Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Puhelimen palautus

Hei, ostin alle viikko sitten s9 puhelimen teidän etämyynnistä ja 2kpl määräaikaisia liittymiä 12kk, puhelimen halusin kertamaksulla, nyt puhelin osoittautui minulle sopimattomaksi kun siinä ei ole sisään rakennettua radiota, olen käyttänyt puhelinta vai todetakseni ettei se ole hyvä minulle, siinä on suojamuovit ym . vielä paikoillaan, onko näin että 14 vrk palautusoikeus ei ole voimassa  kun olen käyttänyt sim korttini sen sisällä?Etämyyjä vielä totesi että on palautusoikeus jos puhelin on jälleen myytävässä kunnossa, kuinka moni tietää että ei ole jälleen myyntikunnossa jos työnnät sim kortin sisään ? Liittymät nyt ainakin voin perua  jos ei puhelinta?
jari göös Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Jari!

    Ikävä kyllä laitteeseen voi vain tutustua pintapuolisesti palautusoikeutta menettämättä. Puhelimen käyttöönottona pidetään mm. SIM -kortin asettamista päätelaitteeseen.

    Peruutusohjeet löytyvät saamasi tilausvahvistuksen lopusta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Pystynkö palauttamaan iphone8 on keretty ottaa jo käyttöön mutta on virheettömässä kunnossa olisin halunnut vaihtaa sen iphone8+
    Topi Rahikainen
  • Hei Topi!

    Kuten yllä on mainittu, mikäli puhelin on otettu käyttöön niin palautusoikeutta ei ikävä kyllä enää ole.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Pystyykö palauttamaan Nova 3. Vaihdettu kokonaan uuteen Nova 3 puhelimen sisäisten vikojen takia. Uusi Nova 3 tekee ihan samaa. Luin näitä keskusteluja ja jollakin oli samaa ongelmaa. Onko siis mahdollista purkaa kaupat vaikka on käytetty vähän, mutta on vaihdettu ja korjattu mutta temppuilee silti.
    Martta
  • Hei Martta!

    Jos haluat siis kokonaan purkaa laitesopimuksen niin tässä tapauksessa tulisi olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme tai asioida DNA Kaupassa paikan päällä, ilman asiakastietoja emme voi tarkemmin mitään päättää. Laitesopimuksen purkua ei kuitenkaan kovin helposti lähdetä tekemään eli yleensä vikaa tulisi yrittää korjata kuntoon useampaan otteeseen ennen kuin sopimuksen purkua harkitaan.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Kaupan purku ei onnistu, kun SIM on laitettu puhelimeen. Mutta kun laitteen ominaisuus, jota myyjältä kysyin, että puhelimesta löytyy, ei löydykkään. Eli joko myyjät eivät teillä tunne tuotteita, joita myyvät tai eivät välitä asiakkaista vaan valehtelevat jotta saavat myyntiä. Kun menin asiaa selvittämään Jumbon liikkeeseen myyjät, sanoivat, että kaupan purku voi onnistua, mikäli Huaweilta sanotaan, että kysymääni ominaisuutta ei ole ko. puhelimessa. No soitin Huaweille ja ominaisuutta ei löydy. Menin takaisin liikkeeseen, no myyjät, joiden kanssa olin puhunut, olivat lähteneet pois ja uusi myyjä sanoi, ettei kaupanpurkun onnistu. Myyjä oli muutenkin ylimielinen ja kyseli vaan, että haluanko vaihtaa puhelimen uudenpaan. Tämä ko. puhelin on ollut mulla kaksi kuukautta. Jäi p....a maku suu DNAn asiakaspalvelusta.
    Sini
  • Ostin toissapäivänä iphone xs dna myymälästä ja huomasin kotona että puhelimen takalasi ei ole kunnolla kiinni rungossa takakameran kohdalta, joten voin väittää että jos veteen tippuu niin simahtaa alta aikayksikön vaikka vesi- ja pölytiiviiksi luvataan ja akku aivan järkyttävän huono päivän vanhaan puhelimeen ja reagoi lukitusppäimeen isolla viiveellä.. puhelimessa on se turvaominaisuus jonka otin puhelinta ostaessa. Omasta mielestä jos 1000€ puhelimesta maksaa sen kuuluu olla täydellisessä kunnossa.
    Jesse

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.