Palveluviestit ovat lyhytnumeroihin lähetettyjä maksullisia viestejä. Kyse voi olla jonkin palvelun maksamisesta tai tilaamisesta, äänestyksestä tai vaikkapa lahjoituksesta. Laskun erittleysivulta pitäisi käydä tarkemmin ilmi, mihin numeroon viesti on lähtetty ja mitä palvelua tämä veloitus koskee.
Omassa uusimmassa laskussa on maksunsaaja/Palveluluokka NETSIZE SA??? Mikähän ihme tuo on? Olen yhden joulukalenteri arvan ostanut, mutta vain yhden.. Laskussa näkyy olevan viisi samana päivänä ja vielä 19pv olis kerran.. En ole niin rikas, että maksaisin turhasta.
Näin julkisen tukisivuston kautta emme voi tarkemmin selvittää laskuasioita joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta tuota voidaan katsoa tarkemmin.
Palveluviesti 09.12.2019 16:51:06 1 kpl 0,990 0,000 0,990, laskussani on tällainen viesti, en ole sinä päivänä lähettänyt viestejä, ei ainakaan näy viestihistoriassa. erittelyssä ei myöskään näy mitään numeroa?aika kallis, miten saan tietää mikä se on?
Jos asiakaspalvelunumero on ruuhkautunut niin kannattaa yrittää soittoa myöhemmin uudelleen. Voit myös laittaa meille viestiä sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta tai Oma DNA -sovelluksen chatissä.
Olen saanut laskun, joka sisältää maksullisia palvelumaksuviestejä, joita en ole tilannut. Maksoin niitä jo edellisessäkin laskussa, koska ei ollut tilaisuutta reklamoida. Olen estänyt palvelunumeron sekä estänyt myös maksulliset viestit. En aio maksaa niitä! Kuinka toimin?
Palveluviestit ovat lyhytnumeroihin lähetettyjä maksullisia viestejä. Kyse voi olla jonkin palvelun maksamisesta tai tilaamisesta, äänestyksestä tai vaikkapa lahjoituksesta. Laskun erittleysivulta pitäisi käydä tarkemmin ilmi, mihin numeroon viesti on lähtetty ja mitä palvelua tämä veloitus koskee.
Näin julkisen tukisivuston kautta emme voi tarkemmin selvittää laskuasioita joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta tuota voidaan katsoa tarkemmin.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
erittelyssä ei myöskään näy mitään numeroa?aika kallis, miten saan tietää mikä se on?
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 044 144 044 jossa voidaan katsoa tarkemmin mistä on kyse.
Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna.
Laskutusasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme niin katsotaan laskua tarkemmin yhdessä, kiitos.