut jo kohta kokonaisen vuoden ajan. Hoitakaa asia välittömästi kuntoon ja kerralla sekä niin ettei tähän asiaan tarvitse enää koskaan palata. Tarvittaessa tästä keskustellaan jonkin muun tahon kanssa.
Olkaa yhteydessä minuun, mailin lähettäjään mailitse. Ja haluan keskustella tästä nimenomaan, firman sellaisen ihmisen kanssa, joka on oikeasti asiasta tietävä sekä seisoo sanojensa takana. Asiakaspalvelusta edellytän lisäksi, että tällä palstalla esitätte julkisesti anteeksipyynnön minulle, ja myöskin sekä erityisesti tälle iäkkäälle henkilölle ja perehdytte asiaan ensin. Mikään... tyyliin pahoittelut ei riitä.
Anteeksi että laskutuksen kanssa on ollut epäselvyyksiä eikä näihin ole aikaisempien yhteydenottojen yhteydessä saatu täyttä selvyyttä. Haluamme tietenkin selvittää tilanteen kuntoon ja saada laskutuksen toimimaan asiakkaan toivomalla tavalla.
Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten valitettavasti emme pysty tätä kautta tarkemmin selvittämään asiaa tai kommentoimaan tilannetta ilman tarvittavia tietoja.
Jos laskut menevät OmaPostiin niin tästä veloitetaan normaalin paperilaskuveloitus, sillä laskut lähtevät siis meiltä paperisina, mutta ne muutetaan postissa sähköiseen muotoon ja toimitetaan sitten OmaPostiin. Asiakaspalvelun kautta emme näe tai pysty muuttamaan postin sähköisiä palveluita vaan muutos tähän tulee tehdä asiakkaan itse OmaPostissa. Laskutustapana siis luultavasti on jo aikaisemman pyynnön perusteella paperilasku, mutta koska OmaPostin kautta on tehtynä sopimus laskujen toimituksesta heidän omaan palveluunsa sähköisenä, niin laskut tulevat kuitenkin sinne.
Jos laskutuksen tai hyvityksien kanssa on edelleen jotain epäselvää niin voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen palvelu@dna.fi. Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
https://www.dna.fi/yhteystiedot
Aiemmin oli em. sivulla myös linkki yhteydenottolomakkeeseen , mutta ei enää kumpaakaan.
PS. Joskus oli myös osoite asiakaspalvelu@dna.fi. Toimiiko vielä???
Asiakaspalvelun sähköpostiosoite on siis palvelu@dna.fi, muut vanhat osoitteet eivät enää toimi. Sähköpostiosoite ei ole enää sivuilla suoraan nähtävissä sillä pyrimme ohjaamaan asiakkaat ensisijaisesti käyttämään muita sähköisiä yhteydenottokanavia, kuten Minun palvelustani löytyvää yhteydenottolomaketta. Sähköposti on siis toki edelleen käytössä ja kerromme toki osoitteen jos joku haluaa tätä kautta olla meihin yhteydessä tai asia sitä vaatii.
Sähköposteissa on usein ongelmana ettei tietoja asian käsittelyyn ole tarpeeksi ja näin ollen joudutaan pyytämään näitä vielä erikseen jolloin asian käsittely pitkittyy. Usein esim. vikatilanteissa tai laskutukseen liittyvissä epäselvyyksissä joudutaan kysymään tarkentavia tietoja, aina viestissä ei ole välttämättä edes tarpeeksi tunnistetietoja asian käsittelyn aloittamista varten. Kun viesti on lähetetty yhteydenottolomakkeen kautta niin meillä on usein tiedossa esim. puhelinnumero jolloin voimme tavoitella asiakasta suoraan puhelimitse sen sijaan, että kysyimme tiedot sähköpostilla ja asiakas joutuisi taas laittamaan meille uuden viestin. Näin vältytään usean eri viestin lähettelyltä edestakaisin ja saadaan asia hoidettua kerralla kuntoon. Yhteydenottolomake on siirretty itsepalvelun taakse jolloin asiakkaan ei tarvitse huolehtia erikseen asiakas- tai tunnistetietojen antamisesta vaan nämä saadaan automaattisesti kirjautumisen perusteella.
Vaihtoehtoisesti meihin voi olla yhteydessä aikaisemminkin mainitun Oma DNA -sovelluksen chat-palvelun kautta tai vaikkapa Facebookissa tai Twitterissä yksityisviestien kautta.
Minusta nuo ulkomaisessa hallinassa olevat kanavat (Facebook , Twitter jne) eivät ole tietoturvallisia ja eivät sovellu asiakkaiden yksitysasioiden käsittelyyn. Erilaisten chattien ongelma on , että niistä ei jää asiakkaalle mitään kirjallista dokumenttia mitä on puhuttu ja sovittu. Ylipäätään en suosittele puheluita , koska niitä lupauksia , mitä aspa siellä antaa ei voi näyttää toteen eikä niitä kukaan edes muista.
No Minun palvelujen lomake on lähes ainoa sopiva.
Oma DNA -sovelluksen chatit säilyvät aina asiakkaan nähtävissä ja tarvittaessa käydystä keskustelusta saa myös lähetettyä kopion omaan sähköpostiin. Puhelimitse käydyt keskustelut nauhoitetaan aina ja jos esim. sopimuksen teossa on tapahtunut virhe tai väärinkäsitys niin tämä on mahdollista tarkistaa puhelukuuntelulla. Yleensä mahdolliset ongelmat tai epäselvyyden saadaan toki korjattua ja selvitettyä ilman, että puhelua tarvitsee kuunnella.
Puhelimen nauhoitukset eivät tallennu asiakkaalle , vaan ainoastaan operaattorille.
Jos jokaista palvelua varten pitää olla jokin appi , niin pian niitä on kapulassa miljoona. En innostu.
Yleiskäyttöinen kanava , joka ei ole laiteriippuvainen on paras.
Ostaessani vajaat vuosi sitten puhelimen teiltä sain etusetelin. Käytin etusetelistä osan ja siihen jäi vielä saldoa. Nyt en löydä etusetelistä mitään dokumenttia. Etusetelillä on oma numero. Näkyykö jäljellä oleva saldo myymälässä etusetelin numerolla?
Terveisin
Outi
Etuseteli on kertakäyttöinen ja se käytetään aina kerralla, vaikka ostoksen määrä jäisikin alle etusetelin summan. Yhden ostokerran yhteydessä voi käyttää useamman etusetelin.
Minun etuselin pystyi käyttämään osissa.
t. Outi