Puhelu katkeaa noin 17 min kohdalla
Tänään 8.12. ilmennyt ongelma. Puhelut katkeavat ajassa 17min 8sek. Tämä tapahtui 4 kertaa peräkkäin ja täsmälleen samassa ajassa. Vika liittymässä vai luurissa (Samsung J6)?
Seuraa viestiä
11
seuraajaa
Kannattaa alkuun kokeilla käynnistellä puhelinta uudelleen. Mikäli tästä ei ole apua niin mikäli mahdollista kannattaa liittymää kokeilla toisella puhelimella.
Toimiiko liittymä muuten normaalisti? Oletko kokeillut onko puhelimen uudelleen käynnistämisestä minkäänlaista apua?
Tässä tilanteessa pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin, jos saamme vikailmoituksia meille asiakaspalveluun numeroon 044 144 044. Puhelussa kannattaa mainita, että vastaavia ongelmia on täällä tukifoorumilla raportoitu useammankin asiakkaan toimesta.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30
3 lähtevää puhelua poikki 17min 8 sek kuluttua.Puheln Samsung J5 toiminut moitteettomasti n.4 vuotta.Tämä puhelimen "ominaisuus " on ilmennyt vasta
8.12 alkaen.Soitto asiakaspalveluun josta tieto edelleen eteenpäin tekniselle
henkilöstölle.
Tämä todellinen vika ei korjaannu VoLTE pois päältä ottamisella.