Puhelinliittymän aktivointia

Tilasin jämpti liittymän kauan aikaa sitten. aktivoins en heti kun sim kortti tuli. Se ei toiminut ja viestiä ei tullut pitkään aikaa sen toimeen tulosta. Laitoin silloin viestin miksi se ei toiminut ja minulle kerrottiin että vanha liittymä ei ollut minun nimissä. Nyt noin viikko sitten sain vaihdettua vanhan liittymän omiin nimiin mutta uusi dna liittymä ei vieläkään toimi. Miten pitäisi toimia nyt?
Joni Korhonen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Joni!

    Jos aikaisempi numeronsiirto on siis peruuntunut koska liittymä ei ole tuolloin ollut vielä sinun nimissäsi niin tulee sinun tehdä kokonaan uusi liittymätilaus ja numeronsiirtopyyntö. Tilaaminen onnistuu verkkokaupan kautta tai soittamalla maksuttomaan myyntipalvelun numeroomme 0800 550 044.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei!
    uusi prepaid, aktivointi ei onnistunut eilen?
    Matti
    Matti Suokas

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.