Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Omistussuhteen muutos liittymälle

Moi!

Tytär on täysi-ikäinen ja pitäisi ottaa hänet irti minun siipieni suojista eli että hän hallinnoisi omia laskujaan itse: miten toimin? Oman palveluni kautta pitäisi tunnistautua molempien mutta kun en löydä likan tietoja tuota kautta ollenkaan...

Kommentit

  • Hei Päivi!

    Onko tarkoituksena siirtää liittymä kokonaan tyttäresi nimiin vai vaihtaa hänet vain maksajaksi liittymälle? Maksajan vaihto onnistuu itsepalvelun kautta, ja oikeaan itsepalvelukanavaan pääset kirjautumaan liittymätyypin perusteella osoitteessa https://www.dna.fi/minun-palveluni.

    Jos taas tarkoitus on siirtää sopimus kokonaan tyttäresi nimiin, onnistuu omistussuhteen muutos liittymätyypistä riippuen seuraavasti:

    Jos käytössä on DNA Äly-, Rajaton- tai Mini-liittymä, voi omistussuhteen muutoksen tehdä DNA Itsepalvelussa osoitteessa https://palvelu.dna.fi. Aiemman omistajan tulee ensin käydä tekemässä omistussuhteen muutos omilla tunnuksillaan kirjautumalla. Tämän jälkeen uusi asiakas saa sähköpostin, jossa on linkki itsepalveluun ja hänelle lähtee myös väliaikaiset käyttäjätunnuklset DNA Itsepalveluun. Uuden asiakkaan tulee hyväksyä omistussuhteen muutos omilla verkkopankkitunnuksilla itsepalvelussa. Omistussuhteen muutos astuu voimaan kuun vaihteessa ja siitä menee 5 euron maksu, joka veloitetaan uudelta asiakkaalta.

    Jos käytössä on Onni- tai Joustava-liittymä, onnistuu omistussuhteen muutos ainoastaan paikan päällä DNA Kaupassa. Voitte käydä tekemässä omistussuhteen muutoksen yhdessä tai tämän voi hoitaa myös valtakirjalla Valtakirjasta tulee löytyä seuraavat tiedot: kuka luovuttaa (nimi ja hetu), minkä numeron luovuttaa, kenelle luovuttaa (nimi ja hetu), päivämäärä sekä valtuuttajan allekirjoitus.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minun tiedoista ei löydy kuin oma ja pojan tiedot. Tytärtä ei näy ollenkaan. Eli miten toimin?

  • Siis on tarkoitus ottaa tytär kokonaan omilleen.

  • Mikä liittymätyyppi tyttäresi liittymällä on?

    Jos kyse on DNA Mini-, Äly- tai Rajaton -liittymästä, kirjaudu niille tarkoitettuun itsepalvelukanavaan (https://palvelu.dna.fi). Omistussuhde onnistuu tämän osalta Itsepalvelussa klikkaamalla vasemmalta Liittymät, sen jälkeen liittymänumeroa jolloin saat liittymän tiedot auki. Tämän jälkeen rullaa alas kohtaan Sopimusasiakkaan vaihto ja klikkaa oikealta Muokkaa.

    Jos liittymä on DNA Onni tai Joustava, onnistuu omistussuhteen vaihto DNA Kaupassa.

    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Huomenta

    Minulla on kaksi eri käyttäjätunnusta ja molempien tiedoista löytyy vain taloyhtiön nettiliittymä. Minulla on kuitenkin itselläni 3 puhelinliittymää ja lisäksi mobiili laajakaista mikä neuvoksi.

    T:Kaitsu

  • Hei Kaitsu!

    Etkö siis löydä puhelinliittymiäsi itsepalvelusta?

    Huomasithan, että käytössämme on kaksi itsepalvelukanavaa?

    DNA Äly-, Rajaton- ja Mini-liittymät:
    https://palvelu.dna.fi/kirjaudu/?siirry=/asiakas/

    Onni-, Joustava- ja Prepaid-liittymät:
    https://minunpalveluni.dna.fi/hallinnoipalvelui...

  • Hallintatunnuksilla sain vain tiedot taloyhtiön netistä, (minulla on kaksi eri tunnusta).
    Pankkitunnuksilla kirjautuessani löysin tiedot minun palvelustani.
    Eli missä vika asiakkaassa vai jossain muualla ?

    T:Kaitsu

  • Vaikuttaa siltä, että palvelun toiminnassa on nyt jotain vikaa. Kaikkien palvelujen pitäisi näkyä saman tunnuksen alla. Voisitko ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta saamme vian selvitykseen?

    Asiakaspalvelumme löydät halutessasi sosiaalisesta mediasta:
    https://twitter.com/dna_palvelu
    https://www.facebook.com/

    Muut asiakaspalvelun yhteystiedot löydät TÄÄLTÄ

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.