Osamaksun loppulasku
Hei. Otin puhelimen osamaksulla. Onko mahdollista tilata asiakaspalvelusta loppulasku laitteelle heti? Vai onko pakollista maksaa ensimmäinen kuukausierä ensin ennen kuin loppulaskun voi tilata? Ja milloin laskut yleensä tulee?
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Voit tilata loppulaskun maksuaikasopimuksella hankitusta laitteesta milloin tahansa ja homma hoituu asiakaspalveuumme kautta.
Maksuaikalaskut lähetetään tavanomaisesti kerran kuussa kuukauden loppupuoliskolla.
Loppulasku toimitetaan valitsemallasi laskutustavalla joko postitse, sähköpostiin tai e-laskuna verkkopankkiin. Lasku lähtee aina seuraavan kalenterikuukauden kuukausilaskutuksen aikataulussa eli nyt marraskuussa tilattu lasku lähetetään sinulle ensi kuun aikana.
Ethän jaa asiakastietoja Tukisivustolle sillä kyseessä on julkinen keskustelupalsta, kiitos. Sähköpostiosoitteesi on piilotettu viestistäsi.
Voit maksaa halutessasi myös normaalia kuukausierää suuremman summan maksuaikasopimukselle. Lisätietoa löydät sivuiltamme dna.fi/laskutus.
Otatko viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitetään tämä. Kiitos!
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
Löydät laskuttamattoman summan maksuaikalaskun ensimmäiseltä sivulta kohdasta "Sopimuksen jäljellä oleva laskuttamaton summa yhteensä". Tämä summa on kyseisen laitteen jäljellä oleva maksamaton summa. Jos haluat maksaa laitteen kerralla pois niin löydät ohjeet dna.fi/laskutus.
Kannattaa olla tarkkana kun tekee sopimuksia DNA;n myyjän kanssa!
.DNA:lta soitettiin ja sovittiin 4g modeemin veloitettavasta loppulaskusta, jonka hyväksyin. Olen ollut usein yhteydessä DNA palveluun, liittyen lopettuihin palveluihin, vielä selvitys jatkuu...Ja 4 g modeemi liittymän 19,90/kk lasku tulee vieläkin, touko-kesäkuulta?
Jos olet toimittanut meille asiakaspalveluun suorituksesi maksutiedot, löydämme kyllä suorituksen ja olemme tarvittaessa yhteydessä sinuun asiasta.
Puhelin on tottakai mahdollista maksaa pois yhdellä kertaa ja tämä onnistuu tilaamalla asiakaspalvelusta loppulaskun. Ilman loppulaskua tehdyt liikasuoritukset kohdistuvat viitteen perusteella ennakoksi laskuillesi, eivätkä kuittaa suoraan puhelinta maksetuksi.
En ole tyytyväinen tuohon hampaattomaan kommenttiin, jota ei ole millään tavalla peruteltu. Haluan kunnolliset perustelut sille, miksi sitä ei voi maksaa suuremmissa erissä.
Tämänkin jos olisi tiennyt,niin ei oltaisi sekaannuttu DNA:n asiakkaaksi.
Avopuolisolle tuli tammikuulta 2020 maksu 3:sta turvapaketista, vaikka hänellä ei ole ainuttakaan DNA:n liittymää.
Puhelimella on toivotonta päästä läpi, vaikka kuinka odottaa!
Turvapaketin tilaus ei siis vaadi esim. DNA liittymän tilausta koska kyseessä on laitteelle asennettava palvelu. Liittymä tai laite voi olla siis muualta kuin DNA:lta hankittu. Jos kyseessä on puolisosi nimissä oleva palvelu niin pyydäthän sopimusasiakasta olemaan meihin itse yhteydessä. Jos puhelinpalvelussa on ruuhkaa niin asiakaspalveluun voi olla yhteydessä myös esim. sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta tai Oma DNA -sovelluksen chatissä.
Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
Loppulaskun tilaaminen onnistuu asiakaspalvelu kautta, aivan kuten tähän saakka.
Kiitos palautteestasi tuon maksettujen laskujen summan suhteen. Oma DNA-sovellukse kautta näet summat suoraan kaikkien laskujen osalta.
Miten dna:lla on näin huonosti hoidettu loppulaskun tilaaminen kun kilpailijoilla saa parilla napin painasulla. Sekä jäljellä olevan osamaksun määränkin selvittäminen on salapoliisi työtä kun oma dna sovelluksessa näkyy kokonais hinta sekä maksuaika sopimuksen alku sekä loppu pvm. Ja nuoli johonkin päin. Muttei missään näy suoraan loppu summaa toisinkun kilpailijoilla.
Lasku erittelyssäkään näy muuta kuin lyhennys ja puhelin lasku....
Jotenkin tuntuu että halutaan tehdä asioista asiakkaille vaikeaa ja monimutkaista. Eikä reilua ja rehellista asiakaspalvelu edellä.
Oma DNA sovelluksessa ei vielä toistaiseksi ole näkyvillä tuota jäljellä olevaa summaa, mutta sovellusta kehitetään kyllä aktiivisesti! Laskulta näet jäljellä olevan summan joko heti laskun pääsivulta tai laitteen omalta sivulta laskuerittelyssä.
Onko minun siis soitettava dna:lle jotta voin maksaa loppulaskun poissa? Onko tosiaan niin että en voi hoitaa asiaa netissä?
Haluaisin kunnon perustelut miksi näin on, koska telialle voi maksaa loppusumman kunhan vain muuttaa summan laskuun ja telialta voi tilata loppulaskun netistä.
Asiallisesti siis kysyn miksi dna on tehnyt asian niin vaikeaksi ja mikäli sinä et tiedä syytä tähän, voitko selvittää asian henkilöltä joka osaa vastata kysymykseen?
Itellä herää epäilys että dna yrittää sitoa näin asiakkaitaan kun monet eivät jaksa odottaa asiakaspalvelussa monia minuutteja että saisi loppulaskun joka tulee vasta useiden viikkojen päästä ja parhaimmassa tapauksessa sulla ei enää olekaan sitä rahaa minkä olit varannut laitteen loppulaskuun.
Olen tilannut teiltä useita puhelimia, tietokoneita ja tabletteja mutta edelleen loppulaskun saaminen on lapsen kengissä niin jatkossa ostan omat älylaitteeni kilpailevista yrityksistä
Mikäli et tahdo soittaa asiakaspalveluumme, voit lähettää viestin Oma DNA -sovelluksen viestipalvelussa. Sovelluksen saat ladattua puhelimesi sovelluskaupasta.
Loppulaskun tilaaminen onnistuu Oma DNA -sovelluksen kautta. Saat ladattua sen linkin kautta. 😊
https://www.dna.fi/oma-dna-sovellus
Loppulaskun tilaaminen sovelluksessa ei lohduta pätkääkään, jos te kykenemättömät, Suomen surkeinta asiakaspalvelua tarjoavat DNA:laiset ette osaa toimittaa sitä laskua asiakkaalle. Toimintanne on ala-arvoista ja hävettävää. Se lasku pitää tulla asiakkaalle heti, viimeistään seuraavana päivänä tilauksesta. En ymmärrä, miksi syydän tuhansia euroja vuodessa kaltaiseenne räpeltelijäyritykseen, kun mikään luvattu ei toimi kanssanne? Liittymän mukana piti tulla lahjakortti, mitä en koskaan saanut, nyt minut pakotettiin maksamaan kuukausilyhennys laitteesta, josta tilasin loppulaskun yli viikkoa eräpäivää ennen, laitteen tämän hetkistä loppuhintaa ei enää näytetä sovelluksesta, joten varmaan huijaatte tämänkin suorituksen omaan taskuun... Eipä taida jaksaa enää tällasta, on niitä onneks muitakin operaattoreita.
Mikäli sinulle on jo ehditty lähettää kuukausittainen lasku, ei tätä voida enää ottaa mukaan loppulaskuun, jotta vältymme tuplaveloituksilta. Loppulaskun tilattuasi jäljellä olevat kuukausierät veloitetaan seuraavan kuun laskutuksessa kokonaisuudessaan ja tässä on huomioitu kaikki aiemmin laskutetut erät, joten päällekäistä laskutusta ei pääse syntymään. Tuosta jo saamastasi erälaskusta näet myös suoraan vielä laskuttamatta olevan osuuden eli käytännössä tuon loppulaskun summan tämän laitteen osalta.
Mikäli jokin lahjakortti tai muu luvattu etu jää puuttumaan, tulisi tästä olla viipymättä yhteydessä meille asiakaspalveluun, niin saamme hoidettua asian kuntoon. Pahoittelut, mikäli tämän suhteen on aiemmin ollut jonkinlaista ongelmaa.
DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten emme täällä voi käsitellä laskuasioita.Tässä tapauksessa kannattaa olla nyt yhteydessä uudelleen puhelinpalveluumme numerossa 044 144 044 jonka kautta asiaan saadaan varmasti selvyys. ☺️