Panssarilasia

Hei, ostin teiltä 24.11.2020 Samsung Galaxy S20 puhelimen ja panssarilasin.

Panssarilasi ei aluksi ”toiminut” kunnolla, eli näyttöä piti näpytellä todella kovaa jotta näppäimistö toimisi. Tämä panssarilasi irtosi kokonaisena noin 1,5 kk päästä ostosta.

Tämän jälkeen ostin uuden panssarilasin 20.1.2021 ja tämä panssarilasi irtosi eilen 6.2.2021 taas kokonaisena, laseissa ei ole ollut halkeamia tai murtumia.

Olen noudattanut myyjien ohjeita siitä että puhelimen suojakuorta ei saa laittaa kuin vasta vuorokauden päästä panssarilasin asennuksen jälkeen. Ja myyjät ovat itse asentaneet minulle nämä panssarilasit.

Eli onko puhelimeni näytössä joku vika kun panssarilasit eivät pysy kiinni vai ovatko panssarilasit joka kerta olleet vääränlaiset?
Iida Paasela Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Moikka! Kuulostaapa erikoiselta, ettei näytönsuojalasi tahdo pysyä kiinni, ja että sen kanssa on ollut ongelmaa tuon kosketusnäytön toiminnan suhteen.

    Suosittelisin asioimaan DNA Kaupassa tämän tiimoilta ja kertomaan heille, että sama homma on käynyt nyt pariin otteeseen. He saavat tarkemmin katsottua onko suojalasi varmasti oikeanmallinen.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Heii tähän asti aina se työntekijä on sen panssarilasin sieltä hyllystä hakenut ja valinnut ja asentanut ja kyllä siinä pakkauksessa se mun puhelimen malli lukee
    Iida Paasela
  • Kyllä tuo tosiaan oikeanlainen on, mutta suosittelisin silti piipahtamaan paikan päällä laitteessa. Ei kuulosta normaalilta, että suoja lähtee itsestään irti.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei taas, kävin viime viikon keskiviikkona 9.2 DNA liikkeessä täällä Järvenpäässä tämän panssarilasin kanssa ja he asensivat sen paikalleen. Sanoivat että lasi on oikea mutta eivät pahoitelleet edes asiaa. Sanoivat myös että tämä kaareva näyttö on hiukan hankala kun lasi ei pysy kunnolla ja näin asia tuskin on kun muilla kuitenkin lasi pysyy paikallaan.
    Ja 13.2 se lähti taas kokonaisena irti. Lasi on täysin ehjä eikä siinä ole halkeamia.

    Nyt siis haluaisin tähän asiaan jonkun selityksen ja korvauksen? Tämä ei voi jatkua näin, olen maksanut nyt noin 60€ näistä panssarilaseista.
    Iida Paasela
  • Hei Iida,

    Kaikki tuotteisiin ja lisätarvikkeisiin liittyvät asiat hoidetaan DNA Kaupoissa joten käythän liikkeessä paikan päällä selvittämässä asiaa, kiitos.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Olen karanteenissa 2 viikkoa joten tämä selvittely menee sitten parin viikon päähän.

    Iida Paasela

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.