Prepaid liittymän rekisteröinti

Hei,
ostin prepaid liittymän, johon haluan asentaa vastaajan. Soitin asiakaspalveluunne ja sain ohjeen rekisteröidä liittymä minun palvelussa, minkä jälkeen voin ladata vastaajan joko minun palvelussa tai lähettämällä viestin "vastaaja avaa" numeroon 14000. Kirjauduin minun palveluuni, mutta en saa rekisteröityä liittymää. Miten se tapahtuu.
Kiitos!
Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Moi Emmi,

    Millä tapaa rekisteröinti ei siis onnistu? Saatko palvelusta jonkin virheilmoituksen?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Moi
  • Mulla sama ongelma, kirjaudun oma palveluun ja siinä kyllä näkyy vaaleansininen palkki "rekisteröi prepaidliittymä" mutta siitä ei tapahdu mitään.
    Heikki
  • Hei! Toistaiseksi Prepaid -liittymiä ei voi rekisteröidä. Rekisteröintimahdollisuus palautetaan verkkosivuille näillä näkymin huhtikuussa.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Minkä vuoden huhtikuussa? Nyt on vuosi 2020

    Jarmo
  • 31.3.2020 - pari päivää sitten Prepaidin rekisteröinti ei onnistunut.
    Ari
  • Olisi kyllä hyvä jos huhtikuussa 2020 prepaid-rekisteröinti alkaisi toimimaan. Kiitos.

    Jyri
  • Kyllä on paskaa palvelua , jos nyt on lainkaan palvelua
    Jusander
  • Minulla on ihan sama ongelma ollut tammikuusta 2020 alkaen. Tilasin heti alkuvuodesta DNA:lta uuden tabletin, kun DNA lupasi siihen kaupan päälle dataprepaid-liittymän ja 10GT datasiirtoa. Kun hain tabletin postista siinä ei ollut sim-korttia mukana ensinkään. Jouduin siitä reklamoimaan. Kortin tulo kesti kolme viikkoa. Kun se tuli, siinä olikin vain 1GT datasiirtoa. Selvisikin, että sim-kortti pitääkin rekisteröidä erikseen, jotta saa sen 10GT. Tästähän ei mainoksessa puhuttu lainkaan.... No rupesin sitten ohjeiden mukaan luomaan itselleni tunnusta. Sepä ei onnistunutkaan, kuten ei monelle muullekaan. Olen korottanut nyt tuntikausia DNA:n puhelintukeen ja lähetellyt useita viestejä, kun puhelinnumero on ollut varattuna. Ja kaikki turhaan. Viimeisin neropatti sanoi, että sen voi tehdä myös DNA-kaupassa.... Lähes kaikki 1GT on nyt kulunut näihin turhiin yrityksiin. Kerran jo puhelinpalvelu lupasi hoitaa asian kuntoon. DNA petti tämänkin lupauksen. Tätä on nyt kestänyt jo neljä kuukautta. Jäljellä on vain yksi kysymys: kun asiaa ei kerran saa kuntoon, miten puran kaupan olennaisen virheen takia ja sään rahani takaisin korkoineen ja kuluineen?
    PH
  • Sain vastauksen asiakaspalvelusta.. Rekisteröimisen voi nykyään hoitaa vain Dna-myymälässä. Joo just, mulla on 130km lähimpään ja nyt on korona. Aika asiatonta markkinoida tabletin kylkiäisenä 10gt prepaidia, kun sitä ei ole todellisuudessa saatavilla. No, tabletti on hyvä, muuten tiedän pysyä kaukana Dna:n palveluista!
    Taina Elovaara-Kankiainen
  • Hmmmm....

    Onkohan tässä nyt jonkinlainen väärinkäsitys??

    Prepaidin rekisteröiminen tarkoittaa , että sitä voi hallinnoida Minun palveluissa. Prepaidia voi toki käyttää ilman rekisteröintiä ihan normaalisti.
    Veikko
  • Eipä ole väärinkäsitys. DNA markkinoi vuodenvaihteessa tablettia nimenomaan kaupan päälle tulevalla 10GT dataprepaidilla. Kun dataprepaid-sim sitten lopulta jälkitoimituksena tuli, ei siinä ollutkaan kuin 1GT tiedonsiirtoa. Loppujen 9GT saamiseksi sim-kortti tuli rekisteröidä. Rekisteröinti vaati omatunnuksen luomista. Kuten tällä palstalla useat ovat kertoneet, omatunnuksen luonti DNA:n järjestelmässä ei onnistu järjestelmässä olevan vian takia. En siis ole saanut DNA:n markkinoinnissaan lupaamaan 10 GT ilmaista tiedonsiirtoa. DNA on pompotellut asiakastuessa edes takaisin nyt neljän kuukauden ajan ja nyt DNA haluaa korona-aikana juoksuttaa fyysisiin kauppoihinsa. On totta, että prepaidia voi käyttää ilman rekisteröintiä, mutta sitten jää 9GT tiedonsiirtoa saamatta. Siitä 1GT:stäkin on tuloksettomiin omatunnusluintiyrityksiin kulunut 0.62 GT. Aivan hukkaan...



    PH
  • No kappas vaan. Siis taattua DNA-laatua.

    Itselläni Minunpalveluiden tunnus on ja toimii , mutta prepaidien rekisteröinti ei ja jo aiemmin rekisteröimäni prepaidkin sieltä yllättäen hävisi. Ovat DNA:lta lupailleet sitä takaisin huhtikuussa. No ei ole näkynyt , mutta eipä kyllä vuodesta ollutkaan puhetta.
    Veikko
  • DNA Tunnusten luominen toimii tällä hetkellä aivan normaalisti, mutta valitettavasti prepaid-liittymien rekisteröinti ei toistaiseksi onnistu Minun palveluni kautta. Tämä ominaisuus on tulossa takaisin alkuperäisen arvion mukaan vielä tämän kuun aikana.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Munulla oli jo rekisteröitynä prepaid ennen näitä viimeisimpiä muutoksia. No se liittymä kyllä näkyy edelleen Minun palveluissa , mutta liittymän saldo ei. Tuleeko se myös takaisin tässä kuussa vai mitä pitää tehdä???
    Veikko
  • Lisäyksenä edelliseen , että liittymä on mökillä Hämeessä ja minä karanteenissa Uudellamaalla enkä pääse liittymään muuten käsiksi kuin Minun palvelun kautta , kun käytän sitä päiväveloituksella satunnaisesti.
    Veikko
  • Toistaiseksi saldo ei Minun palvelussani näy. Saldo voidaan tarvittaessa tarkistaa asiakaspalvelusta käsin ja poikkeustilanteessa tämä voidaan tehdä maksutta.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • @DNA Ida S
    Tiedän , mutta kysymys kuuluikin , että koska se saldo näkyy Minun palveluissa.
    Voisitko vastata kysymykseen.
    Veikko
  • Minäkin haluaisin DNA:n edustajalta vastauksen esittämääni kysymykseen: Miten voin purkaa tekemäni kaupan, koska DNA:n kaupassa esittämät tiedot ovat osoittautuneet perättömiksi. Olisin saanut tabletin samalla hinnalla Elisalta tai vaikkapa Gigantista, mutta DNA:n "täky" 10GT ilmaisesta tiedonsiirrosta ratkaisi valinnan DNA:n hyväksi. Petoksellista markkinointia.

    DNA ei selvästikään ota vaatimuksia asiaankuuluvalla vakavuudella, eikä kykene lunastamaan lupauksiaan.
    PH
  • DNA, olisi helppoa teille aktivoida verkossa tapahtuva prepaid-rekisteröinti. Vähentäisi jo muutenkin kuormitettua asiakaspalveluanne. Ja samalla saisivat monet käyttäjät tuon 9GT käyttöönsä.

    Keskusteluketjun perusteella kummastuttaa teidän, DNA toimintatapa ja asiakaslähtöisyyden unohtaminen. Toimintaanne voisi melkein sanoa suoraan valehteluksi tässä asiassa.

    Kuluttajaviranomainen on yksi tapa ratkoa asiaa, mutta kuten totesin ei se nyt niin vaikeaa voi olla saada tuo verkossa tapahtuva rekisteröinti käyttöön - ja kaikki olisivat tyytyväisiä. Aktivoikaa!
    Jyri
  • DNA:n lupaukset prepaidien rekisteröinnin ja saldojen saannista huhtikuussa Minun palveluihin näyttävät menevän kalkkiviivoille. No eihän siitä vuodesta kyllä mitään puhetta ole ollut.

    Mikä se tilanne ihan oikeasti on DNA???
    Veikko
  • Hiljaista näyttää olevan "asiakaspalvelu" täällä DNA:lla. Ilmeisesti DNA:lla on tapana vaieta ikävät asiat kuoliaaksi. "Aika hoitaa" kohta minunkin osaltani palveluvajeen. Ensiksikin, 1GT todellisuudessa saamaani tiedonsiirtoa on kohta loppu. Toiseksi, liittymä näyttää kohta expiroituvan muutenkin. DNA:n on turha kuvitella, että uhraan killinkiäkään mihinkään latauksiin, ennen kuin lupaukset 10GT paketista on täytetty. Kun 10GT tiedonsiirtoa jää lopullisesti saamatta saldon loppumisen tai liittymän expiroitumisen jälkeen, tulen kääntymään kuluttajaviranomaisten puoleen. Tämä on lupaus.
    PH
  • Rekisteröinnin voi tehdä DNA Kaupassa.

    Kuten yllä on todettu, rekisteröintimahdollisuus palautetaan Minun Palveluun todennäköisesti huhtikuussa. Valitettavasti meillä ei ole antaa tietoa siitä milloin tarkalleen ottaen rekisteröinti onnistuu taas Minun Palvelussa, eli ehtiikö vielä huhtikuulle.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Jaahas.

    Voihan se rekisteröinti palata huhtikuussa , mutta vuotta ei varmaan vielä tiedä. Eikä siitä saldon näkymisestä ole yhtään sen enempää tietoa.

    En ymmärrä tuollaista tumpelointia alkuunkaan. Minulla rekiströidyn prepaidin saldo aiemmin Minun palveluissa näkyi monta vuotta , mutta sitten DNA hävitti sen.

    Yleensä tällaiset järjestelmämuutokset tehdään siten , että kun uutta rakennetaan niin vanhaa kuljetetaan siinä rinnalla ja vasta kun uusi on kutakuinkin valmis , niin suoritetaan vaihto. Siis asiakkalle näkyvä katkos on silloin minimaalinen.

    Eipä näytä DNA osaavan sellaista , mikä muille on itsestään selvää.
    Veikko
  • Miksi asiakaspalvelu ei vastaa sille esitettyihin kysymyksiin? Saman yhdentekevän asian toistelu ei vie asiaa eteenpäin. Haluan purkaa tekemäni kaupan perättömien lupausten takia. Jos luvataan 10GT tiedonsiirtoa kaupan päälle, se on saatava ilman mitään ylimääräisiä temppuja. Kehen otan yhteyttä DNA:llä, kun osto on tehty verkkokaupassa?

    "Rekisteröinnin voi tehdä DNA Kaupassa.

    Kuten yllä on todettu, rekisteröintimahdollisuus palautetaan Minun Palveluun todennäköisesti huhtikuussa. Valitettavasti meillä ei ole antaa tietoa siitä milloin tarkalleen ottaen rekisteröinti onnistuu taas Minun Palvelussa, eli ehtiikö vielä huhtikuulle.
    DNA Ida T palveluneuvoja"


    PH
  • PH, olethan tarvittaessa asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli tahdot reklamoida tilanteesta. Voit tosiaan käydä myös DNA Kaupassa rekisteröimässä prepaid -liittymäsi, jotta saat tuon rekisteröintipalkkion.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei,

    Olen todellakin ollut useita kertoja yhteydessä asiakaspalveluumme, soittanut lukemattomia puheluita ja jonottanut puhelimessa tuntikausia viimeisen neljän kuukauden ajan. Ilman mitään edistystä. Kts vaikka tiketti #392587. Vastaukseksi olen saanut aina samat jaaritukset, luo tunnus, rekisteröi liittymä, blaa blaa. Ne nyt vain eivät onnistu DNA:n viallisen järjestelmän takia. Ja nyt pitäisi sitten lähteä juoksentelemaan jonnekin kauppaan sadan kilometrin päähän....
    Huomautan, että DNA myi tabletin lupaamalla 10GT tiedonsiirtoa "kaupantekijäisiksi". Se ei ollut mikään rekisteröintipalkkio. Kun DNA ei täytä lupaustaan, perun kaupan. Vastaa siis kysymykseen, miten sen teen. Hanki joku riittävän iso päällikkö sinne, jos et itse pysty vastaamaan. Tämä on reklamaatio asiakastuelle.

    "PH, olethan tarvittaessa asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli tahdot reklamoida tilanteesta. Voit tosiaan käydä myös DNA Kaupassa rekisteröimässä prepaid -liittymäsi, jotta saat tuon rekisteröintipalkkion.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
    2 tuntia sitten Ilmoita asiaton sisältö"

    PH
  • Myös sopimuksen purkupyynnöt käsitellään asiakaspalvelumme kautta. Tämän tukifoorumin kautta voinne auttaa ja neuvoa vain yleisellä tasolla, joten tätä kautta tilannetta ei voida käsitellä enempää.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Huhtikuuta 2020 jäljellä 2.5 päivää. Onnistuisikohan DNA tässä ajassa avaamaan prepaid-rekisteröinnin kuten ovat lupailleet huhtikuussa?!

    Ei ainakaan äsken vielä onnistunut. Avatkaa nyt ihmeessä tuo palvelu!
    Jyri
  • Hei,

    Olen tehnyt mainitsemaasi asiakaspalveluun pyynnön kaupan purusta tiketillä #392587 jo viikko sitten. Asiakaspalvelu ei ole vastannut pyyntööni. Puhelinpalveluun olen jonottanut jo ihan riittävästi. Siksi joudun nostamaan asian esille tällä tukifoorumilla jakaakseni asiakaskokemukseni DNA:sta, joka suoraan sanoen ei ole järin hääppöinen.

    Johtopäätöksenä on, ettei DNA:n "asiakaspalvelussa" kukaan vastaa mistään. Ja korjaan sen verran, että kysymys on kaupan purusta DNA:n harhaanjohtavan markkinoinnin johdosta, ei mistään "sopimuksen purkamisesta".

    "Myös sopimuksen purkupyynnöt käsitellään asiakaspalvelumme kautta. Tämän tukifoorumin kautta voinne auttaa ja neuvoa vain yleisellä tasolla, joten tätä kautta tilannetta ei voida käsitellä enempää.
    DNA Ida T palveluneuvoja"
    22 tuntia sitten                                                                                                            Ilmoita 


    PH
  • Huhtikuu oli ja meni , mutta mitään prepaidin rekisteröintiä tai saldoja ei Minun palveluihin tullut lupauksista huolimatta. No tulisikohan ensi huhtikuussa?
    Veikko
  • Rekisteröinnin palautus on edelleen korjauksen alla ja pyrimme saamaan tämän kuntoon mahdollisimman pian, valitettavasti arvioidusti huhtikuun aikana tätä ei vielä saatu päivitettyä. Toistaiseksi rekisteröinnin voi siis tehdä DNA Kaupassa. Pahoittelut tilanteen aiheuttamasta haitasta!
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Ja voisitteko sitten antaa uuden arvion , milloin ne luvatut ominaisuudet tulee???
    Ja mikään ympäripyöreä vastaus tyyliin , että mahdollisimman pian ei kelpaa.
    Veikko
  • No niin jotakin on taas tapahtunut Minun palveluissa.

    Minulla pari vuotta näkyi rekisteröimäni prepaid Minun palveluissa saldoineen. Sitten sinne ilmestyi reilu kuukausi sitten sama liittymä kahteen kertaan ja samalla saldot hävisivät. Sitten se alkuperäinen liittymä , joka on ollut käytössä pari vuotta hävisi Minun palveluista ja jäljelle jäi se uudelleen avattu ilman saldotietoja. Tänään huomasin , että Minun palveluissa ei enää ole mitään liittymää , vaikka minulla se sama prepaid on edelleen käytössä.

    Kyllä on surkeaa toimintaa DNA:lta.Monta kuukautta on sössitty ja hävitetään asiakkaan tiedot.

    Laittakaapa pikaisesti ne tiedot takaisin , kun ne itse hävitittekin.
    Veikko
  • Minun palvelussani tehdään siis päivityksiä joista johtuen jo rekisteröityjen prepaid-liittymien tiedot eivät välttämättä näy tällä hetkellä, samasta syystä uusien prepaid-liittymien rekisteröinti ei ole ollut hetkeen mahdollista. Tiedot jo rekisteröityjen liittymien osalta palautuvat siis viimeistään samalla kun rekisteröinti tuodaan taas takaisin ja tarvittavat muutokset ja päivitykset on saatu tehtyä itsepalvelun puolelle. Ongelmat eivät siis johdu viasta vaan ns. huoltotöistä.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • @DNA Hanna
    Kyllä tämä on ollut koko ajan tiedossa , että kyse on huoltotöistä.

    Kyse on siitä , että ne huoltotyöt on suunniteltu ja toteutettu törkeän huonosti. Yleensä tällaiset järjestelmämuutokset toteutetaan niin , että ensin rakennetaan se uusi järjestelmä käytännössä valmiiksi kuljettaen rinnalla vanhaa ja sitten suoritetaan vaihto , jolloin asiakkaan käyttökatkos jää hyvin lyhyeksi.

    No tämä mikä muilta operaattoreilta onnistuu , tuntuu olevan DNA:lle ylivoimainen tehtävä. Minulla on jo liki kaksi kuukautta ollut palvelut rikki. Ei näin DNA asioita hoideta.
    Veikko
  • Toukokuu on jo puolivälissä eikä mitään tapahdu.
    Veikko
  • Päivitys ja palveluiden käyttöönotto on viivästynyt alkuperäisestä aikataulusta, pahoittelut tästä. Prepaid-liittymien tiedot sekä rekisteöintimahdollisuus palautuvat Minun palveluuni kesän aikana. Toivotaan, että päivitys saadaan tehtyä mahdollisimman pian, eikä tämä viivästy enää tarpeettoman paljon.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minkä kesän??

    Katkaisitte asikkailta palvelun ainakin puoleksi vuodeksi. Hävetkää vähän!

    Eiköhän tämä ollut sitten tässä. Minä vaihdan operaattoria.
    Veikko
  • Onhan tää jo melko huvittavaa. Eipä auta ku vaihtaa elisalle takas johon pystyy vielä luottamaan. Samalla vaihatan kaikki laajakaistoja myöten poissa tästä puljusta.
    Vs
  • Prepaid liittymän rekisteröinti ei onnistu enää dna kaupassakaan. Kävin tänään liikkeessä kyselemässä, eikä siellä osattu sanoa mitään.
    lp
  • Koska voin rekisteröidä DNA prepaid liittymän edes liikkeessä? Vastaus taitaa tulla elokuussa,että on vielä selvityksessä. Kun tätä ketjua lukee.
    Kari Aro
  • Koska DNA lunastaa lupauksensa antaa tabletin ostajalle kaupantekijäisiksi 10GT tiedonsiirtoa? Sitä tässä on nyt odoteltu yli puoli vuotta. Todellisuudessa saatu 1GT on nyt kulunut loppuun etupäässä turhiin rekisteröitymisyrityksiin. Toisaalta, kampanjatarjouksessa ei puhuttu mitään liittymän rekisteröintivaatimuksesta. On tää aikamoista kusetusta norjalaisfirmalta...
    PH

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.