paperilasku

Miksi minulle on lähetetty lasku paperisena? Tähän asti se on tullut sähköpostiini.

Kommentit

  • Hei Jaakko!

    Kyse on yleisestä viasta jonka takia sähköpostilaskuja on lähtenyt paperilaskuina. Vika on parhaillaan selvityksessä ja virheellisesti toimitetut laskut pyritään toimittamaan uudestaan sähköpostiin. Pahoittelut koituneesta haitasta!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kiitos tiedosta, odotan sähköpostiini laskua.
    Jaakko
  • Laskut löydät myös Minun palvelustani tai Oma DNA -sovelluksen kautta. Voit ladata sovelluksen iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei! Poistin vahingossa E laskuni, kun olin sitä vahvistamassa. Mistä saan laskun tiedot takaisin, että voin maksaa laskuni.Käytän vain puhelintani kaikkeen.
    Airi Potila
  • Hei Airi! Tuossa viimeisimmässä viestissämme on paikat, mistä löydät laskusi. 😊 Vaihtoehtona on siis katsoa lasku Minun Palvelusta tai Oma DNA -sovelluksesta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos
    Airi Potila
  • Sain myös paperilaskun tänään ja siinä veloitusta paperilaskusta.Yleensä lasku tulee minulle s.postin kautta Omapostiin.Tarkistin sieltä laskun ja sielläkin on veloitus paperilaskusta.Miten se on mahdollista,miksi paperittomaan laskuun lisätään veloitus paperilaskusta?Miten aiotte hyvittää asian.
    Päivi
  • Virheellisesti toimitetuista laskuista ei veloiteta paperilaskuveloitusta, jos tilattuna on sähköpostilasku. Mikäli käytössä on OmaPostiin sähköisesti toimitettava lasku, veloitetaan tästä paperilaskuveloitus aivan normaalisti. Vaihtoehtona ovat maksuttomat sähköiset laskutustapamme eli laskut voidaan toimittaa joko e-laskuna tai sähköpostiin ilman lisäveloituksia.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Jaakko sai laskun paperisena. Minulta veloitettiin paperilasku vaikkei paperilaskua ole tullut vuosiin
    Anneli
  • Sain laskun OmaPostista ja myös paperilaskun.  En tilannut paperilaskun, en halunnut paperilaskua.  DNA-kaupassa sanoin, että haluan laskut sähköpostitse.  Miksi sain nyt laskuun lisä 3,90 euroa?
    Elisan kanssa oli paljon helpompaa asioida laskutusasioissa. Lasku tuli joka kuukausi sähköpostitse, minä maksoin, ja siinä sitä.
    Kirjoitin tästä ongelmasta ja pyysin apua OmaPalveluni-osastossa. En saa mitään vastausta.
    Olen nyt tehnyt e-laskun verkkopankissa.
    MUTTA haluan tietää - mitä teen paperilaskun kanssa, joka istuu jo pöydälläni? En halua maksaa tuota 3,90 euroa koska en tilannut paperilaskua. Mutta en halua karhukirjeitäkään.
    Olen erittäin pettynyt. DNA:n laskutus on huono.

    Anna Timby
  • Hei Anna!

    Hyvä, että olet jo ehtinyt laittaa meille viestiä tämän tiimoilta, niin saamme kyllä katsottua laskuasian kuntoon.

    Ensisijaisesti suosittelemma aina maksuttomia laskutustapoja ja oletuksena käytössä on sähköpostilasku. Pahoittelut, mikäli tässä on käynyt jokin kömmähdys ja sinulle on virhellisesti tilattu paperilasku, jollainen myös tuo Oma Postiin saapuva kirje on. Laskutustapa saadaan vaihdettua myös sähköpostilaskuun, mutta jos olit jo ehtinyt tehdä e-laskuvaltuutuksen, tulevat laskut jatkossa sinulle maksutta suoraan verkkopankkiin.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hyvä.
    Entäs tuo nykyinen lasku, missä 3,90 euroa?
    Maksanko? Enkö maksa? Vai mitä?
    Se, mitä eniten vihaan, on se epäselvyys (onko sellainen sana olemassa??). Ei vain tiedetä.
    Ole hyvä ja anna vastaus. 'Kyllä, Anna, joudut maksamaan' vai 'Anna, se oli meidän virheemme, totta kai saat vähentää 3,90 laskusta'

    Anna Timby
  • Mikäli tässä on käynyt virhe meidän päässäme, voidaan aiheettomat veloitukset tottakai hyvittää. Tämä asia hoituu kuntoon tuon asiakaspalveluun lähettämäsi viestin perusteella, joten toivotaan, että saat pian vastauksen yhteydenottoosi.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei
    Olen 66 v vanha ja yksi minulle suurimmista ongelmista nykymailmassa on juuri se, että koskaan ei saa vastausta tai ainakin vastaus tulee vasta pitkän odotusajan jälkeen. Uskomatonta. Pitää vaan odottaa ja odottaa tietämättä, tuliko edes kysymyksesi perille.
    Minusta tuntuu joskus siltä, että kapitalistiset yhtiöt tekevät tahallaan, niin, että käyttäjä joutuu vaikeuksiin. Sitten yhtiö saa lähettää karhukirjeitä, vaattia lisämaksuja jne jne.
    (Olen muuten brittiläinen).
    Anna Timby

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.