Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Ongelmia e-laskutuksessa

Hei!
DNA Welho sopimuksemme on mieheni tekemä ja hänen nimellään, mutta e-laskusopimus on tehty minun verkkopankkiini. Tarkistin asian juuri äsken ja siellä on oikea tilinumero. Mieheni saa ilmoituksen tulleesta laskusta puhelimeensa, mutta verkkopankkiini lasku ei ole tullut ollenkaan, vaan aina tulee maksumuistutus ja tietysti 5€ lisämaksu. Aluksi luulin, että olen vain unohtanut maksaa laskun, mutta tänään taas tuli muistutus laskusta, jonka eräpäivä oli ollut 11.7. ja kun tarkistin saapuneet e-laskut, sitä ei siellä ole ollut. Mistä johtuu, etten saa ilmoitusta verkkopankkiini?

Kommentit

  • Hei Eija-Riitta!

    Suosittelen tarkistamaan omasta verkkopankistasi, että tuo e-laskusopimus on tehty varmasti oikein tiedoin. Mikäli e-laskujen saapumisessa on jotakin ongelmaa, kannattaa tuo e-laskuvaltuutus tehdä kokonaan uudelleen viimeisimmän laskun tiedoilla.

    Lisätietoja laskutukseen liittyen saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme joko yksityisviestillä Facebookissa, soittamalla numeroon 044 144 044 tai osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvällä sähköisellä yhteydenottolomakkeella. Palvelemme arkisin klo 8 - 18 ja lauantaisin 9 - 16.30.

    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.