Prepaid lataus epäonnistuu

Latasin puheaikaa 3 eri liittymään, eikä puheaika ole tullut mihinkään näistä. Yhteen liittymistä tilasin n. 4 päivää sitten jo puheajan eikä sekään näy vieläkään
Marutzella

Kommentit

  • Hei!

    Prepaid-liittymien latauksessa Laturin kautta on ilmennyt yleistä vikaa, pahoittelut aiheutuvasta häiriöstä. Olethan yhteydessä suoraan asiakapalveluumme, niin päästään selvittämään ongelmaa vielä tarkempien tietojen kanssa, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Tiedoksi
  • Perjantai 13. Tammikuuta 2023 (13.01.2023) kello 21:38 (UTC +2:00 EET)

    'DNA Prepaid sovellus, ilmoittaa virheestä kun yrittää ladata esim. Vuorokauden nettiaikaa. Nettisivuilla ei onnistu lataus, onko mitään vaihtoehtoja? Virhekoodi on 508' 

    Tiedoksi
  • Lauantai 14. Tammikuuta 2023 (14.01.2023)  kello  21:38 (UTC +2:00 EET)

    'DNA Prepaid sovellus (ja DNA Laturi) , ilmoittavat virheestä, kun yrittää ladata esim. Vuorokauden nettiaikaa. Nettisivuillakaan ei siis onnistu lataus, onko mitään vaihtoehtoja? Virhekoodi on 508'

    Tiedoksi
  • Hei!

    Mikäli ongelma on edelleen ajankohtainen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos. https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Laura palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.