Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Palautus ilman palautuslomaketta

Hei!

Miten voin palauttaa tuotteen kun minulla ei ole palautuslomaketta?

Kommentit

  • Hei Kati!

    Peruutusilmoituksen voi tehdä soittamalla DNA asiakaspalveluun 044 144 044, lähettämällä peruutusilmoituksen sähköpostitse palvelu@dna.fi tai lähettämällä kyseisen peruutuslomakkeen
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei!

    Olen siis peruutuksen tehnyt puhelimitse ja olen nyt palauttamassa tuotetta, mutta minulla ei ole palautukseen tarvittavaa palautuslomaketta. Voinko siis viedä tuotteen postiin palauttaakseni sen ilman lomaketta?
  • Palautuslomake itsessään ei ole pakollinen, laita kuitenkin mukaan esim. kopio tilausvahvistuksesta tai sopimuksesta niin tarvittavat tiedot ovat palautuksen mukana
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Moi!
    Voinko palauttaa netistä ostamani puhelimen suoraan liikkeeseen
  • Hei Juuso!

    Ikävä kyllä liikkeeseen netistä tilattuja tuotteita ei voi palauttaa. Tutustuthan palautusehtoihin ja ohjeisiin sivuillamme: https://www.dna.fi/verkkokauppaostamisen-tuki#tilauksen-peruminen
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Tämmöinen viesti tuli eilen dna oyj n nimissä, lähettäjä oli dna, aukasin postin ja huomasin et tämä ei ole todellinen ja lähettäjä on aivan joku muu kuin dna. Ja niinhän siitä tuli virus puhelimeen. Moni voi lankaan mennä jos 1€saa puhelimen ja ei lue koko postia tarkemmin.
  • Mikä on tuotepalautusten postiosoite?
  • Hei Lauri!

    Asiakaspalautusosoitteen sekä tarkemmat ohjeet palautuksen tekemiseen löydät täältä 
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Haluan irtisanoa DNA sopimuksen heti koska mulla on uusi sopimus telian kanssa älkää lähetätkö enään mitään laskuja ottakaa yhteyttä  sähköpostilla tai.helena Tolvanen
  • Hei Helena,

    Emme voi tätä kautta hoitaa irtisanomisia - olethan sopimuksen päättämistä varten yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Ostin just eilen Airpodin yhdelle henkilölle mutta henkilö ei haluaakaan sitä voinko plauttaa sen myymälään takaisin, se on avaamaton.
    Amanda
  • Moi Amanda,

    Lähtökohtaisesti liikkeestä ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta - jos pakkaus on kuitenkin täysin myyntikelpoinen, kannattaa asiaa käydä kysymässä kyseisestä DNA Kaupasta.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei miten Peruun teiltä tilamani tilauksen kyseessä on läppäri taisi olla Lenovo kannettava tietot kai näette tietoista
    Sten juhkam
  • Hei Sten!

    Ohjeet palautukseen löytyvät tosiaan täältä: https://www.dna.fi/verkkokauppaostamisen-tuki#tilauksen-peruminen
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Ostin tarjouksesta DNA-verkkokaupasta puhelimen jonka kamera menee mustaksi eli toimimattomaksi aika-ajoin. Laite ei ole ollut käytössä vaan ainoastaan laitettu päälle ja kokeiltu perusasiat . Saanko tilalle virheettömän tuotteen ja viallinen tuote palautetaan takaisin valmistajalle ?
    PR
  • Hei,
    palautin tilaamani älykellon teille, kuinka kauan teiltä kestää rahojeni palautus?




    Sirpa Poikkimäki
  • Tilasin netistä Nokia 2.2 puhelimen ja siihen suojakotelon ja turvalasin. Kaikki muu ok, tilauksen lähetteessäkin lukee oikea kotelon malli, mutta teillä on laitettu Iphone XR kotelo mukaan. Miten saan tämän vaihdettua mahdollisimman nopeasti. Poika ei voi ottaa puhelinta käyttöön ilman suojakoteloa. Tämä on kuitenkin teidän tekemä virhe. Ei ole aikaa odotella viikko kaupalla sitä, että postissa lähetellään ees taas tuotteita. Voin viedä tuotteen lähimpään DNA-kauppaan kyllä.

    Ottaa päähän ja kovaa
  • Hei!

    Voihan harmi! Pahoittelut, että matkaan on lähtenyt väärä suojakotelo! Täältä löytyy tarkemmat palautusohjeet.

    Nopeimmin uuden suojakotelon saat tosiaan jos pääset käymään DNA Kaupassa. Lähimmän liikkeen löydät puolestaan täältä.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Tämä kotelo on tullut jo jouluna, mutta koska puhelinta ei otettu käyttöön ennen kuin nyt, en katsonut laatikkoa niin tarkasti. Katsoin vain lähetyslistan ja että oli kotelo. Ei tullut mieleenkään katsoa että se oli väärän mallinen.
    Ottaa päähän ja kovaa
  • Ostin tuon edellä 10.2. 20 kuvatun tuotteen verkkokaupasta Samsung Galaxy S10 ja palautin laitteen koska kamera ei toiminut välillä lainkaan. Palautus ei onnistunut DNA-liikkeen kautta vaan ainoastaan postitse. Ostin samanlaisen toimivan laitteen sitten toisesta verkkokaupasta ja toiminta OK. Laitte jäi kuitenkin hyvin kauaksi aikaa tililleni kuukausimaksuineen vaikka se oli toimitettu postitse verkkokauppapalautuksena. Poistaminen tililtä onnistui vasta puhelinsoittojen avulla. Hyvin hankala ja työläs homma näin asiakkaan näkökulmasta katsoen. Viallinen tuote yleensä toimitetaan maahantuojalle eikä liike joudu siitä vastaamaan. DNA:n pitäisi parantaa tätä toimintaprosessia sujuvammaksi.
    PR
  • Kyllä. Ei ole asiakkaan asia korjailla ja nähdä vaivaa jos DNA lähettää väärän tuotteen.
    Ottaa päähän ja kovaa
  • Voiko JBL TUNE 120TWS langattomat kuulokkeet palauttaa kauppaan, en ole ihan varma kuinka kauan ne on ollut minulla, mutta alkaa vähän ärsyttämään kun kuulokkeet tippuu koko ajan korvista😢
    Roope
  • Hei Roope!

    Myymälästä ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli tällaisesta ei oston yhteydessä ole erikseen kirjallisesti sovittu. Etämyynnin 14 vuorokauden peruutusoikeutta käyttäessä tuote tulee palauttaa postitse palautusohjeen mukaisesti, eikä tuotteita ole mahdollista palauttaa myymälään.

    Ovatko kuulokkeesi vialliset vai eikö näille löydy vain sopivia asetuksia omaan päähään?
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,
    Olen ostanut iphone 11 pro max:in muutama päivää sitten Porvoon dna:sta. Heti ensimmäisenä päivänä huomasin, että soittaessani jollekin kaijutimesta tulee ärsyttäviä äänejä. Tulin paikan päälle kertomaan asiasta, mutta myyjät eivät välittäneet, mitä sanoin eikä ottaneet tosissaan. Kahdella siskollani on sama puhelinta niissä ei ollut minkäänlaista ääni ongelmia. Isäni soitti asiakaspalvelulle he sanoivat, että pitää soittaa iphone valmistajalle ja puhua tästä asiasta. Eihän meidän pitäisi soittaa iphone:en valmistajalle kun me ei olla ostettu sieltä te myytte sitä tuotetta ja teidän on pakko ottaa vastuuta asiasta ja soittaa iPhonelle. Hetkeksi tuli mieleen, että myikö dna minulle käytetyn puhelimen, koska ei uudessa puhelimessa tulisi tälläistä ongelmaa. Ostamme teiltä puhelimia ja liittymiä ja saadaan tällästä huonoo palvelua. Olemme oltu noin 15 vuotta asiakkaana, meillä on 10 liittymää ja tästä lähtien poistan kaikki liittymät dna:sta heti kun pystyn. Oli todella huono asiakaspalvelu. Myyjät eivät ottaneet tosissaan, he hymyilivät vaikka olin tosissani. Raha meni vaa
    HUONO PALVELU!!!!!!!!!!! En suosittele!!!!!!!

    İbrahim Demirtas
  • Moi Ibrahim!

    Olen todella pahoillani, että palvelu liikkeessämme on ollut huonoa eikä laitevian selvittämistä ole otettu tosissaan. Ensiapuna kannattaa kokeilla käynnistää puhelin uudelleen. Jos sama ongelma edelleen jatkuu ja epäilet, että uudessa puhelimessa on jotain vikaa, tulisi tämä toimittaa huoltoon DNA Kaupan kautta tai suoraan huoltoliikkeeseen. Lisätietoa https://www.dna.fi/tuki-huolto kohdasta 'Apple'.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,
    olen käynistänyt puhelimen uudellen, mutta edelleen sama ongelma jatkuu. Puhelin on uusi, ostettin 3-4 päivä sitten, en ite suostu lähettämään huoltolle, kun puhelin on uusi. Haluan vaan vaihtaa puhelimen uusiksi. !! Asiakaspalvelunne sanoi, että soita vaan iphonen valmistajalle!!! Ensinnäki tämä on teidän vastuussa ja vaihta puhelimen uusiksi. Jos annan tämän puhelimen huoltolle, epäilen että sama ongelma tulee toistumaan sen takia en halua huoltoa. Myyjät eikä asiakaspalvelu suostunut tähän. Minä maksan 1300 euroa tämän puhelimen vaikka on vikaa. Haluan, että annatte minulle uuden puhelimen.
    Ibrahim demirtas
  • Valitettavasti jo käyttöönotettua puhelinta ei ole mahdollista suoraan palauttaa. Laitevalmistajan vaatimus on, että viallinen laite toimitetaan huoltoon, jossa tämä joko korjataan tai vaihdetaan uuteen.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Okei tähän niin lähetetään huoltolle puhelimen, mutta en maksa mitään siitä. Otetaan kaikki liittymät pois ja irtisanoidaan täältä dna:lta. Oli oikeesti huono palvelu. En kellekään suosittele. Dna:ta
    Ibrahim demirtas
  • Olen yrittänyt perua (aspa puheluita ja sähköposti) pitkäksi venynyttä läppäritilausta, mutta tänään se saapui. Palautan sen tapeettomana ja avaamattomana, miten saan maksamani hinnan takaisin, palautuslomakkeessa ja ohjeissa ei viitata tähän mitenkään.
    Repe

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.