Suoramaksu ja paperilasku

Hei!
Hoidan 94v mieheni tädin asioita. Hänen liittymänsä lasku tulee suoraveloituksena pankkiin. Hänellä ei ole verkkopankkitunnuksia ei söhköpostia eikä nettiä tai muutakaan millä pääsisimne oma dnahan. Nyt hän haluaisi luopua paperilaskusta mikä hänelle lähetetään vaikka lasku meneekin suoraveloituksella. Kuinka sen hoidamme? Riittääkö pelkkä soitto ja mihin numeroon?
Saila Rouhiainen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei! Kun laskutus on suoramaksuna, tulee laskusta aina paperinen suoramaksuilmoitus, eli tätä ei valitettavasti saa pois.

    Käytännössä kuitenkin suoramaksun voi muuttaa e-laskuksi pankin kautta, jolloin laskusta ei enää tule mitään erillistä paperia kotiin. E-laskun voi myös asettaa veloittumaan automaattisesti eräpäivänä samaan tapaan kuin suoramaksunkin.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei. Mutta kun hänellä ei ole omaa verkkopankkia? Voisiko maksun saada minun dnahan ja saada sinne hänelle teiltä käyttäjätunnukset? Muistutuksen/linkin laskusta tekstiviestinä hänelle tai vaikka minun sähköpostiin. Onko se mahdollista ja maksullista.
    Saila
    Saila Rouhiainen
  • Sori. Tajusin juur et sehän voi hoituakin noin e-kaskuna mutta mielenkiinnosta ja vastaisenvaralle onnistuisiko "reitti" tälkaisessa tapauksessa minun dnan kautta?
    Saila
    Saila Rouhiainen
  • Yksi vaihtoehto on vaihtaa sinut sopimukselle maksajaksi, jolloin laskut tulevat sinulle esim. sähköpostitse. Maksajan vaihto onnistuu olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei!
    Kiitos vinkistä 😊 tämähän olisi oiva vaihtoehto koska hoidan osin hänen maksuliikennettään. Hän on erittäin teräväjärkinen edelleen kuitenkin, katsotaan minkä vaihtoehdon hän valitsee.
    Kiitos paljon neuvoista 💖
    Hyvää ja iloista vuodenjatkoa! Saila
    Saila Rouhiainen
  • Miten saan laskun vaihdettua paperilaskusta sähköpostitse tulevaksi?
    - Paperilaskumaksunne on kohtuuttoman iso (3,90) muihin, joilta saan paperilaskun verrattuna. Heillä sen maksu on 1,90.

    Kesäterveisin. Ria
    Ria Hafren
  • Hei Ria!

    Homma hoituu näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta jossa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Äitini kännykkälasku tulee minun sähköpostiini,josta se hoidetaan.Nyt olisi kuitenkin tarve,että lasku menisi suoramaksuna suoraan hänen tililtään.Miten se onnistuu ja tuleeko silti paperiversio mihin on laitettu suoramaksu ilmoitus.Velotetaanko siltikin kotiin tulevasta laskusta,vaikka menee suoramaksuna paperihinta.
    Tarja Kallio
  • Hei Tarja,

    Laskutustavan muutos onnistuu asiakaspalvelumme kautta.

    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • DNA:n lasku tulee puhelimeeni, mutta siinä olevasta tekstistä huolimatta se ei tule sähköpostiini!!! Aikaisemmin on tullut.
    Pekka
  • Hei Pekka!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan tarkastaa, että yhteystietosi ovat ajantasalla. Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kuten aiemmin mainitsin laskunne tuli puhelimeeni mutta ei viestissä mainittuna sähköpostiini. Haluan että laskut tulevat myös sähköpostiin josta saan kopiot kir-
    janpitooni. Aikaisemmin ne tulivat ja toimivat.

    Pekka
  • Juuri tämän takia on hyvä olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin voidaan tarkastaa, että laskutustapa ja osoite on oikein. Kannattaa myös varmistaa ettei laskut ole menneet esim. roskapostikansioon.
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.