Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Prepaidin rekisterinröinti ei onnistu

Mistä voi johtua, että prepaidin rekisteröintisivu palauttaa virheen "Liittymänumero ja PUK-koodi eivät vastaa toisiaan". Kolmesta prepadista kahden rekisteröinti onnistui ongelmitta, mutta kolmas ei. Liittymä sinänsä toimii ongelmitta. Käytän niitä kytkimien SMS-etähallintaan enkä pääse lähettämään niistä tekstareita, joten saldon seurannan takia rekisteröisti olisi välttämätön. DNA:n helppari ei osaa sanoa asiaan mitään, ei edes sitä, pitäisikö minun saadarahani takaisin.
Lauri51 Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Moikka Lauri, onko kyseessä siis hiljattain hankkimasi liittymä, eli kyse ei vain voi olla sekoittuneista aloituspakkauksista? Jos rekisteröinti ei onnistu pakkauksen ilmoittamilla tiedoilla niin soitathan meille p.044 144 044 niin korjaamme asian
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • On uunituore paketti, yksi kolmesta, joilla korvaan vanhat DNA Perusdata -liittymät, joiden hintaan tuli kova korotus. Soitinkin jo Aspaan, mutta soittoon vastannut henkilö ei osannut tehdä asialle mitään. Soitanpa uudelleen.
    Lauri51
  • Rekisteröinti ei kuulemma onnistu kuin DNA-kaupassa.

    Ostan viallisen tuotteen R-Kioskilta ja sitten pitäisi lähteä DNA-kauppaan korjaamaan sitä. Edullinenhan se on, mutta on aiheuttanut paljon vaivaa, jota en halua lisää. En lähde DNA-kauppaan, vaan jätän asian tähän, varsin tyytymättömänä tosin.
    Lauri51

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.