Puhelimen nettiyhteys pätkii
Puhelimenani on OnePlus Nord N10 5G, ja viimeisen kuukauden ajan melkein jokapäiväisenä ongelmana on ollut se, että kun yritän mennä puhelimellani nettiin niin tulee ilmoitus "Ei datayhteyttä. Suosittelemme ottamaan Wifin käyttöön". En nyt ihan tarkalleen muista mitä siinä lukee mutta suunnilleen noin siinä lukee. Tilanteeseen kuitenkin auttaa joka kerta se kun joko laitan puhelimeni lentokonetilaan ja sitten takaisin normaalitilaan tai kytken mobiilidatan pois ja takaisin päälle. Sen jälkeen netti toimii taas jonkun aikaa. Mutta myöhemmin sama ongelma taas toistuu. Liittymänä DNA Rajaton 5G 400M. En käytä puhelinta 5G-tilassa vaan ihan 4G-tilassa.
Seuraa viestiä
3
seuraajaa
Oletko kokeillut jo käynnistellä puhelinta uudelleen? Mikäli tästäkään ei ole apua niin tuota olisi hyvä katsoa tarkemmin asiakaspalvelumme toimesta jossa voidaan tarkastaa ettei liittymässä ole mitään vikaa.
www.dna.fi/yhteystiedot
Jos 3G:ssäkin ei toimi niin jokin puhelimen virransäästö asetus voisi olla syynä.
Jos toimii niin dna:han ja laitevalmistajaan yhteyttä saavat korjata yhdessä 4G verkon ongelmat.
Elisan kortilla tuo oli päivittäistä ja johtui verkosta. Toki voihan sielläkin olla pieni katvealue syynä.