Palautus

Hei!

Olisin kysynyt, ettäkun palauttaa laitetta niin välttämättä tulostaa palautuslomaketta? Vai voiko kysymykset ja vastaukset kirjoittaa paperille nimikirjoitusten kera? Ei nimittäin ole tulostinta..

Kommentit

  • Moi, kelpaa myös kirjoitettuna, jos tulostinta ei ole.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Mutta mistä ihmeestä palautuslomakkeen löytää?
  • Hei Jarno!

    Palautuslomakkeen löydät täältä.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Mutta eihän tuo ole "palautuslomake" vaan "DNA:N ETÄMYYNNIN TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT"?

    Myöskään ko. dokkarissa ei ole linkkiä palautuslomakkeeseen.
  • Myös palautuslomake on tuossa samassa, löytyy viimeiseltä sivulta.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • MIKSI DNA EI VASTAA SELVÄÄN KYSYMYKSEEN???
    MIKSI EI LÖYDY SÄHKÖISTÄ OSOITETTA ETÄMYYNNIN PALAUTUKSEEN?
    Kysymys on "tilauksen" peruuttamisesta, ei tavaran.
    Tiedoksenne, että Gigantissa myyjä todellakin voi tehdä tilauksen kysymättä asiakastietojen perusteella, vaikka uhri seisoo vieressä. Aikamoinen yllätys avata sähköposti, jossa komeilee aivan käsittämätön tilaus!Tehkää jotain ettei tällaista tapahdu.
    Outi Polón
  • Hei Outi!

    Otathan siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta voidaan peruuttaa tilaus.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei!
    Otin Dna puhelinmyyjältä kokeiltavaksi Tabletin joka kuulemma tarjouksessa ja siihen netti tietty.Luvattiin ilmainen kokeilu 2 viikkoa.
    Avasin paketin enkä ymmärtänyt miten otetaan käyttöön.Enkä käyttänyt.
    Vein parin päivän päästä postiin palautettavaksi saatteen kera.
    Päätin etten tarvi laitetta koska tietokone ja älypuhlin netteineen jo on.
    Soitin vielä maksulliseen palvelunumeroonne ja ilmoitin asiasta koska huonoja kokemuksia palautusasioissa.
    Mieshenkilö vastasi hyvin nuivasti ettei tarvitse mitään ilmoitella eikä muutenkaan ollut halukas palvelemaan em.asiassa.Uhkasi kuluilla.
    Kuulin myöhemmin tutulta että joku kaavake olisi pitänyt täyttää.
    Hän ei myöskään kysellyt edes tietojani ja halunnut hoitaa mitenkään asiaa.
    Minua kyllä varoiteltu DNA:n puhelinmyyjistä.Perille meni.
    Toivottavasti asia hoituu ilman ylimääräistä harmia.Kiitos!
    Sivuillanne sanotaan että asian voi hoitaa myös palvelunumerossa mutta eipä pidä paikkaansa em. kokemuksen perusteella.Kyllä huonoa mainosta pitkäaikaiselle liittymäasiakkaalle!
    Palautuslomake pitäisi olla aina paketin mukana jos reilua kauppaa.
    Huonoja kokemuksia näyttää olevan muillakin.
    Arja Ketola

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.