Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Omien tietojen muutos.

Nykyinen sähköpostiosoitteeni poistuu käytöstä.
Voiko uuden ositteen ottaa suoraan käyttöön,
minunpalveluni kautta.
Kaikkista laskuistani tulee ilmoitukset nykyiseen sp osoitteeseen.
Nykyinen sp osoite lakkautuu tämän kuun loppuun mennessä.
Tuleeko uusi sp osoite voimaan välittömästi muutoksen jälkeen.


Minun palveluni --> Omat tiedot --> Muokka tietoja --> Tallenna.


Tombstone Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Minun palveleuni kautta päivitetty tieto sähköpostiosoitteen muuttumisesta tulee voimaan välittömästi, mutta suosittelen laittamaan meille vielä viestin osoitteessa https://www.dna.fi/yhteystiedot, niin varmistetaan että laskutiedot tulevat perille uuteen osoitteeseen kuten pitääkin.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Koskas DNA saa tämä kuntoon.
    Ollut jo 2 päivää jumissa.Tarttiskohan tehdä jotakin.

    https://imgur.com/a/UgeYGkX
    ​​​

    Tombstone
  • Itsellä kirjautuminen onnistui ihan normaalisti, mikä tuossa on siis tarkemmin vikana? Auttaako toisen selaimen käyttäminen jos esim. jokin lisäosa estäisi toiminnan?
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Muutin sähköpostiosoitteen eilen illalla minunpalvelun kautta ja sen jälkeen ei pääse kirjautumaan.

    Kun kuten edellisessä viestissäni mainitsin,että SP osoite vaihtuu kuun loppuun mennessä.

    Nyt ilmoittaa,että sp osoite,tai salasana on virheellinen.

    Tombstone
  • Jos valitset ongelmia kirjautumisessa, kumpaan sähköpostiin unohtunut salasana tulee?
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Ei kumpaankaan.Piti tehdä uudet tunnukset.
    Nyt näyttäis toimivan.
    Tombstone
  • Tuossa sähköpostin vaihdossa on sitten mennyt jotain pieleen sillä uuden tunnuksen luominen onnistuu normaalisti vain jos vanha tunnus on poistettu käytöstä asiakaspalvelun kautta, hyvä juttu jos tunnus kuitenkin toimii taas
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Miksi mobiilivarmmennetta en saa käyttöön? DNA ilmoittaa että estetty liittymän omistajan toimesta.
    Seija Mäkelä
  • Hei Seija!

    Mobiilivarmenteen käyttöönottoa ei ole tässä tapauksessa luultavasti sallittu. Asia saadaan korjattua kun liittymän omistaja on yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, p 044 144 044, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.