Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Osoitteen korjaaminen verkkokaupassa ei onnistu

Yritin tehdä tilausta DNA:n verkkokaupasta ja kirjauduin sisään DNA tunnuksellani. Osoitetietoni tulivat esiin, mutta verkkokaupan lomake muuttaa taloni ja asuntoni numerot muotoon "1 as 2" eikä anna minun jatkaa tilausta loppuun ennen kuin korjaan sen oikeaan muotoon, mutta en pysty muokkaamaan kenttiä. Tarkistin omat tietoni tunnukseni omat tiedot -kohdasta, ja siellä osoite on oikeassa muodossa "1 A 2".

Yritin eilen käydä hakemassa liikkeestä haluamaani laitetta ja pyysin sitä laskulle ja muuten se ilmeisesti olisikin onnistunut, mutta myyjä ei löytänyt kyseistä laitetta ollenkaan myyntijärjestelmästä, joten liikkeestä noutaminen ei nyt ole vaihtoehto tälle haluamalleni laitteelle.

Kommentit

  • Hei Ilona!

    Jos osoitteen ero on vain 1 AS 2 ja 1 A 2 niin tämä ei vaikuta paketin perille saapumiseen, osoite voi olla tallennettuna verkkokaupan käyttämään järjestelmään kyseisellä tavalla.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Se ei ollut kysymykseni. Aihe oli, etten pystynyt etenemään tilauksen viimeistelyyn, koska järjestelmämme kirjaa osoitetiedot automaattisesti eikä antanut minun muokata kenttää, mutta siitä huolimatta edelleen esti etenemisen sillä varjolla, ettei se tunnistanut kirjoitusmuotoa.

    Tein tilauksen asiakaspalvelun kautta tänään, se vain oli helpointa.
    Ilona

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.