Puhelimen yhteydet ei toimi

Yhtäkkiä puhelimestani hävisi netti. Käynnistin sen uudestaan, ei auttanut. Laitoin mobiilidataa päälle ja pois, ei auttanut. Sitten yritin soittaa sillä niin ei yhdistänyt ollenkaan. Eli puhelimella ei pysty tekemään mitää, ei selata nettiä eikä soittaa.
Mikä avuksi?
Hanna Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Hanna! Kyse voi olla huonon sään aiheuttamien sähkökatkojen vuoksi pimentyneestä tukiasemasta, tämä on todennäköisin selitys jos alueella ei toimi mitkään DNA:n liittymät
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Siirsin sim kortin toiseen puhelimeen ja siinä kaikki toimii iha normaalisti.
    Hanna
  • Jos kortti toimii toisessa laitteessa normaalisti on vika siinä tapauksessa alkuperäisessä puhelimessa, tässä voi auttaa vain SIM -kortin poistaminen ja puhelimen pitäminen sammuksissa jonkin aikaa.

    Mikäli puhelin ei tunnu heräävän, onnistuu laitteiden huolto lähimmän DNA Kaupan kautta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Samsung matkapuhelimestani katosi eilen, 25.12, verkkoyhteys. Sitä minulle ei ole vielä koskaan tapahtunut. Lähetin tietokoneeltani sähköpostiviestin asiakasneuvontaan. Tänään luin että s-postiin vastataan neljän päivän kuluessa. Mitä voin nyt tehdä? Minun palvelustani en löytänyt vastausta ongelmaani.
    Harry
  • Hei Harry!

    Auttaako jo käynnistät puhelmen uudelleen? Tarkista lisäksi vielä, että mobiilidata on päällä eikä puhelin ole epähuomiossa mennyt ns. lentotilaan.

    Asiakaspalveluumme saat nopeimmin yhteyden joko soittamalla numeroon 044 144 044 tai laittamalla viestiä puhelimelle ladattavan Oma DNA -sovelluksen kautta.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Vaihdoin juuri teidän liittymään ongelmana on ettei minulle voi soittaa itse kyllä pystyn soittamaan?
    Eija Rimpilä
  • Hei Eija,

    Onko ongelma vielä ajankohtainen, kokeilitko onko puhelimen uudelleen käynnistämisestä apua?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.