Puhelin laskua

Sain e-laskun, mutta kadotin sen kun rupesin maksamaan
Jouko Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Haluaisin uuden laskun. Teille on mahdoton päästä puhelimella, ja minulla on rajallinen liittymä, eikä ole varaa odottaa puhelimessa rajattomasti, kun se maksaa joka minuutti. Luulisi tällaisten puhelujen oleva ilmaisia,mutta DNA:lla ei enää. Norjalaiset tarvitsee euroja!!
    Jouko
  • Hei Jouko!

    Löydät kaikki laskut Minun palvelustani. Tavoitat asiakaspalvelumme myös näppärästi Oma DNA -sovelluksen viestien kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Ilkka lähetä nyt se e-lasku uudestaan. En pääse katsomaan omista tiedoista
    Jouko
  • Hei Jouko!

    E-laskua ei ole mahdollista lähettää uudelleen ja näin julkisen tukisivuston kautta emme pääse muutenkaan käsittelemään asiakastietoja. Asia hoituu kyllä suoraan asiakaspalvelumme kautta josta voidaan lähettää lasku myös esim. sähköpostilla. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme 044 144 044. 🙂
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Lähetä lasku sähköpostilla.
    Jouko

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.