Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Prepaidin saldon lisäys

Yritin lisätä saldoa prepaid liittymääni DNA laturin kautta. Puhelinnumeron syötön jälkeen näyttöön ilmestyy teksti Määrittelemätön liittymätyyppi...missä vika?

Kommentit

  • Hei, tarkistaisitko vielä, että olet näppäillyt numerosi oikein. Voit tarkistaa liittymän tiedot avaamalla sivun m.prepaid.dna.fi sillä puhelimella, jossa prepaid -liittymäsi on kiinni.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Numero on oikein j tein prepaid liittymän mikä näkyy nyt minun dna palvelussa..silti siihen ei pysty lisäämään puheaikaa??

  • Olisitko siinä tapauksessa puhelimitse asiakaspalveluumme 044 144 044 yhteydessä, jotta ongelmaa päästään tutkimaan tarkemmin, kiitos!
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei.
    Latasin tietokoneella DNA laturilla uutta saldoa Super Prepaid numerolle, joka on R:stä ostettu. Laturi kysyy ensin liittymän numeroa, kun sen on antanut, pitää valita ladattava summa, 30€ mulla, sitten rahastus pankin tililtä suoraan toimii oikein hyvin. Mutta mitään ei siirry saldoksi! Missä meni vikaan nyt? Aiemmin näin onnistui!

    Viljo
  • Hei Viljo! Laturi tosiaan toimii näin, mutta tuon ladatun summan pitäisi kyllä aivan normaalisti tulla liittymän saldolle kuten aina ennenkin. :-) Milloin olet tuon latauksen tehnyt? Saldon pitäisi ilmestyä liittymälle aivan viimeistään puolen tunnin sisään.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Aikaa on kulunut yli viikko.
    Viljo
  • No siinä tapauksessa asiaa olisi hyvä selvittää asiakaspalvelumme kanssa.

    Olethan puhelimitse asiakaspalveluumme (aukioloaikojen puitteissa) yhteydessä tilanteen selvittämiseksi;
    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei.

    Latasin juuri laskurin kautta 10.00€ saldoa liittymääni ja maksukin meni läpi, mutta saldoa ei ole tullut. Missä vika?
    Juuso
  • Tarkista, että latasit oikeaan prepaidiin, Viljo
    Viljo Rajala
  • Moi Juuso!

    Joko saldo näkyy normaalisti? Jos tuo summa ei kirjaudu liittymälle muutaman päivän kuluessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Käytän mokkulaa vain satunnaisest matkoilla ja mökillä. Latasin saldoa viimeksi 2.11.2ü18 ja näytin mokkulaa viimeksi joulukuussa 2018. Nyt kun 24.7.2019 yritin ladata kuukaudeksi rajattoman  netin tulee tuo "määrittelemätön liittymätyyppi". Läppäri tun istaa tikun, .ja näyttää vanhat tilastot ja tekstiviestit, mutta SIM-kortin numeron kodalla on viiva.Numeron syöttäminen käsin ei auta.
    Liisa Heinze
  • Terve. Edellinen käyttö on yli 6 kk:n päässä ja prepaid vanhenee tuossa ajassa.
    Viljo
  • Kiitos tiedosta.  Näin arvelinkin. Harmillista. Turhan lyhyt aika näin ulkosuomalaiselle. Käyn Suomessa pari kertaa vuodessa, mutta nyt tuli yli puolen vuoden väli. Täytyypä hommata uusi SIM-kortti R-kioskilta. Tais tulla pyöräretki huomiseksi.
    Liisa Heinze
  • DNA:n myymälässä saa hyvitystä virheellisestä latauksesta.

    Viljo
  • Latasin uutta pakettia 24.90e kohta sammuu puhelin kun en saanut ladattua yritin uudestaan niin lukee että aktivoitivoimaton paketti mutta eteenpäin ei pääse
    Heli westerlund
  • miksi ei pääse aktivoimaan pakettia
    heli westerlund
  • tuo kiitos kommentista ei auta puhelimen paketti vanhenee tänään
    heli westerlund
  • Hmmm...

    Käsittääkseni uusi prepaidpaketti aktivoituu automaattisesti , kun vanha loppuu. Ainakin ohjeissa kerrotaan näin ja vain yksi paketti kerrallaan voi olla aktiivinen.
    Veikko
  • Hei Heli!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkastaa tilanne. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.