Puhelu katkeaa noin 17 min kohdalla

Tänään 8.12. ilmennyt ongelma. Puhelut katkeavat ajassa 17min 8sek. Tämä tapahtui 4 kertaa peräkkäin ja täsmälleen samassa ajassa. Vika liittymässä vai luurissa (Samsung J6)?
Senja Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Senja!

    Kannattaa alkuun kokeilla käynnistellä puhelinta uudelleen. Mikäli tästä ei ole apua niin mikäli mahdollista kannattaa liittymää kokeilla toisella puhelimella.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Täällä aivan sama vika!!! 17min ja 8sek on aikarajana... Eilen katkesi 3krt ja tänään 8krt!! Kiva soitella virastoon monta kertaa peräjälkeen.
    Susanna
  • Lisään vielä: aika jännä juttu, että saapuneet puhelut voivat jatkua loputtomiin... eli lähtevät puhelut katkeaa JOKA KERTA tuon 17min 8sek jälkeen.
    Susanna
  • Hei Susanna,

    Toimiiko liittymä muuten normaalisti? Oletko kokeillut onko puhelimen uudelleen käynnistämisestä minkäänlaista apua?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Sama juttu täällä!!!!
    Petra Kukkola
  • Puhelimen uudelleen käynnistyksellä ei tämä ongelma katoa.
    Susanna
  • Täällä myös katkeillut koko päivän, eilisestä illasta asti. Uudelleen käynnistys ei auta.
    Irmeli
  • Oliko teillä kaikillä käytössä tuo sama J6-puhelinmalli, jokin toinen Samsungin luuri vai aivan muu puhelin?

    Tässä tilanteessa pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin, jos saamme vikailmoituksia meille asiakaspalveluun numeroon 044 144 044. Puhelussa kannattaa mainita, että vastaavia ongelmia on täällä tukifoorumilla raportoitu useammankin asiakkaan toimesta.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Ei ole J6, joku muu samsung, en nyt muista mikä tää malli on. Mutta liittymä on kyllä DNA 😆
    petra
  • Täälläkin samaa vikaa. Jos mulle soitetaan ei katkea, jos minä soitan katkeaa monta kertaa. Puhelin, Galaxy a5. Tätä vikaa ollut 8.12 ja 9.12. Ei auta puhelimen uudelleen käynnistys.
    Piia
  • Sama täällä Kuopiossa, samsungA20e pätkinyt eilisestä lähtien ja uusi luuri missä vika?
    Jone
  • Ongelma näyttäisi siis selkeästi liittyvän ainakin Samsungin puhelimiin, kyseessä voi olla myös ominaisuus eikä suoranainen vika. Että pääsemme selvittämään ongelmaa tarkemmin tulisi siis olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Puhelussa on hyvä mainita, että ongelmasta on keskusteltu tukifoorumilla ja se siis koskettaa useampia käyttäjiä. Tukisivuston kautta emme pysty valitettavasti ongelmaa kenenkään kanssa tarkemmin selvittämään ilman tarvittavia asiakastietoja.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Soitin tänään asiakaspalveluun ja sain muutaman asetuksen, jotka tarkistaa. Yksi niistä on VoLTE puhelut (löytyy ainakin mun Samsungista asetukset -> yhteydet -> matkapuhelinverkot). Itselläni oli tämä asetus päällä. Otin sen pois päältä ja testasin soittamista ja kappas, nyt ei puhelu katkennut. Kannattaa siis tarkastaa tuo. Muita muutoksia en asetuksiin tehnyt.
    Senja
  • Samsung s10e täällä ja samaa vikaa ollu ainaki tän ja eilisen päivän. Laitoin nyt tuon VoLTE puhelut asetuksen pois päältä ja oon täs luurissa parast´aikaa. Nyt meni yli 17´08. Eli täällä pelittää ton VoLTE:n pois oton jälkeen
    Antti
  • Sama vika ja Samsung A50. Volten poisotto ei korjaa sitä oikeaa vikaa. Soitto asiakaspalveluun ainakaan minun tapauksessani ei tuottanut tulosta. Ottavat yhteyttä parin päivän sisällä. Henkilö ei reagoinut oikein mitenkään, kun kerroin, että vika ei ole todellakaan minun puhelimessani, vaan on laajempi. Tälle sivulle ohjasin lukemaa asiasta.
    Sisko
  • 8.12 alkaen kaikki lähtevät puhelut katkeavat 17min 8 sek kuluttua.Tänään 11.12
    3 lähtevää puhelua poikki 17min 8 sek kuluttua.Puheln Samsung J5 toiminut moitteettomasti n.4 vuotta.Tämä puhelimen "ominaisuus " on ilmennyt vasta
    8.12 alkaen.Soitto asiakaspalveluun josta tieto edelleen eteenpäin tekniselle
    henkilöstölle.
    Tämä todellinen vika ei korjaannu VoLTE pois päältä ottamisella.

    Lars
  • Täällä sama, volte asetuksen poisto ei auttanut täälläkään. Jonotin asiakaspalveluun lähemmäs toistakymmentä minuuttia, mutta ruokatunti ehti päättyä ennen kuin puheluun vastattiin. Alkaa pikku hiljaa mennä hermot...
    Susanna
  • Volte asetuksen poisto ilmeisesti minun puhelimeni kohdalla toimi, koska nyt ei ole pätkinyt. Puhelin Galaxy S 8
    Irmeli
  • Samsungin puhelimilla soitettuja VoLTE-puheluita koskevaan vikaan on saatu korjaus eilisen (11.12.) aamupäivän aikana. Mikäli sama ongelma puheluiden katkeamisen kanssa vielä toistuu, ilmoitattehan näistäkin meille asiakaspalveluun numeroon 044 144 044.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minulla on iPhone 8, viikon verran ovat minulle soitetut puhelu katkenneet.
    Pia
  • Hei! Puhelut pätkivät täälläkin. Paikka Raasepori. Sim kortti asetettu uudelleen. Myös vaihdettu. Mikään ei tunnu auttavan. Samsung uudehko puhelin.
    Susanne
  • Sama homma jatkuu Porissakin. Puhelut pätkivät niin soitettaessa kuin vastaanotettaessa. Tämä vika tuli vasta operaattorin vaihdon yhteydessä joten tämä on DNA:n ominaisuus, Onko tälle tarkoitus tehdä jotakin vai vaihdetaanko vaan operaattoria?
    Jari
  • Toivottavasti kaikki ilmoittavat asiasta asiakaspalveluun, jotta joskus vika tulee aikuisten  oikeasti kirjatuksi. Kun ilmoittivat 11.12. vian korjatuksi, niin sitä se ei ollut - ilmoituksia edelleen ropisee. Per....le.
    Sisko
  • Voisiko joku DNA:n puolelta antaa jonkin kommentin mitä asialle ollaan tekemässä, kuinka kompensoidaan toimimatonta liittymää ja milloin nämä alkaisivat toimimaan niinkuin niiden pitäisi. Vai onko se ainoa vaihtoehto vaihtaa operaattoria? Pallo on nyt siellä päässä kenttää joten jos vaikka joku sieltä vastaisi?
    Jari
  • VoLTE - asetuksen poisto auttoi oman puhelimeni kohdalla, eikä sen jälkeen ole pätkinyt. Puhelin Galaxy S 8,
    Irmeli
  • Puheluiden katkeileminen jatkuu vaikka kaikki ohjeet käyty läpi! Lisäksi verkko näyttää vain kahta palkkia enkä asu maalla, vaan keskellä palveluita. Länsiuudellamaalla. Näyttää olevan DNA ongelma.
    Susanne
  • Ilmoitattehan kaikista puheluiden katkeamisista asiakaspalveluun p.044 144 044, emme näin DNA tukifoorumin kautta pääse käsiksi puhelutietoihin selvittämään vikaa ja Suomen laajuista vikaa verkossa emme ole havainneet.
    DNA Iiro palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.