Panssarilasia
Hei, ostin teiltä 24.11.2020 Samsung Galaxy S20 puhelimen ja panssarilasin.
Panssarilasi ei aluksi ”toiminut” kunnolla, eli näyttöä piti näpytellä todella kovaa jotta näppäimistö toimisi. Tämä panssarilasi irtosi kokonaisena noin 1,5 kk päästä ostosta.
Tämän jälkeen ostin uuden panssarilasin 20.1.2021 ja tämä panssarilasi irtosi eilen 6.2.2021 taas kokonaisena, laseissa ei ole ollut halkeamia tai murtumia.
Olen noudattanut myyjien ohjeita siitä että puhelimen suojakuorta ei saa laittaa kuin vasta vuorokauden päästä panssarilasin asennuksen jälkeen. Ja myyjät ovat itse asentaneet minulle nämä panssarilasit.
Eli onko puhelimeni näytössä joku vika kun panssarilasit eivät pysy kiinni vai ovatko panssarilasit joka kerta olleet vääränlaiset?
Panssarilasi ei aluksi ”toiminut” kunnolla, eli näyttöä piti näpytellä todella kovaa jotta näppäimistö toimisi. Tämä panssarilasi irtosi kokonaisena noin 1,5 kk päästä ostosta.
Tämän jälkeen ostin uuden panssarilasin 20.1.2021 ja tämä panssarilasi irtosi eilen 6.2.2021 taas kokonaisena, laseissa ei ole ollut halkeamia tai murtumia.
Olen noudattanut myyjien ohjeita siitä että puhelimen suojakuorta ei saa laittaa kuin vasta vuorokauden päästä panssarilasin asennuksen jälkeen. Ja myyjät ovat itse asentaneet minulle nämä panssarilasit.
Eli onko puhelimeni näytössä joku vika kun panssarilasit eivät pysy kiinni vai ovatko panssarilasit joka kerta olleet vääränlaiset?
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Suosittelisin asioimaan DNA Kaupassa tämän tiimoilta ja kertomaan heille, että sama homma on käynyt nyt pariin otteeseen. He saavat tarkemmin katsottua onko suojalasi varmasti oikeanmallinen.
Ja 13.2 se lähti taas kokonaisena irti. Lasi on täysin ehjä eikä siinä ole halkeamia.
Nyt siis haluaisin tähän asiaan jonkun selityksen ja korvauksen? Tämä ei voi jatkua näin, olen maksanut nyt noin 60€ näistä panssarilaseista.
Kaikki tuotteisiin ja lisätarvikkeisiin liittyvät asiat hoidetaan DNA Kaupoissa joten käythän liikkeessä paikan päällä selvittämässä asiaa, kiitos.