Siirry uusimpaan kommenttiin

Omat tiedot/ Minun palveluni sekä DNA TV

Moi,
Mikä mättää kun en pääse tietoihin vaikka pääsen kirjautumaan sisälle plaveluihin?
Firefoxilla jää vain pyörittämään "Ladataan" kuvaketta ja Chromella sama ongelma

En myöskään pääse kirjautumaan DNA-TV palveluun läppäriltä
t.
Raimo Karhu

Kommentit

  • Hei Raimo! Kiitos ilmoituksestasi, olemme havainneet yleistä vikaa mm. DNA Minun palveluni ja DNA TV kirjautumisessa ja tätä korjataan parhaillaan. Pahoittelut asiasta koituvasta haitasta!
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Haluaisin katsoa mtv3 ,4kanavaa ja sub tv.tä käyttäjätunnus on, mutta kirjautumaan ei onnistu. Ja salasana unohtunut
  • No eipä ne suorana näykkään @Virpi missään laitteessa johon kirjaudutaan DNA Tunnuksilla.
  • ei täälläkään pääse tietokoneella dna tv palveluun jo oli ongelmia myös päästä oma palveluun,joutui vaihtamaan salasanan,kauan näyttää taas vian korjaaminen kestävän,no ei mitään uutta
  • Hei Hessu! Yleistä vikaa kirjautumisen kanssa ei ole tiedossamme. Miten kirjautuminen ei onnistu, vai auttoiko tuo salasanan vaihto?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • oma palveluun pääsin mutta dna tv ei hyväksy tunnustani
  • @Hessu
    Yritätkö kirjautua uuteen vai vanhaan DNA TV:seen?
  • vanhaan,kun en pidä siitä uudesta
  • Jos olet uuden asiakas, et voi vanhaan enää kirjautua (sen 2 viikon siirtymän jälkeen). Siinä syy ainakin, jos näin on.
  • ahaa,ok,no uudessa ei toimi tv kanavat,tallenteet toimii
  • ja miksi sinne pääsee vain s.postin kautta,eli antaa kertakäyttöisen salasanan
  • En pääse DNA Oma Palveluun vanhalla salasanalla eikä anna tehdä uuttakaan.
    Ei auta vaikka tunnustautuu pankkitunnuksilla.

    Kauheesti helpottaisi jos asiakaspalvelunroon vastattaisiin
    tai jos edes sähköposteihin vastattaisiin.

    jaazaa
  • Hei! Oletko kirjautumassa Minun Palveluun osoitteessa https://minunpalveluni.dna.fi/ ? Kirjautumiskentän alla on linkki "Ongelmia kirjautumisessa?", klikkaa siitä ja sen jälkeen "Olen unohtanut salasanani", niin pääset vaihtamaan salasanan sähköpostiin tulevan linkin kautta.

    Asiakaspalvelunumeroomme vastataan normaalisti, linjalla kannattaa kärsivällisesti odottaa vuoroaan. Sähköposteihin vastataan normaalisti 2-3 arkipäivässä.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • En ole unohtanut salasanaani mutta muutin sen tuossa nyt kuitenkin.
    Ja sama ongelma, ei päästä kirjautumaan.

    Asiakaspalveluunne ei vastata "normaalisti", tarkoittaa siis kohtuullisessa ajassa, en ala odottelemaan tuntikausia, tällaista odotusaikaa ei voi olla, ja minulla on viime syksyltä olevia sähköposteja, joihin ei ole koskaan vastattu. Minun mielestäni huonoa asiakaspalvelua.
    jaazaa
  • Mitä virheilmoitusta tuo kirjautuminen antaa, jos ei onnistu myöskään juuri asettamallasi uudella salasanalla? Yrititkö useamman kerran, varmistaen että salasana on varmasti oikein kirjoitettu eikä esim. caps lock ole päällä?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • iPadilla pääsin, PC:llä en. IPadilla en joutunut antamaan edes salasanaa. Ei ollut siis mikään caps lock-ongelma, vaan joku ongelma tuossa sivustossanne. Samaa palvelua mitä teiltä sai mm. kolme vuotta sitten, paluuta siihen palveluun toivon enkä ole ainoa. Tämä minun yksittäinen toiveeni on.
    jaazaa
  • Täällä päässä kirjautuminen onnistuu normaalisti. Mitä selainta käytät tietokoneella kirjauduttaessa? Auttaako jos käynnistät selaimen kokonaan uudelleen?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Käytin useampaa selainta, Edgeä, Chromea ja Firefoxia, ei vaikutusta asiaan. iPadista pääsen suoraan sovellukseen, se riittää tässä vaiheessa minulle. Chromen poistin ja asensin uudelleen, ongelma ei PC:ssä poistunut.
    jaazaa
  • Katsoin nyt illalla uudelleen tätä PC:llä ja tällainen virheilmoitus tulee;
    "Tämä sivu ei toimi juuri nyt.
    dnapalvelut.dna.fi ohjasi sinut uudelleen liian monta kertaa."

    Ongelma sama kuin aiemmin.


    jaazaa
  • Johan kuulostaa erikoiselta. Täällä päässä en saa ongelmaa toistettua. Olethan kirjautumassa osoitteessa https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# ?
    Jos olet, eikä kirjautuminen onnistu edelleenkään vaan tuo sama herja tulee huolimatta siitä mitä selainta käytät, niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalvelumme maksuttomaan vikapäivystykseen 0800 300 500 niin päästään selvittelemään ongelmaa tarkemmin.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Tuosta osoitteesta juuri en pääse eteenpäin. Nyt pistin kuitenkin iPadin sovelluksen kautta teille viestiä, jos saisin siihen vastausta, niin pääsisin omassa asiassani eteenpäin.

    Soittelen vikapäivystykseen.

    Olen tästä päässyt aina aiemmin kirjautumaan, myös PC:llä.
    jaazaa
  • Huomenta kaikille. Mikä mättää, kun ei millään onnistu hallinnoimaan omapalvelusta mitään ja nyt hakemaan PUK-koodia. Aikaisemmin onnistunut ongelmitta. Useaan kertaan kokeiltu tarkistetuin tunnuksin. Eli sisälle siis pääsee, mutta pyörittää ja pyörittää. Eilenkin viitsin odottaa 40 minsaa. Missä vika??
    Keijo Hyvönen
  • Poista evästeet tai kokeil toisella selaimella (ellei siellä ole oikeaa vikaa, pitäisi auttaa.

    Tuo palvelu on taattua DNA laatua.
    Pena
  • En liity dna n käyttäjäksi.olen edelleen telian asiakas
    Mauri Kaarlo Johannes Leppälä

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.