Siirry uusimpaan kommenttiin

Onko teillä ruuhkaa verkkokaupan toimituksisas

Ostin kännykän yms maanantaina illalla ja mulla vaan tilausvahvistus. Ei ole tullut tietoa että olisi lähetetty!

Ville Koskinen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Ville!

    Yleisesti ei ole tiedossa että toimituksien kanssa olisi viivästyksiä. Saat kyllä tekstiviestillä seurantatunnuksen heti kun tilaus on lähetetty. Jos haluat että katsotaan tilauksen tilannetta tarkemmin niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • No nyt se näemmä tulikin. Olisi hyvä saada tieto siitä että lähetys on lähtenyt teiltä postille. Tämä kun on nykyään aika standardi menettelytapa. Nythän mulle tuli vaan tilausvahvistus ja sitten postin saapumisilmoitus. Kaikki lopulta kuitenkin hyvin!
    Ville koskinen
  • Postin seurantakoodin pitäisi tulla siinä vaiheessa, kun paketti lähtee meiltä matkaan. Pahoittelut, jos tätä ei jostain syystä tullut.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Olen odottanut omaa puhelintani jo kesäkuun alusta saakka. Mitään ei kuulu. Asiakaspalvelusta hoetaan että "kohta lähtee". Joopa joo. Verkkokaupassa välillä saldot olleet plussan puolella, mutta puhelinta ei vaan kuulu.

    Kävin sitten kilpailijan myymälästä hakemassa puhelimen, mutta enpä viitsii perua tätä denan tilausta vaan katson loppuun asti kuinka huono ostoskokemus tästä vielä kehkeytyy. Nytkin jo pohjanoteeraus, mutta katsotaan kuinka syvällä se pohja oikeasti on 😀

    Dena voisi keskittyä siihen minkä osaa(?), eli liittymien myyntii kun kerran verkkokauppa ei ei näytä sujuvan.
    Kyllästyin odottamaan

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.