Puhelu katkeaa noin 17 min kohdalla

Tänään 8.12. ilmennyt ongelma. Puhelut katkeavat ajassa 17min 8sek. Tämä tapahtui 4 kertaa peräkkäin ja täsmälleen samassa ajassa. Vika liittymässä vai luurissa (Samsung J6)?

Kommentit

  • Hei Senja!

    Kannattaa alkuun kokeilla käynnistellä puhelinta uudelleen. Mikäli tästä ei ole apua niin mikäli mahdollista kannattaa liittymää kokeilla toisella puhelimella.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Täällä aivan sama vika!!! 17min ja 8sek on aikarajana... Eilen katkesi 3krt ja tänään 8krt!! Kiva soitella virastoon monta kertaa peräjälkeen.
  • Lisään vielä: aika jännä juttu, että saapuneet puhelut voivat jatkua loputtomiin... eli lähtevät puhelut katkeaa JOKA KERTA tuon 17min 8sek jälkeen.
  • Hei Susanna,

    Toimiiko liittymä muuten normaalisti? Oletko kokeillut onko puhelimen uudelleen käynnistämisestä minkäänlaista apua?
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Sama juttu täällä!!!!
  • Puhelimen uudelleen käynnistyksellä ei tämä ongelma katoa.
  • Täällä myös katkeillut koko päivän, eilisestä illasta asti. Uudelleen käynnistys ei auta.
  • Oliko teillä kaikillä käytössä tuo sama J6-puhelinmalli, jokin toinen Samsungin luuri vai aivan muu puhelin?

    Tässä tilanteessa pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin, jos saamme vikailmoituksia meille asiakaspalveluun numeroon 044 144 044. Puhelussa kannattaa mainita, että vastaavia ongelmia on täällä tukifoorumilla raportoitu useammankin asiakkaan toimesta.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Ei ole J6, joku muu samsung, en nyt muista mikä tää malli on. Mutta liittymä on kyllä DNA 😆
  • Täälläkin samaa vikaa. Jos mulle soitetaan ei katkea, jos minä soitan katkeaa monta kertaa. Puhelin, Galaxy a5. Tätä vikaa ollut 8.12 ja 9.12. Ei auta puhelimen uudelleen käynnistys.
  • Sama täällä Kuopiossa, samsungA20e pätkinyt eilisestä lähtien ja uusi luuri missä vika?
  • Ongelma näyttäisi siis selkeästi liittyvän ainakin Samsungin puhelimiin, kyseessä voi olla myös ominaisuus eikä suoranainen vika. Että pääsemme selvittämään ongelmaa tarkemmin tulisi siis olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Puhelussa on hyvä mainita, että ongelmasta on keskusteltu tukifoorumilla ja se siis koskettaa useampia käyttäjiä. Tukisivuston kautta emme pysty valitettavasti ongelmaa kenenkään kanssa tarkemmin selvittämään ilman tarvittavia asiakastietoja.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Soitin tänään asiakaspalveluun ja sain muutaman asetuksen, jotka tarkistaa. Yksi niistä on VoLTE puhelut (löytyy ainakin mun Samsungista asetukset -> yhteydet -> matkapuhelinverkot). Itselläni oli tämä asetus päällä. Otin sen pois päältä ja testasin soittamista ja kappas, nyt ei puhelu katkennut. Kannattaa siis tarkastaa tuo. Muita muutoksia en asetuksiin tehnyt.
  • Samsung s10e täällä ja samaa vikaa ollu ainaki tän ja eilisen päivän. Laitoin nyt tuon VoLTE puhelut asetuksen pois päältä ja oon täs luurissa parast´aikaa. Nyt meni yli 17´08. Eli täällä pelittää ton VoLTE:n pois oton jälkeen
  • Sama vika ja Samsung A50. Volten poisotto ei korjaa sitä oikeaa vikaa. Soitto asiakaspalveluun ainakaan minun tapauksessani ei tuottanut tulosta. Ottavat yhteyttä parin päivän sisällä. Henkilö ei reagoinut oikein mitenkään, kun kerroin, että vika ei ole todellakaan minun puhelimessani, vaan on laajempi. Tälle sivulle ohjasin lukemaa asiasta.
  • 8.12 alkaen kaikki lähtevät puhelut katkeavat 17min 8 sek kuluttua.Tänään 11.12
    3 lähtevää puhelua poikki 17min 8 sek kuluttua.Puheln Samsung J5 toiminut moitteettomasti n.4 vuotta.Tämä puhelimen "ominaisuus " on ilmennyt vasta
    8.12 alkaen.Soitto asiakaspalveluun josta tieto edelleen eteenpäin tekniselle
    henkilöstölle.
    Tämä todellinen vika ei korjaannu VoLTE pois päältä ottamisella.

  • Täällä sama, volte asetuksen poisto ei auttanut täälläkään. Jonotin asiakaspalveluun lähemmäs toistakymmentä minuuttia, mutta ruokatunti ehti päättyä ennen kuin puheluun vastattiin. Alkaa pikku hiljaa mennä hermot...
  • Volte asetuksen poisto ilmeisesti minun puhelimeni kohdalla toimi, koska nyt ei ole pätkinyt. Puhelin Galaxy S 8
  • Samsungin puhelimilla soitettuja VoLTE-puheluita koskevaan vikaan on saatu korjaus eilisen (11.12.) aamupäivän aikana. Mikäli sama ongelma puheluiden katkeamisen kanssa vielä toistuu, ilmoitattehan näistäkin meille asiakaspalveluun numeroon 044 144 044.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Minulla on iPhone 8, viikon verran ovat minulle soitetut puhelu katkenneet.
  • Hei! Puhelut pätkivät täälläkin. Paikka Raasepori. Sim kortti asetettu uudelleen. Myös vaihdettu. Mikään ei tunnu auttavan. Samsung uudehko puhelin.
  • Sama homma jatkuu Porissakin. Puhelut pätkivät niin soitettaessa kuin vastaanotettaessa. Tämä vika tuli vasta operaattorin vaihdon yhteydessä joten tämä on DNA:n ominaisuus, Onko tälle tarkoitus tehdä jotakin vai vaihdetaanko vaan operaattoria?
  • Toivottavasti kaikki ilmoittavat asiasta asiakaspalveluun, jotta joskus vika tulee aikuisten  oikeasti kirjatuksi. Kun ilmoittivat 11.12. vian korjatuksi, niin sitä se ei ollut - ilmoituksia edelleen ropisee. Per....le.
  • Voisiko joku DNA:n puolelta antaa jonkin kommentin mitä asialle ollaan tekemässä, kuinka kompensoidaan toimimatonta liittymää ja milloin nämä alkaisivat toimimaan niinkuin niiden pitäisi. Vai onko se ainoa vaihtoehto vaihtaa operaattoria? Pallo on nyt siellä päässä kenttää joten jos vaikka joku sieltä vastaisi?
  • VoLTE - asetuksen poisto auttoi oman puhelimeni kohdalla, eikä sen jälkeen ole pätkinyt. Puhelin Galaxy S 8,
  • Puheluiden katkeileminen jatkuu vaikka kaikki ohjeet käyty läpi! Lisäksi verkko näyttää vain kahta palkkia enkä asu maalla, vaan keskellä palveluita. Länsiuudellamaalla. Näyttää olevan DNA ongelma.
  • Ilmoitattehan kaikista puheluiden katkeamisista asiakaspalveluun p.044 144 044, emme näin DNA tukifoorumin kautta pääse käsiksi puhelutietoihin selvittämään vikaa ja Suomen laajuista vikaa verkossa emme ole havainneet.
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Puhelut katkeavat alituiseen. Puhelimessa myös toinén sim-kortti Elisalta, joka EI katkea. Mikä DNA: aan toimintaa vaivaa alituiseen?
    Pia
  • Minulla katkeillut nyt myös koko päivän puhelut ihan aamu 10 lähtien ja tekee sitä edelleen..
    Puhelin Samsung galaxy A51 ja itselläni katkeillut millon 16min jälkeen, ja myös 30sek jälkeen, eli aikahaarukka iso kauanko puhelu kestää..
    Missä vika? Yritetty käynnistää uudelleen, volte asetukset testattu.
    Jos netin avaan puhelun aikana, etenkin jos avaisi instagramin, puhelu katkeaa samantien
    Susanna
  • Olin toimittamassa puhelintani (Samsung Galaxy S10e) takuuhuoltoon, kun tulin vierailleeksi tällä foorumilla. Minun puhelimeni on tehnyt tuota puheluitten katkomista jo varmaankin toista vuotta. Usein käy niin, että vastapuoli lakkaa yhtäkkiä kuulemasta ääntäni, vaikka minä kuulen häntä ihan hyvin. Joskus puhelu vain katkeaa.
    Ystävien kesken voi juttua usein jatkaa vaikka whatsapissa, mutta on tosi hankalaa, kun vaikka lääkärin kanssa keskustellessa puhelu pätkii.
    Luulin jo, että ongelma olisi poistunut, kun viime vuoden loppupuolella puhelut eivät katkenneet mutta nyt tammikuun aikana ongelma on vaan pahentunut.
    Haloo, DNA?!?
    Sirkku
  • Sama vika elisalla joten puhelujen katkeilu on samsungin puhelimissa. Itse en enää näitä osta, työpuhelimena oli ja lähti vaihtoon.
    Saku Sammakko
  • Mulla Samsungin puhelin kahdella sim-kortilla. Toinen on DNA ja toinen Elisa. Elisa ei katkea milloinkaan ja toimii toisella työpuhelinnumerollani mainiosti. DNA-simkortilla olve lakitoimistoni puhelinnumero katkeaa koko ajan milloin minäkin hetkenä. Useimmiten katkeaa jo puhelua yhdistäessä, muutama minuutti puhelun kuluessa alituiseen. Aion irtisanoa tämän takia DNA-liittymäni, myöskään kotimokkula DNA:lla EI TOIMI!
    Pia
  • Onko CAT B35 puhelimen osalta ilmennyt tätä VoLTE/VoWiFi-ongelmaa?
    Itse hankin DNA:lta kyseisen puhelimen ja heti alkuun se osoittautui ongelmalliseksi, koska puhelut katkesivat. Puhelin vaihdettiin takuuajan aluksi heti uuteen, mutta sama vaiva jatkui. Jätin puhelimen takuuajasta huolimatta sitten vain käytöstä pois ja ostin halpispuhelimen. Nyt aion kokeilla uudelleen tuota uudenveroista CATia, mutta onko DNA:lla nyt parin vuoden jälkeen mitään tietoa, mistä kyseisen puhelimen oikuttelu olisi voinut johtua? Siis kaksi puhelinta oli käytössä ja kummassakin puhelut katkeilivat.
    Pate
  • Hei! Dna liittymä ja puhelut katkeavat noin 15min. jälkeen.Vaikeuttaa todella paljon kun jonottaa ensin 20min. esim.tänään LähiTapiolaan ja puhelu katkeaa.Voi vain kuvitella että päässä kilahtaa.Huomenna pitäisi hoitaa pankki asioita mitä ei todellakaan hoideta vartissa....mikä mättää tätä on kestänyt jo jonkin aikaa😡😡😡



    Teija Peltonen
  • Puhelimeni on Xiaomi 10T proMikä mättää että 15 min.ja puhelut poikki.Ei kiva kun monta puhelua päivässä ja osa sellasia että jonotansit linja poikki kaikki jää kesken.Puhelimessa ei ole vikaa eikä
    ole mitään vartin toimintoa...tarttis saada puhelut loppuun asti.

    Teija Peltonen
  • Minulla puhelut katkeavat koko ajan. Kyseessä on vieläpä yritykseni numero ja asiakkaiden tärkeissä asioissa puhelut katkeavat koko ajan. Puhelimessani on myös toinen sim-kortti vapaa-ajannumeroni Saunalahti Elisa - se ei katkeaa lainkaan eikä ole kuuluvuuden suhteen mitään ongelmaa.
    Olen yrittänyt tavoittaa Dna:n asiakaspalvelijoita ja tulee vain " en osaa auttaa, en tiedä" plääh plääh.
    Sanon irti sopimuksen kokonaan. En huoli Dna:n "palveluita" enää koskaan. Lastemme Dna:n liittymät vaihdamme myös muualle.
    Kuluttajasuojalain mukaisesti toimimattomasta palvelusta ei tarvitse maksaa.
    Pia
  • Kiitos tiedosta että toisillakin on ongelmia.Mikä siinä on että Dna ei ota vastuuta tästä ja korjaa ongelmaa.Mulla ei muuten oo valittamista kuuluvuus on ollut aina hyvä mut nyt jonkun aikaa tää puheluiden katkeaminen kesken kaiken alkaa jo vi...taa.En tiedä enää miten näitä potkitaan perseelle että heräävät tähän touhuun.Kärsivällisyys alkaa olla lopuillaan.
    Teija Peltonen
  • Ilmoitattehan kaikista puheluiden katkeamisista asiakaspalveluun p.044 144 044, emme näin DNA tukifoorumin kautta pääse käsiksi puhelutietoihin selvittämään vikaa ja Suomen laajuista vikaa verkossa emme ole havainneet
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Itse huomasin (muistaakseni alkuvuodesta, jolloin kirjoitin tänne ongelmasta), että jostain syystä, ehkä järjestelmäpäivityksen yhteydessä, aiemmin mainittu VoLTE-puhelut salliva asetus (asetukset - yhteydet - matkapuhelinverkot) oli mennyt uudestaan itsestään päälle. Laitoin sen pois päältä, ja sen jälkeen puhelut eivät ole enää katkeilleet.
    Sirkku
  • Olen itse tullut siihen tulokseen, että VoLTEn toimimattomuus voisi johtua puhelimesta ja sen ominaisuudesta.
    Huaweissani tuo asetus on sallittuna eikä ole ongelmia, mutta tuo aiemmin mainitsemani Cat B35 katkoo puhelut säännönmukaisesti, jos VoLTE on salllittuna.
    DNA voisi kyllä selvittää syyn teknisinkin termein, se ei varmaankaan olisi ylivoimaista?
    Joku puhelin ei vaan "osaa" vaihtaa kenttää ilman, että puhelu katkeaa?

    Pate
  • Hei Iiro Dna:lta!
    Se asiakaspalveluun ilmoittaminen alkaa olla niiiiin turhaa.Ei se auta kun ette tee asialle mitään haukutte vaan meidän puhelimia ja puhelimen asetuksia.Tarttis varmaan teidänkin tehdä asialle jotain.Ottakaa selvää mistä johtuu se on teidän tehtävä.
    Teija Peltonen
  • Tuli vaihdettua puhelin Huaweista Xiaomiin ja liittymä vaihtui tämän yhteydessä Telialta DNAlle. Eilen soitettuani puhelut katkesi yhteensä 4 kertaa, suurinpiirtein 40s ajassa.
    Aikaisemmin Telialta ja edellisellä puhelimella tätä ongelmaa ei ollut, mutta DNAn liittymällä muistaakseni oli.
    Minulle vielä liikkeessä mainostettiin maan kattavuudesta ja niin edelleen mutta nyt kun soitin ekan kerran DNA liittymästä niin puhelut katkeaa ja ruutuun ilmestyy DNA tekstin tilalle että "ei palvelua".

    Taidan tämän määräaikaisen sopimuksen jälkeen siirtyä Telian asiakkaaksi takaisin,kun siellä tuntui toimivan.
    Tero Honkonen
  • Tätä samaa ongelmaa ollu tuttavillakin joilla on DNAn liittymä. Jotain tarttis tehdä?
    Tero Honkonen
  • Samaa katkeamista puheluissa. Eli muutosta ei vielä 2022... Takuu huolto repii verkkarinsa, mun verkkarit meni jo. Ei päivityksia saatavissa. kaikki joilla on kyseinen puhelin ja takuu vaatimaan kaupan purkua. Ei tästä mitään tule kun jokainen puhelu menee poikki kun aika on täynnä. Puhelimen ominaisuus pitää olla että sillä voi SOITTAA. Per..... Kuin tv jossa ei ole kuvaa, ei ääntä kuin hetken.
    Marko
  • Lisäys. En usko kyse ei ole liittymästä vaan puhelin mallista johon ei ole päivityksiä, eikä tule.Xiaomi mi pro 10.............Viekää takaisin jos on takuu.
    Marko
  • Joo, täällä kans sama homma ja ei ole samsung...
    Antti-Jussi Räsänen

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.