Siirry uusimpaan kommenttiin

ongelmia Langattoman lähettimen kanssa.HUAWEI E5186

katkoo päivittäin yhteyttä, vaatii virtatöpselin irrottamisen jotta yhteys palaa. Päivitykset tehty.  Varsinkin kun puheyhteys päällä laatu erittäin huono, katkoo puhelua (8tarkista neetti yhteys), .aluksi epäily nettiyhteyden laadusta mutta ei pitäny paikkaansa sanoi DNA. Mitäs tuolle pitäisi thedä. Kaksi ihenkilöä tekee etätöitä kotona.
pasi nykänen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei! Jos yhteys on hidas tai se pätkii, kannattaa siirtää mokkula lähemmäksi ikkunaa tai testailla toimiiko yhteys paremmin kun mokkula on muutoin asetettuna asunnossa eri paikkaan. Asiakaspalvelu voi myös tarvittaessa neuvoa mistä suunnasta tukiasema lähettää ja mille ikkunalle kannattaa siirtyä.

    Mikäli mokkulan LED-signaalit näyttävät enemmän kuin kolme palkkia ja yhteys on silti hidas, kokeile yhteyttä Ethernet-kaapelilla.

    Jos mahdollista siirry käyttämään vain toista WiFi-taajuutta. Voit vaihtaa taajuutta näin:
    • Avaa laitteesi asetuksista kohta, josta voit vaihtaa langatonta verkkoa. Näet samalla mitä verkkoja laitteesi tukee.
    • DNA kotimokkula 4G WLAN E5186 käyttää oletuksena molempia WiFi-verkkotaajuuksia eli Dual Bandia. Voit vaihtaa kotimokkulan käyttämään WiFi-verkon taajuutta seuraavasti:

      1. Avaa nettiselain, kun olet kytkeytynyt kotimokkulan WiFi-verkkoon.
      2. Kirjoita osoiteriville http://dna.mokkula tai http://192.168.8.1. 
        • Oletuskäyttäjänimi on admin ja oletussalasana on admin.
      3. Valitse ylhäältä WLAN.
        • Valitse haluamasi verkkotaajuus.
    • Jos päätelaitteesi ja mokkulasi tukevat nopeampaa 5,0 GHz -taajuutta, ota se käyttöön. Korkeammalla taajuusalueella on vähemmän muiden laitteiden aiheuttamaa häiriötä. Huomioithan, että 5,0 GHz -verkon kantama on pienempi kuin 2,4 GHz -verkon.
    • Voit myös kokeilla muuttaa verkkojen nimet (ja salasanat) samaksi mokkulan asetussivulla, tällöin useimmat päätelaitteet valitsevat automaattisesti 5,0 GHz -verkon.
    Muut langattoman verkon vinkit löydät WiFin tukisivuilta.


    Jos näistä vinkeistä ei ollut apua, niin nettiyhteyden ongelmia päästään selvittämään tarkemmin asiakaspalvelumme 044 144 044 kautta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Saman laitteen omistin parin vuoden ajan ja sama vika, ongelma ei johdu liittymästä. Malli on niin vanha ettei takuuta ole. Osta uusi mokkula.
    ebinwrz

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.