Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

puhelin lukittu, mitä tehdä, puhelimeen tulleen viestin mukaan mukaan ei onnistu

Anroid järjestelmä Käyttäjän tiedot lukittu. Salasana tarvitaan uudelleenkäynnistämisen jälkeenJotkin ominaisuudet on poistettu tai niitä on muutettu.  En ymmärrä?? Olen 3 kertaa yrittänyt, kokeillut lukitukseen laittamaani salasanaakin. Aina tulee tuo sama viesti uudestaan. En enää uskalla, kun tuli ilmoitus, että 2 yritystä jäljellä.  Tässä samassa ketjussa  jollekkin annettiin neuvoksi laittaa Puk-koodi 3 yrityskerran jälkeen. Kokeilenko sitä??? Puhelin on uusi Huawei P lite 10 ja noin viikko sitten otettu käyttöön, huonolla menestyksellä, hermot meni, enkä tiedä, miten hyvin kaikki asetukset ovat, siirretty Windos järjestelmästä, on toiminut Ok, olen kerran aikaisemminkin sulkenut sen kokonaan yöksi. Toivottavasti vastaus tulisi pian

Kommentit

  • Hei, ongelma selvisi jo, kävin tänään DNA kaupassa

  • Hei. Vaimoni honor 8 ilmoitti puhelimen käyttäjätili on lukittu ,antakaa pin. Monta kertaa koitettu eikä auta. Nyt pyytää yön jälkeen liittämään usbilla toiseen androidiin mutta mitä sitten tapahtuisi ja kun olemme espanjassa lomalla niin uskaltaako ees tehdä mitään ?
  • Hei Sami! Mistähän käyttäjätilistä mahdollisesti on kyse ja mitä pin-koodia tarkalleen ottaen puhelin pyytää? Sim-lukituksen pin-koodia, puhelimen näytönlukituksen koodista vai jostain muusta?

    Kannattaa kokeilla käynnistellä puhelinta uudelleen, jos jostain syystä puhelin ei hyväksy pin-koodia, joka kuitenkin aiemmin on toiminut normaalisti.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • moi.
    kysyy siis sim-kortin pin 1 koodia. Vaikka periaatteessa käytössä on vain 3 koodikertaa niin oikeesti ne ei vähene edes. Puhelinta sammutettu jo useasti.
    liittymän nimeä emme muosta.

  • PIN-koodi on oletuksena kaikissa DNA:n liittymissä 1234, jos koodin on vaihtanut johonkin toiseen niin tätä emme mistään näe. Kun koodin näppäilee 3 kertaa väärin niin pitäisi puhelimen pyytää PUK-koodia. Ohjeet PUK-koodin saamiseen löytyvät täältä. SIM-korttia voi kokeilla myös käyttää toisella puhelimella niin saa selville onko kyseessä liittymän vai puhelimen ongelma. Mikäli ette saa liittymää/puhelinta toimimaan niin kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, p. +358 44 144 044.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Tätä on tänään yritetty lukita 5 kertaa ja muutama päivä sitten 10 kertaa. Mitä voi tehdä jos onnistuvat yrityksessä
    Johanna Gran
  • Anroid järjestelmä Käyttäjän tiedot lukittu. Salasana tarvitaan uudelleenkäynnistämisen jälkeenJotkin ominaisuudet on poistettu tai niitä on muutettu.
    Olen nyt tunnin yrittänyt eikä onnistu. Voisiko tähän ongelmaan saada vastauksen. Tästä ketjusta en sitä löytänyt. DNA liikkeeseen ei lauantai- iltana pääse.
    Risto Ruhanen
  • Ja kyllä, en pysty soittamaan asiakaspalveluun.
    Risto Ruhanen
  • Tämä tukifoorumi ei ilmeisesti ole enää käytössä...

    Risto Ruhanen
  • Hei Risto! Emme ole paikalla lauantai-iltana klo 16 jälkeen, emmekä myöskään sunnuntaina. Jos puhelin pyytää salasanaa on kyseessä puhelimeen itse valitsemasi salasana, joko puhelimen salauksen vaatima salasana tai Google tilisi salasana eikä meillä ole näistä tietoa
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei. Asia on kunnossa. Googlaamalla löytyi apu. Puhelin siis pyysi uudelleen käynnistämisen jälkeen normaalisti PIN koodia jonka laitoin. Tämän jälkeen pyysi uudelleen. Ja uudelleen... Missään ei lukenut että tarkoitti toisella kertaa  näytön omaa lukituskoodia. Kiitos vaivannäöstänne.
    Risto Ruhanen
  • En muista mun puhelimen salasanaa (Samsung galaxsy s7)
    Otto

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.