Siirry uusimpaan kommenttiin

Onneksi olkoon, taloyhtiömme on valinnut teille kiukkuisen asiakkaan!

En suosittele DNA:ta kenellekään, ja mieluummin potkisin pikkuvarvasta lipaston kulmaan kuin vapaaehtoisesti tämän murheenkryynin ottaisin. Ennestään huonoja kokemuksia, ja nyt vielä enemmän taloyhtiö meni tähän ongelmaan mukaan.

13.2. tein taloyhtiön nettiin tilauspyynnön, ja ihme ja kumma, netti kyllä alkoi toimimaan, vieläpä samana päivänä. Se toimi normaalisti muutamana seuraavana päivänä, kunnes tänään päätti taas alkaa kinuamaan tilauspyyntöä (tottakai, kun pitäisi kouluhommia vähän vilkuilla). Teinpä sitten toisen, vaan ei netti toimi vieläkään. Nyt on vaan kaksi tilausvahvitusta Piuhoja on irroiteltu, konetta sammuteltu, ja joka helvetin kerta silmien eteen pomppaa ilmoitus Onneksi olkoon, taloyhtiösi on valinnut DNA Netin! . Jos näen sen vielä kerrankin, heitän koneellani vesilintua.
vesilintu Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Ikävä kuulla että taloyhtiölaajakaistan kanssa on ongelmia. Olethan tässä tilanteessa suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme niin saadaan katsottua että tilaus on kunnossa varsinkin kun olet tehnyt tilauksen nyt kahteen kertaan.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.