Onko laskussa virhe?
Otin 100megasen taloyhtiöliittymän asuntooni juuri hinnalla 9.90e/kk, mutta nyt ekassa laskussa lukee 14,90e ja avausmaksu 3.15e. Mistö tuo 5e lisähinta tuohon tulee?
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Ensimmäinen lasku on yleensä pidemmältä ajalta kuin yhdeltä kuukaudelta, mikä selittää suuremman laskun
sopimukset päättymään 30.9 ja siitä minulla on vahvistu s-postia DNAlta?
Tukisivuston kautta emme pysty laskutusasioita tarkemmin selvittämään, joten jos laskutuksen kanssa on jotain epäselvää niin olethan suoraan asiakaspalveluumme yhteydessä, kiitos.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30
Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
Mitä nämä ovat:
iTunes MK97H3SQG6 - iTunes.com/bill iTunes MK97W7LMYZ - iTunes.com/bill iTunes MK98750M3B - iTunes.com/Bill
Nyt muutamaan laskuun tullut mahdottamasti lisää hintaa.
En ole tietääkseni tilannut mitään iTunesista.
Laskutusasioita voidaan tutkia tarkemmin asiakaspalvelun kautta.
Eli asiani koskee iTunes lakuja. Mitähän olen mukamas tilannut sieltä. Näette varmaan siellä laskussani nämä.
Helppiä kiitos että näitä ”outoja” ei enää tulisi.
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
/ edit. poistettu kuvakaappaukset verkkopankista sekä Minun Palvelusta / DNA Ida T
Olethan laskuasioissa yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044, kiitos.
Olisikohan liikaa pyydetty että laskussa olisi jollain tavalla edes kerrottu miltä ajalta laskutus on?
Nyt minulle tuli lasku jonka summa on noin 2,5 kertaa isompi kuin mitä kuukauden pitäisi maksaa, joten onkohan tässä reilun kahden kuukauden lasku?
Lisäksi haluaisin tietää mitä "muut maksut" tarkoittavat tässä?
Laskun mukana tulee aina erittelysivu josta näet tarkemmin laskutetut palvelut sekä sen miltä ajankohdalta ne ovat. Laskuerittely löytyy laskun toiselta sivulta.
Mikäli sinulla on tarkempaa kysyttävää laskun suhteen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Laskun mukana tulee aina erittelysivu josta näet tarkemmin laskutetut palvelut sekä sen miltä ajankohdalta ne ovat. Laskuerittely löytyy laskun toiselta sivulta. Jos kyseessä on ensimmäinen lasku niin luultavasti lasku on hieman pidemmältä ajalta jos sopimus on alkanut kesken kuukauden/laskutuskauden.
Mikäli sinulla on tarkempaa kysyttävää laskun suhteen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Olethan käynyt laskuerittelyn läpi? Kannattaa siis katsoa mitä on laskutettu ja miltä ajalta, yleensä esim. ensimmäinen lasku voi olla hieman pidemmältä ajalta ja sen vuoksi loppusumma saattaa olla normaalia kuukausimaksua suurempi. Tarvittaessa löydät laskuerittelyn myös Minun palvelustani https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#.
Minä maksoin tänään tosi vihaisena laskun 14.93. Eli 5 euroa ylimääräistä
ja olin jo maksanut ylimääräisen taloyhtiön netistä 9.90. Opetelkaa laskuttamaan oikein. Kyllä tässä alkaa sauhu nousemaan päästä. Minulle vaan vastattiin laskutuksesta että laskutus on ulkoistettu. Päätin jättää seuraavan laskun maksamatta.
Ikävä kuulla, ettei laskuasia ole selvinnyt kun olet ollut yhteydessä meihin! Tätä kautta emme valitettavasti pääse tutkimaan laskuasioita joten pyytäisin ottamaan uudelleen yhteyttä puhelimitse 044 144 044. Asiaan saadaan varmasti selvyys tällä kertaa!
Tukisivu on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emmepysty selvittämään laskutusasioita tarkemmin. Kannattaa ensin tarkistaa laskuerittelystä mitä ja miltä ajalta laskulla on tarkalleen laskutettu. Löydät laskuerittelyn esim. Minun palvelustani https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#.
Jos laskun kanssa on edelleen jotain epäselvää niin olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.
https://www.dna.fi/yhteystiedot