Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Prepaid latauksessa bitit solmussa?

Dna laturissa on jotain häikkää. Yhteys jumittaa kun yrittää ladata Danske Bankin kautta saldoa. Dansken sivut ei meinaa millään aueta, jonka jälkeen koko yhteys jumittuu 0.5Mbps lukemiin. Menee kymmenisen minuuttia ennenkuin yhteys palautuu ennalleen. Dansken sivut sinänsä toimivat normaalisti, mutta laturin kautta eivät toimi. En saanut eilen ladatuksi saldoa lainkaan, ja tänäänkin se oli yhtä tuskaa. Yhteys jumittui jälleen 0.5Mbps lukemiin saldon lataamisen jälkeen. Joku bitti pahasti poikittain jossain.

Kommentit

  • Hei!

    Mitään yleistä vikaa ei ainakaan tällä hetkellä ole tiedossa Laturin suhteen, vaan kaikki pitäisi kyllä toimia normaalisti. Oletko kokeillut jo onko mahdollisesti toisella selaimella lataaminen nopeampaa?
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • En usko että on selaimessa vika, koska lataus on tuskaisen hidasta myös sovelluksen kautta. Nettiyhteys kyykkää ihan samalla tavoin sovelluksen kautta. Mutta pitää kokeilla vielä eri selaimilla. Nyt heittää herjan "Liittymällä on keskeneräinen maksutapahtuma. Maksutapahtuma käsitellään viimeistään 20 minuutin kuluttua." Ei auta kuin odottaa..
    kekra
  • Kokeilin nyt toisella selaimella, ja ihan sama homma jälleen. Kun yrittää kirjautua Dansken sivuille, yhteys kyykkää täysin. Testasin Speednet.net sivustolta, niin nopeus oli vaivaiset 0.05Mbps sen jälkeen kun yritti ladata saldoa. 15min jälkeen yhteys palasi normaaliin, yli 100Mbps. Joko tässä liittymässä (Super Prepaid) tai laturissa on jotain häikkää. Itselläni ei ole käytössä muuta nettiyhteyttä kuin tämä prepaid, niin en voi testata tuota laturia muilla yhteyksillä. Mutta tosiaan, ei ainakaan sovelluksen kautta, tai selaimella toimi tuo lataus niinkuin sen pitäisi toimia. Ei aiemmin ole nopeus kyykännyt, ja pankin sivutkin auenneet ihan normaalisti.
    kekra
  • hei. minulla on sama homma ollut tänään saldoa ladattaessa ja minulla myös danske bank. saitko lopulta ladattua saldoa?
    susanna
  • Hei! Ongelman tiimoilta olisi hyvä olla yhteydessä maksuttomaan vikapalveluumme 0800 300 500, niin pääsemme selvittämään ongelmaa tarkemmin, kiitos!
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Ei toimi vieläkään saldon lataus. Siihen asti toimii, kunnes pitäisi kirjautua Dansken sivuille, mutta siinä vaiheessa jää ympyrä pyörimään tyhjää, eikä tapahdu mitään. Siellä on nyt jotain pahasti vialla. Moni muukin on valitellut samaa asiaa. Kait tuolle nyt jotain osataan tehdä ilman vikailmoitustakin, kun vika on yleisesti tiedossa?
    kekra
  • Hmmm...

    Toki onhan sekin mahdollista , että se vika on Dansken puolella.
    Veikko
  • Ei onnistu lataus minullakaan Kahtena päivänä olen yrittänyt ladata OP-pankista tai S-pankista, Kumpikaan ei onnistu.
    TT
    Terttu
  • Sama vika. Ja jatkuvasti näkyy Liittymällä on keskeneräinen maksutapahtuma. Maksutapahtuma käsitellään viimeistään 20 minuutin kuluttua. Mitään käsittelyä ei tapahdu tuntiin. Maksettu Mobile Payllä. Maksua ei uudestaan voi suorittaa
    JR
  • Ongelmani on sittemmin ratkennut. Lataaminen onnistuu cromen ja edgen selaimella. Nyt myös safarilla.
    Terttu
  • 25. päivä koitin sovelluksen kautta ladata saldoa ja maksaa mobilepaylla. Rahat kyllä huoli, mutta ei saldoa antanut.
    Anna
  • Jos saldon lataamisen kanssa on ongelmia niin olettehan yhteydessä suoraan asiakspalveluumme, että pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin liittymätietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen ja chatin löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.