Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Prepaid: Maksutapahtuma kesken

Yritin ladata saldoa laturissa, mutta sivu jumahti (ei muuten ole eka kerta), enkä koskaan päässyt maksuun saakka. Kun yritän uudelleen, saan vain ilmoituksen "Aiempi maksutapahtuma kesken".

Kuinkahan hemmetin kauan kestää, ennen kuin pääsen lataamaan saldoa? Tarttis varata lääkäriin aika, muttakun ei pääse rajattomalla liittymällä palvelunumeroon, vaikkei se ole edes ns. maksullinen numero, niin olis saatava sitä saldoa.
Riikka Salo Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Riikka!

    DNA Laturi on juuri eilen päivitetty uuteen versioon, mitään ongelmia ei kuitenkaan palvelun kanssa ole tiedossa. Missä kohtaa siis saat tuon "aikaisempi maksutapahtuma kesken" -ilmoituksen? Yritätkö tehdä latausta mobiilissa (puhelimella) vai tietokoneen selaimen kautta?
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Sama ongelma täällä..
    Kristian Tamminen
  • sama ongelma
    Aino Raikamo
  • teen tietokoneella
    Aino Raikamo
  • Olisitteko ongelman tiimoilta yhteydessä maksuttomaan Vikapalveluumme 0800 300 500, niin pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin, kiitos!
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei, ongelma korjaantui noin tunnin kuluttua.
    Tein puhelimella.
    Ilmoitus tuli siinä vaiheessa, kun sivu lähti ensin ohjaamaan verkkopankkiin, mutta jumahti, eikä ladannut verkkopankin sivua ja kun palasin yrittämään uudestaan.
    Aiemmin siinä on ollut muistaakseni 20 minuutin viive, ennen kuin on päässyt koittamaan uudestaan, mutta nyt siis odottelin noin tunnin.
    (P.s. en sitten koskaan ehtinyt varaamaan aikaa, kun ajanvaraus ehti sulkeutua. Jää maanantaille. Ärsyttää, sillä asia olisi ollut kiireellinen.
    Riikka Salo
  • minulla kanssa sama homma kun yritän ladata puhelimen kautta laturissa saldoa rajattomalle liittymälle ja kun hyväksyn maksu ehdot ja painan maksa 10€ nii tulee teksti aiempi maksu tapahtuma kesken mikä neuvoksi
    Saija
  • Sama homma
    jari johima
  • I have the same problem
    ann
  • Hei, kiitos latausongelmista ilmoittaneille! Latauksien tausta-ajojen logiikkaa on korjattu, ja latauksien pitäisi taas onnistua normaalisti.

    Pahoittelut latausongelmasta mahdollisesti aiheutuneesta haitasta!
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Vielä on samaa ongelmaa kun tuo Riikan kirjoittama.
    Aleksi
  • edelleen sama ongelma, eli voisiko sen jo korjata niin ettei jää jumiin jos vaikka vaihtaa maksutavan verkopankista luottokortille.
    mika
  • Sama ongelma edelleen!! Kohta täytyy ostaa toisen puljun kortti. Lapsi ei saa vanhempiaan kiinni kännykkällä , kun ei saa ladattua saldoa. Ei tunnu köyhän rahat kelpaavan DNA:lle.

    Tiina
  • Ei pysty maksamaan mobiilivarmenteella kun täytyy maksaa uudestaan pankkitunnuksilla tulee viesti maksutapahtuma kesken!
    JJ

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.