Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Ostettu puheaika ei saapunut

Moi.

Ostin eilen 5.11.2018 tädilleni 20 euron edestä puheaikaa DNA Laturin kautta. Suoritin oston omalla puhelimellani ja maksutapa oli Mobilepay.
Tuolta Mobilepaystä kai olisi pitänyt palata DNAn sivuille, että ostos toteutuu, mutta tuota paluuta ei tapahtunut. 20 euroa on nyt mennyt tililtä, mutta puheaikaa ei täti saanut. Ovatko raha ja puheaika nyt lopullisesti Kankkulan kaivossa? 

Myöhemmin ostin toisen kerran 20 eurolla ja se sujui hienosti, kun käytin tietokonetta ja pankkitunnuksia.
Anne Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Anne!

    Ikävä kuulla, että saldon lataamisen kanssa on ollut ongelmia. Olethan vielä yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään ongelmaa tarkemmin liittymätietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.