Puhelimen palautus

Hei, ostin alle viikko sitten s9 puhelimen teidän etämyynnistä ja 2kpl määräaikaisia liittymiä 12kk, puhelimen halusin kertamaksulla, nyt puhelin osoittautui minulle sopimattomaksi kun siinä ei ole sisään rakennettua radiota, olen käyttänyt puhelinta vai todetakseni ettei se ole hyvä minulle, siinä on suojamuovit ym . vielä paikoillaan, onko näin että 14 vrk palautusoikeus ei ole voimassa  kun olen käyttänyt sim korttini sen sisällä?Etämyyjä vielä totesi että on palautusoikeus jos puhelin on jälleen myytävässä kunnossa, kuinka moni tietää että ei ole jälleen myyntikunnossa jos työnnät sim kortin sisään ? Liittymät nyt ainakin voin perua  jos ei puhelinta?

Kommentit

  • Hei Jari!

    Ikävä kyllä laitteeseen voi vain tutustua pintapuolisesti palautusoikeutta menettämättä. Puhelimen käyttöönottona pidetään mm. SIM -kortin asettamista päätelaitteeseen.

    Peruutusohjeet löytyvät saamasi tilausvahvistuksen lopusta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Pystynkö palauttamaan iphone8 on keretty ottaa jo käyttöön mutta on virheettömässä kunnossa olisin halunnut vaihtaa sen iphone8+
  • Hei Topi!

    Kuten yllä on mainittu, mikäli puhelin on otettu käyttöön niin palautusoikeutta ei ikävä kyllä enää ole.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Pystyykö palauttamaan Nova 3. Vaihdettu kokonaan uuteen Nova 3 puhelimen sisäisten vikojen takia. Uusi Nova 3 tekee ihan samaa. Luin näitä keskusteluja ja jollakin oli samaa ongelmaa. Onko siis mahdollista purkaa kaupat vaikka on käytetty vähän, mutta on vaihdettu ja korjattu mutta temppuilee silti.
  • Hei Martta!

    Jos haluat siis kokonaan purkaa laitesopimuksen niin tässä tapauksessa tulisi olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme tai asioida DNA Kaupassa paikan päällä, ilman asiakastietoja emme voi tarkemmin mitään päättää. Laitesopimuksen purkua ei kuitenkaan kovin helposti lähdetä tekemään eli yleensä vikaa tulisi yrittää korjata kuntoon useampaan otteeseen ennen kuin sopimuksen purkua harkitaan.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Kaupan purku ei onnistu, kun SIM on laitettu puhelimeen. Mutta kun laitteen ominaisuus, jota myyjältä kysyin, että puhelimesta löytyy, ei löydykkään. Eli joko myyjät eivät teillä tunne tuotteita, joita myyvät tai eivät välitä asiakkaista vaan valehtelevat jotta saavat myyntiä. Kun menin asiaa selvittämään Jumbon liikkeeseen myyjät, sanoivat, että kaupan purku voi onnistua, mikäli Huaweilta sanotaan, että kysymääni ominaisuutta ei ole ko. puhelimessa. No soitin Huaweille ja ominaisuutta ei löydy. Menin takaisin liikkeeseen, no myyjät, joiden kanssa olin puhunut, olivat lähteneet pois ja uusi myyjä sanoi, ettei kaupanpurkun onnistu. Myyjä oli muutenkin ylimielinen ja kyseli vaan, että haluanko vaihtaa puhelimen uudenpaan. Tämä ko. puhelin on ollut mulla kaksi kuukautta. Jäi p....a maku suu DNAn asiakaspalvelusta.
  • Ostin samsung a40 pari päivää sitten. Se sammuilee ja kamera temppuilee itse asiassa koko puhelin temppuilee. Pystynkö vaihtaa puhelimen muuhun. Takuu kuitit löytyy

    Hugo
  • Hei

    Tilasin teiltä marraskuussa iphone xs puhelimen ja päätin olla noutamatta puhelimen koska luulin että se palautuu teille automaattisesti. Saapumisilmoituksessa minkä sain teiltä sähköpostitse oli viimeinen noutopv 27.11...minulle oli tuli uusi saapumisilmoitus joulukuussa jossa ei ollut mainintaa lähettäjästä, eli tässä tapauksessa teistä (Dna) oli vaan maininta että viimeinen noutopv 17.12 kävin noutamassa ja samalla postivirkailija sanoi että paketti on teiltä, en voinut enää jättää noutamatta koska postivirailija oli tuonut tiskille paketin, sanoin että lähettäkkää sit asiakaspalautuksena takas, ja niin lähetettiin sit, nappasin kiireen alla teidän osoitteen teidän tilausvahvistuksesta, jonne siis pitää teidän asiakaspalautukset lähettää ja pistin samantien paketin takaisin päin tulemaan , avaamattomana luonnollisesti. Minulla ei ollut noutohetkellä aavistustakaan että paketti on teidän lähettämä, koska oletin sen jo palautuneen teille ajat sitten...nyt minulle tuli kuitenkin lasku siitä iphone xs:stä, laitteesta jota minulla ei edes ole ja sen piti olla alunperin jo palautunut teille marraskuun lopussa?!

    Toivon todella pikaista yhteydenottoa ja korjausta asiaan. Sillä syy ei ole minun ettei posti ollut palauttanut teille pakettia ja että sain postilta uuden saapumisilmoituksen joulukuussa ilman lähettäjän tietoja, jos oisin tiennyt että paketti oli teidän, oisin jättänyt noutamatta! Liitteenä tilausvahvistus ja screenshotit paketin tapahtumista , kaiken järjen mukaan paketin olisi pitänyt palautua teille jo marraskuun lopussa , eikä olla postissa 1kk:n, kun alkuperäisen ilmoituksen mukaan sen oli pitänyt olla postin noutopisteestä noudettavissa ja viimeinen noutopv 27.11...toivon todella pikaista yhteydenottoa ja oikaisua asiaan! Tämä ei ole minun syytä, olin siinä uskossa että paketti palautetaan teille kun en noutanut määrätyssä ajassa (viimeinen noutopv 27.11) ja halusin jättää noutamatta koska en tarvinnutkaan enään puhelinta ja luulin että peruuntuu silloin kun en nouda puhelinta.
    Antti Riekkinen
  • Saako puhelin kaupan purkaa. Ostettu iPhone 11 pro max 64g. Pakkaus avaamaton. Tuote oli menossa lahjaksi, mutta puhelin onkin väärä. Sankari haluaakin eri merkkiset puhelimen.
    Mira

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.