Siirry uusimpaan kommenttiin

Paperilaskun hinta 2019 syksystä alkaen

Hei. Mikä teillä on paperilaskun hinta?
Joni Poutanen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Paperilaskun hinta kuluttaja-asiakkaille on 2,90e/kk. Sähköpostilasku sekä lasku itsepalveluun ovat maksuttomia, samoin kuin e-laskukin.

    Palveluhinnastot löydät osoitteesta https://www.dna.fi/hinnastot-ja-ehdot  klikkaamalla "Laskutusliittymien hinnasto" ja rullaamalla toiselle sivulle.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Miksi paperilasku veloitus menee oma-posti palveluu vaikka olen poistanut DNA laskutuksen sieltä?

    Ville Visuri
  • KIITOKSIA TEIE JA LIITTYMÄNKI SAATAN VIHTAA TEIÄN OPERAATTORILLE
    toni vainio
  • Hei! Haluan saada jatkossa laskuni paperisena. Onnistuuko? En löydä sivuilta kohtaa jossa asian voisi itse hoitaa..
    Heidi Hernetkoski
  • Moi Heidi,
    Laskutustavan muutos onnistuu asiakaspalvelumme kautta.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Miksi DNA Velho laskuttaa paperilaskusta, vaikka lasku menee omapostiin?
    Oiva Hyvönen
  • Hei! OmaPosti on Postin palvelu. Meiltä lasku siis lähtee paperisena, ja vasta Postilla on tieto että asiakas haluaa sen OmaPosti -palveluun. Tämän vuoksi tässä tapauksessa veloittaan paperilaskun hinta.

    Sähköpostiin toimitettava lasku on maksuton, samoin kun verkkopankissa tehtävä e-lasku.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Miten vaihdan puolisoni dna laskun paperiseksi? Olen maksanut sitä e-laskuna omalta tililtäni,nyt haluaisin muuttaa sen takaisin paperiseksi. Minulla ei ole mitään salasanoja tms.
    Leena
  • Hei,sama asia kuin äsken kysytty.
    Leena
  • Hei Leena!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 044 144 044 jonka kautta voidaan tehdä laskutustapaan muutoksia.

    Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei, miksi tätä laskunvaihtoa ei tehdä selvemmäksi. Pari vuotta sitten sain viimeisen paperilaskun maksettua DNA:lle, olin yrittänyt vaihtaa sen sähköpostiin mutta ei onnistunut.
    Siksi siirryin kilpailijalle. Nyt ajattelin tehdä ostoksia, kun muistin tämän seikan ja turkin asiaa, vieläkään ei ole kovin selvä se miten saisin varmasti ja HELPOSTI vaihdettua paperittomaan laskuun.. Joten kiitos ja näkemiin.
    Marko
  • Hei Marko!

    Ensisijaisena laskutustapana suosittelemme sähköisiä vaihtoehtoja eli joko e-laskua tai sähköpostilaskua. Sähköpostilaskun saat valittua tilauksen teon yhteydessä ja e-laskun saat kytkettyä omasta verkkopankistasi ensimmäisen laskun saatuasi.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Samanlaisen ohjeen sain viimeksikin eikä mikään onnistunut, vaikka silloin otin yhteyttä asiakastukeenkin.

    Voiko tuotteet palauttaa, jos laskutus ei onnistu ilman paperilaskua toisellakaan laskulla?

    Marko
  • Etkö saanut siis e-laskua toimimaan, millä tapaa lasku sinulle toimitettiin?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Siis viimeksi oli kyse tabletista ja lasku tuli paperilaskuna, vaikka en halunnut paperilaskua. En ole vielä uutta tilausta tehnyt, enkä taidakaan enää. Jos taas joutuisin paperilakulla maksamaan, tuote tulisi todella kalliiksi.
    Minun tarvitsee eräässä toisessa operaattori liikkeessä antaa vain sähköpostiosoite ja lasku tulee sinne, ei kyselyjä eikä mitään muuta sekoilua.
    Marko
  • Tuossa on nyt viimeksi sitten tapahtunut jokin virhe. Laskutustapa saadaan kyllä muutettua heti kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli lasku on kerennyt jo muodostua niin siinä tapauksessa kyseinen lasku tulee vielä postitse, mutta muutos tulee voimaan kyllä seuraavalle laskulle.
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.