Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Puheluerittely

Moi.

Voitteko seikkaperäisesti neuvoa mistä Minun palveluni-sivun kautta löytyy puheluerittely päivämäärineen ja numeroineen? Olen nyt monta kertaa yrittänyt näitä kaivaa tuloksetta.

Kiitos

Kommentit

  • Hei!

    Löydät matkapuhelinliittymäsi laskujen peitetyt erittelyt kun menet laskuosioon ja valitset joko sivun vasemmasta laidasta maksajan nimen, tai avautuvasta sivusta maksajan asiakasnumeron
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Mitenköhän tämä nyt ei uppoa meikäläiselle. Vasemmassa reunassa on eräpäivä, ei maksajan nimeä. Avautuvassa ikkunassa on pdf-tiedosto, josta ei ole linkkiä minnekään. Puheluerittely kiinnostaa minuakin, mistäköhän se löytyy?
  • Hei Ulla!

    Sinulla on luultavasti jokin toinen näkymä nyt auki. Kannattaa tarkastaa vielä onko kohdassa Valitse maksajakohtainen näkymä valittavissa muita vaihtoehtoja.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei. Mistä saisi näkyville netin kautta lähetettyjen viestien ja muun netin käytön ajankohdat? Tarvitsisi todistaa ettei puhelimesta ole oltu netissä tiettyinä aikoina.
  • Hei, netin käytön aikaa ei näe Minun Palvelustamme tai esim. laskuilta. Tätä on mahdollista seurata vain puhelmen asetuksissa jos jossain, joten kannattaa tutustua puhelimen asetuksiin ja kurkata löytyykö sieltä mahdollisuutta tutkia omaa netin käyttöään.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei!
    Erittely ei kyllä aukea ao. ohjeella:
    Löydät matkapuhelinliittymäsi laskujen peitetyt erittelyt kun menet laskuosioon ja valitset joko sivun vasemmasta laidasta maksajan nimen, tai avautuvasta sivusta maksajan asiakasnumeron
    Ja mistä tämä toinen, oikea  näkymä  sitten löytyy? Maksajakohtainen näkymä? Missä?
    Sinulla on luultavasti jokin toinen näkymä nyt auki. Kannattaa tarkastaa vielä onko kohdassa Valitse maksajakohtainen näkymä valittavissa muita vaihtoehtoja.

    Vaikka mistä klikkaisi tai yrittäisi, niin erittelyä et saa.
    Saisiko todella seikkaperäisen ohjeen, miten pitää toimia.
    Kiitos!
  • Hei Hannu!

    Helpointa on olla esim. puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme, että voimme neuvoa sinulle kohta kohdalta mistä löydät tiedot. Tarvittaessa erittely voidaan myös asiakaspalvelusta toimittaa sinulle sähköpostiin.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • En minäkään löytänyt erittelyä, vaikka tein ohjeittenne mukaan.

  • Klikkaa tapahtumien erittely alta  Lataa PDF (kuvake) auki

    Sen jälkeen Klikkaa nimeäsi
     saat ladattavan erittelyn


    nimimerkki : hikeä pukkas mut aukes
  • Juu mää jonottelemassa asiakaspalveluun tuntikaupalla odottelemassa ohjeita perus puheluerittelyn löytämiseen 😃
    Mahtaisiko olla palvelun nettisivujen päivityksen paikka selkeämmiksi? Muilla operaattoreilla ei ihan yhtä suuren vaivan takana ole erittelyt.
  • Moi simoerkki! Erittelyn löydät kun menet Laskut -osioon, sen jälkeen klikkaat maksajan nimeä. Sen jälkeen avautuu laskunäkymä, josta saa laskun numeroa klikkaamalla auki laskun normaalin erittelyn, tai Tapahtumakohtainen erittely -kohdasta klikkaamalla "Lataa" laajemman erittelyn jossa on mm. puhelut eriteltynä vielä tarkemmin.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • ei löydy laskutustietoja minun palvelusta!! tarttis tietää helmikuu!
  • Hei Tuija!

    Mikäli tietoja ei Minun palvelustani löydy, niin voit toki olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkastaa tilanne.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Tässäpä vaihe vaiheelta kuinka itse löysin ne puheluerittelyt maaliskuussa 2021:

    Vaihe 1: Avaa nettiselaimella sivu https://www.dna.fi
    Vaihe 2: Klikkaa oikealta ylhäältä "kirjaudu" ja syötä sähköpostiosoitteesi sekä salasanasi.
    HoX! Kun olet kirjautunut, siinä oikealla ylhäällä ei enään lue "Kirjaudu", vaan siinäpä lukeekin oma nimesi (etunimi tai sukunimi).
    Vaihe 3: Klikkaa nyt sieltä oikealta ylhäältä sitä omaa nimeäsi, ja valitse avautuvasta valikosta kohta "LIITTYMÄT & PALVELUT".
    Vaihe 4: Valitse keskiosasta se liittymä, jonka puheluerittelyn haluat nähdä.
    Vaihe 5: Valitse keskiosan alapäästä kohta "+Saldotiedot"
    Vaihe 6: Klikkaa tekstin "Tarkastele kuluvan laskutuskauden saldotietoja." perässä näkyvää "Siirry" painiketta.
    Vaihe 7: Klikkaa vasemmalta kohtaa "Laskut"
    Vaihe 8: Klikkaa joko vasemmalla näkyvää nimeäsi tai keskellä näkyvää asiakasnumeroasi.
    Vaihe 9: Rullaa sivua alaspäin, kunnes löydät laskurivin siltä ajanjaksolta, jonka tapahtumia haluat tarkastella. Klikkaa sitten sen rivin perässä näkyvää "Tapahtumat"-linkkiä.
    Vaihe 10: Nyt sen laskurivin alapuolelle ilmestyy linkit, joissa toisessa on puhelinnumerosi, ja toisessa on nimesi. Klikkaa niistä jompaakumpaa, niin pääset siirtämään koneellesi puheluerittelyn PDF-muodossa. (voit avata sen suoraan tai tallentaa koneellesi myöhempää tarkastelua varten.

  • Kiitos Tapsa! Sinun ohjeella löytyi!
    Onpa kyllä monen mutkan takana, olisikohan kehittelyn paikka...
  • Tämä edellinen oli hyvä ohjelma mutta nyt uusimman päivityksen myötä erittelyt taas kadoksissa. Mistä ne nyt löytää??
  • Tällä hetkellä puheluerittelyn tilaaminen onnistuu asiakaspalvelun kautta dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Miksi näin olennainen ja yksinkertainen tomiminto pitäisi muka tilata puhelinpalvelun kautta, kun on jo ennenkin toiminut kirjautumalla omapalveluun?!?!?

  • Meneekö dna:lla jotenkin huonosti kun ei saa enää asiakas nähdä ilmaiseksi omia puheluerittelyitä?
  • Niimpä, konkkaan vai myyntiin? Saas  nähdä, meneekö palvelun tarjoaja vaihtoon ennen vai jälkeen sen.
  • @am
    "Niimpä, konkkaan vai myyntiin? "

    Miten niin myyntiin? Mielestäni DNA on jo myyty aikaa sitten Telenorille ja on vain ajankysymys , kun tuotemerkkikin muuttuu.
  • Koska puheluerittely tulee näkyville omapalvelun kautta? Miksi poistunut?
  • Miksi puheluerittelyjä ei saa oma palvelun kautta? Meneepä vaikeaksi jos pitää joka kerta soittaa asiakaspalveluun.
  • Chatissa lupailtiin että peitelty puheluerittely tulisi näkyville kuun loppuun mennessä??  Pitääkö paikkansa??  Löytääkö sen sitten samasta paikasta kuin ennen? Tuleeko johonkin ilmoitus, että toimii?
  • Minun Palveluni tapahtumakohtaisissa erittelyissä on ollut osalla asiakkaista vikaa, joka ilmenee niin että "tapahtumat"- painike puuttuu kokonaan. Jos erittelyä ei siis löydy niin kannattaa vielä tarkistaa että reitti tämän löytymiseksi on ollut varmasti oikea, eli: Liittymät ja palvelut - valitse oikea puhelinliittymä - Muut toiminnot - "Siirry" - Sivupalkista "Laskut". Erittelyn saa tällä hetkellä tilattua tarvittaessa maksutta myös asiakaspalvelun kautta.

    Vika on parhailaan korjauksessa ja arvioitu korjaus on tällä hetkellä touko-kesäkuun vaihteessa. Pahoittelut aiheutuvasta häiriöstä!
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Onko mitään uutta peitellystä esittelystä. Ei tekisi mieli soitella ja jonotella sen tilausta mutta tarvitsisin ko tiedot pikaisesti.
  • Hei, korjaus tähän on arvioitu saapuvan tämän viikon aikana
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Korjaus tapahtui, pääsin pe näkemään erittelyn mutta hölmmönä en sitä ladannut. Tänään taas ei näy. Ei tule esille koko valikkoa kun siirtyy tuolla edellä mainitulla ohjeella liittymät ja palvelut jne.... Onko hetkellinen häiriö vai onko erittelyn paikka taas muuttunut?
  • Hei! Kokeiletko auttaako selaimen historiatietojen ja välimuistin tyhjennys. Erittelyn pitäisi edelleen näkyä, tietoomme ei ole tullut että tämän kanssa olisi enää ongelmaa.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Ei löydy vieläkään erittelyä.
  • Otatko yhteyttä asiakaspalveluumme niin päästään selvittämään tätä tarkemmin. Kiitos!

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei, minulla sama ongelma. Olen käynyt nyt Minun palveluni -osan kautta viestittelyä DNA Tien kanssa. Saan ohjeita, miten löydän yksityiskohtaiset puheluerittelyt sivuilta, mutta ne eivät päde. Tietoa ei yksinkertaisesti ole siellä. Ylsi asiakaspalvelija sanoi, että DNA veloittaa kymmenen euroa, jos se lähettää minulle laskuni yksityiskohtaiset tiedot. Harmittaa miten aikaani kuluu yksinkertaisen, minulle laillisesti kuuluvan tiedon tivaamiseen.
  • Jep, pers..... ettei tuota saada toimimaan.
  • Hei,
    En löydä myöskään erittelyjä 🙁
    Onko tietoa milloin tämä korjaantuu?
  • Vika on tosiaan saatu jo korjattua eikä puheluerittelyjen näkymisen kanssa ole siis tällä hetkellä tiedossa isompaa yleistä vikaa.

    Jos erittelyä ei siis löydy niin kannattaa vielä tarkistaa että reitti tämän löytymiseksi on ollut varmasti oikea, eli: Liittymät ja palvelut - valitse oikea puhelinliittymä - Muut toiminnot - "Siirry" - Sivupalkista "Laskut". Tarvittaessa kannattaa myös kokeilla vielä uudelleenkirjautua Minun palveluuni.

    Jos erittely ei em. ohjeiden avulla löydy niin olettehan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että saamme ongelman tarkemaan selvitykseen ja voimme toimittaa erittelyn tarvittaessa sähköpostilla, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Mainitsemasi linkin kautta löytyy kyllä laskusta pdf-versio, mutta se ei ole, eikä sisällä puheluerittelyä!

    Ettekö edes tiedä, miten palvelunne näkyy asiakkaille, miten sekaisin voi yrityksen tietojärjestelmät olla. Kokeilkaa edes itse virityksiänne, kuinka hyvin ne asiakkaan näkökulmasta toimii.

    Näiden puheluerittelyjen lataamisessa ei ollut alkuperäisen omistajan aikana mitään ongelmaa.
  • Laskut-osiosta löytyy siis pdf-muotoinen lasku- ja myös tapahtumaerittely viimeisen 6 kk:n ajalta. Mikäli halutaan tarkastella maksettuja laskuja tai puheluerittelyitä, pitää siirtyä maksajakohtaisiin laskuihin joko klikkaamalla asiakasnumeroa tai maksajan nimeä Laskut-tekstin alta. Erittely avataan siis Tapahtumat-painikkeella, joka on nähtävissä vain niillä laskuilla joilla on tapahtumia.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • "
    Laskut-osiosta löytyy siis pdf-muotoinen lasku- ja myös tapahtumaerittely viimeisen 6 kk:n ajalta.
    "
    Kyllä
    "
    Mikäli halutaan tarkastella maksettuja laskuja tai puheluerittelyitä, pitää siirtyä maksajakohtaisiin laskuihin joko klikkaamalla asiakasnumeroa tai maksajan nimeä Laskut-tekstin alta.
    "
    Tällä hetkellä Laskut -otsikon alla näkyvässä listassa on laskuista näkyvissä eräpäivä jonka yläpuolella on tummanvihreä laatikko tekstillä maksettu ja oikeassa reunassa laskun summa, ainut laskukohtainen linkki vain avaa kyseisen laskun tarkemmat tiedot.
    No, kyseisistä laskukohtaisista linkeistä avautuvista Laskutiedot -otsikoiden alta löytyy laskun numero, maksutapa, maksaja, viitenumero, (alkuperäinen) eräpäivä ja summa. niiden lisäksi vain yksi klikattava linkki, josta voi avata (ladata) pdf-laskun omalle koneelle.

    Siellä ei ole mitään klikattavaa asiakasnumeroa, eikä sen enempää linkillä varustettua klikattavaa maksajan nimeä, sellainen on korkeintaan teidän tai IT-osastonne päiväunissa.

    Laittakaa vaan nyt ne palvelut kuntoon älkääkä selitelkö.
  • Mikä on nyt tilanne puheluerittelyjen kohdalla, pitäiskö ne toimia? En ole onnistunut erittelyjä löytämään useampaan kuukauteen. Liittymät ja palvelut -kohdasta valitsen tarkasteltavan liittymän, mutta sen jälkeen ei löydy toiminnot-kohtaa, eikä mitään muutakaan mistä vois edetä.
  • Tällä ohjeella löytyi:

    Tässäpä vaihe vaiheelta kuinka itse löysin ne puheluerittelyt maaliskuussa 2021:

    Vaihe 1: Avaa nettiselaimella sivu https://www.dna.fi
    Vaihe 2: Klikkaa oikealta ylhäältä "kirjaudu" ja syötä sähköpostiosoitteesi sekä salasanasi.
    HoX! Kun olet kirjautunut, siinä oikealla ylhäällä ei enään lue "Kirjaudu", vaan siinäpä lukeekin oma nimesi (etunimi tai sukunimi).
    Vaihe 3: Klikkaa nyt sieltä oikealta ylhäältä sitä omaa nimeäsi, ja valitse avautuvasta valikosta kohta "LIITTYMÄT & PALVELUT".
    Vaihe 4: Valitse keskiosasta se liittymä, jonka puheluerittelyn haluat nähdä.
    Vaihe 5: Valitse keskiosan alapäästä kohta "+Saldotiedot"
    Vaihe 6: Klikkaa tekstin "Tarkastele kuluvan laskutuskauden saldotietoja." perässä näkyvää "Siirry" painiketta.
    Vaihe 7: Klikkaa vasemmalta kohtaa "Laskut"
    Vaihe 8: Klikkaa joko vasemmalla näkyvää nimeäsi tai keskellä näkyvää asiakasnumeroasi.
    Vaihe 9: Rullaa sivua alaspäin, kunnes löydät laskurivin siltä ajanjaksolta, jonka tapahtumia haluat tarkastella. Klikkaa sitten sen rivin perässä näkyvää "Tapahtumat"-linkkiä.
    Vaihe 10: Nyt sen laskurivin alapuolelle ilmestyy linkit, joissa toisessa on puhelinnumerosi, ja toisessa on nimesi. Klikkaa niistä jompaakumpaa, niin pääset siirtämään koneellesi puheluerittelyn PDF-muodossa. (voit avata sen suoraan tai tallentaa koneellesi myöhempää tarkastelua varten.


    Tapsa

  • Sama ohje toimii vielä 21.12.2021
    Vaihe 1: Avaa nettiselaimella sivu https://www.dna.fi
    Vaihe 2: Klikkaa oikealta ylhäältä "kirjaudu" ja syötä sähköpostiosoitteesi sekä salasanasi.
    HoX! Kun olet kirjautunut, siinä oikealla ylhäällä ei enään lue "Kirjaudu", vaan siinäpä lukeekin oma nimesi (etunimi tai sukunimi).
    Vaihe 3: Klikkaa nyt sieltä oikealta ylhäältä sitä omaa nimeäsi, ja valitse avautuvasta valikosta kohta "LIITTYMÄT & PALVELUT".
    Vaihe 4: Valitse keskiosasta se liittymä, jonka puheluerittelyn haluat nähdä.
    Vaihe 5: Valitse keskiosan alapäästä kohta "+Saldotiedot"
    Vaihe 6: Klikkaa tekstin "Tarkastele kuluvan laskutuskauden saldotietoja." perässä näkyvää "Siirry" painiketta.
    Vaihe 7: Klikkaa vasemmalta kohtaa "Laskut"
    Vaihe 8: Klikkaa joko vasemmalla näkyvää nimeäsi tai keskellä näkyvää asiakasnumeroasi.
    Vaihe 9: Rullaa sivua alaspäin, kunnes löydät laskurivin siltä ajanjaksolta, jonka tapahtumia haluat tarkastella. Klikkaa sitten sen rivin perässä näkyvää "Tapahtumat"-linkkiä.
    Vaihe 10: Nyt sen laskurivin alapuolelle ilmestyy linkit, joissa toisessa on puhelinnumerosi, ja toisessa on nimesi. Klikkaa niistä jompaakumpaa, niin pääset siirtämään koneellesi puheluerittelyn PDF-muodossa. (voit avata sen suoraan tai tallentaa koneellesi myöhempää tarkastelua varten.
  • kyllä todella on vaikeaksi tehty. Täytyy ihan laittaa itselleni polku muistiin että löytyy joka kuukausi.
    Miksi tuota tapahtumakohtaista erittelyä ei voi lähettää laskun mukana niinkun joskus fiksummat operaattorit teki taannoin. Ja muutoin on ollut helposti löydettävissä.
    Ttapahtumaluettelossa on puheluiden kestot esitetty eri muodossa kun laskuerittelyssä (vertaa: 6,58 ja 00:06:35). Näiden pitäisi erittelyjen mukaan tarkoittaa samaa.
    Puhelimeni lokin mukaan tuo täsmäsi tapahtumakohtaiseen erittelyyn.

    Lisäksi miksi Laskuerittelystä puuttuu puheluiden päivämäärät ??
    Siis ensin pitää kaivaa netin syövereistä tuo tapahtumakohtainen erittely. ja kun hyvällä onnella sen joskus löytää. niin itse laskuerittelyyn pitää käsin kopioida päivämäärät. Sitten stemmata että puheluiden kestot stemmaavat eri muodossa esitettyihin tietoihin.
    Ja että ne täsmäävät puhelimen lokitietoihin.

    Kuluttajasuojalain mukaan laskutiedot pitää olla helposti tarkastettavissa.

    Täyttääkö esim. nämä asiat tuon ? Minulta meni ainakin puoli päivää kun ensin löysin tarvittavat liitteet.

    tämä laskutusasia sen lisäksi että teiltä ei saa liitetiedostoina minkään sopimuksen tilausvahvistuksia eikä sopimusyhteenvetoja. yleiset sopimusehdot ja hinnastot kyllä tulevat, jotka on verkossakin. Mutta muut tulevat sähköpostin tekstikentässä ja ne pitää sitten sieltä erikseen kopioida tekstinkäsittelyohjelmaan, muokata (jolloin se ei ole enää alkuperäinen virallinen asiapaperi) ja sen jälkeen muuntaa pdf -muotoon, joka kelpaa edelleen lähetettäväksi tarvittaville tahoille ja myöhempää tarkoitusta varten.

    Kaikki tämä ja saamani asiakaspalvelun taso vaikuttaa valintaani kun kilpailutan operaattorin seuraavan kerran ja puntaroin kannattavuutta jatkaa sopimusta teidän kanssanne.

    Minä en valitse operaattorianikaan pelkästään palveluiden/tuotteiden hintatason mukaan, vaan nykyään jopa enemmän vaakakupissa painaa hyvä ja asiantunteva asiakaspalvelu, mikä on teidän kohdallanne kaukana terävimmästä kärjestä.

    Olisko ryhtiliikkeen paikka.

    Ja huom: nämä esille tuomani asiat on niitä yleisiä asioita, mihin vastaamatta jättämistä ei voi perustella että on yksilökohtaisia kysymyksiä.
  • Hei Raija!

    Todella ikävä kuulla, että nämä asiat laskutuksen ja muun palvelun suhteen eivät ole toimineet aivan toivotulla tavalla. Kiitos palautteestasi laskuerittelyn suhteen. Mitään nopeaa muutosta tähän ei luultavasti ole tulossa, mutta nämä toiveet tottakai otetaan meillä huomioon laskuja ja itsepalvelukanavia kehitettäessä.

    Kiitos palautteestasi myös tilausvahvistusten ja muiden dokumenttien osalta. Nämä on mahdollista saada tarpeen mukaan myös liitetiedostoina asiakaspalvelusta, mikäli alkuperäiset tiedostot eivät ole tallessa tai löydy itsepalvelusta.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Kiitos. Tässä jotain mallia edes yrittää näyttää siltä , että oltaisiin kiinnostuneita. Vaikka nätisti valehdellen.
    Selvää näyttöä talon sisäisistä asiakaspalvelukoulutuksista ja edes näytetään että oltaisiin kiinnostuneita.

    Ja ihan saisi asiakaspalvelusta alkuperäiset tiedostot pyytämällä joka kuukausi. hohhoijaa. No enpä taida jaksaa vaivautua. Mitenkäs vaan olisi, jos keksisitte niille paremman paikan löytää. että ei tarvitsisi asiakkaiden kanssa pelata peliä "missä laskun liite luuraa".

    Vaan tällaisen vastauksen, todenmukaisen mutta harjaantumattoman, sain palveluneuvojalta.

    "Laskujen erittelyt toimivat sillä tavalla kuin viestiketjussa sen kerrotte. Emme pysty tekemään siihen mitään muutoksia.

    Tuomas
    palveluneuvoja
    DNA asiakaspalvelu"

    Lisäksi kysyin sähköpostitse useaan helppoja kysymyksiä, niin tämä on siis vastaus kaikkinensa. voi voi.

    Katsotaan mitä kuluttaja asiamies vastaa.

  • Hyvin toimi puheluerittelyiden lataaminen pdf-tiedostona DNAlla ennen omistajan vaihtumista.

    Nykylinjaukseen näköjään kuuluu tahallinen laskutustietojen piilottelu, jolle ei ole mitään muuta järkeenkäypää selitystä kuin asiakkaiden tarkoituksellinen ärsyttäminen.


  • niin tai tarkoituksellisen ärsyttämisen lisäksi laskutusvirheiden piilottaminen.
  • DNA Ida S hyvä. 25 maaliskuuta kirjoittamastasi väitteestä huolimatta tilausvahvistuksia eikä muita dokumentteja ole mahdollista saada liitetieostoina asiakaspalvelusta vaikka olisi tarvettakin. Pyydetty on, ja ensin väitettiin että sopimusvahvistus ja tilausvahvistus yms. tulisi aina sähköpostin liitetiedostoina. vaan eipä tule vaan ne samat yleiset sopimusehdot ja hintalistat mitkä on tarpeen mukaan tulostettavissa netistäkin. Sitten kolmannella kerralla vasta vastattiin, että näitä ei tulekaan sähköpostilla vain viestikentässä, mistä nämä voi kopioida, kääntää ja vääntää pdf tiedostoiksi ja siten yrittää tulostaa. Miksi tämänkin pitää tehdä näin hankalaksi asiakkaille.

    Myöskään se mitä puhelinlaskuissa on laitesopimuksen kohdalla mainittu " laitesopimuksen jäljellä olevat maksut näet Oma DNA -sovelluksessa", ei pidä paikkansa. Siellä on korkeintaan kokonaishinta ja kuukausilyhennys + osamaksusopimuksen kesto. jäljellä olevat erät ja summat pitää itse laskea.

    Ilmeisesti teillä ei tiedetä ollenkaan miten sopimukset asiakkaille näkyvät. Väitätte jotain sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. joka asiassa.

    Olen itse niin kyllästynyt, että olen päättänyt vaihtaa operaattoria.
    kestihän tämä "hauskuus" teidän kanssanne noin 5 kk.

    Ei vaan jaksa enää joka kuukausi kysellä, ja jos saa vastauksen niin se on ylimielinen ja tympeä, eikä pidä edes paikkaansa. ensimmäinen sanoo yhtä, toinen sitten aivan muuta. ja kolmas kumoaa kaksi edellistä.


  • puheluerittelyssä on eroavaisuuksia laskussa veloitetun ajan kanssa. 5 sekunnista 30 sekuntiin. Syy siihen on se että ?
    En kaipaa vastaukseksi että kyse on käyttäjäkohtainen ettekä voi siksi vastata.

    Kysyn onko tämä kovinkin tavanomaista DNA:ta ja siksikö ei laskussa ole mainittu ollenkaan näitä päivämääriä puhelutiedoissa, että vertaileminen olisi mahdollisimman hankalaa.

    Olennaiset tiedot tarkastusta varten laskusta puuttuvat. Sitten kun vihdoin kaivamalla monen linkin takaa löytää puhelureittelyn, niin siinä olevat tiedot eivät pidäkään laskun puhelumerkintöjen kanssa paikkansa.

    En ala kyselemään DNAn asiakaspalvelusta enää yhtään mitään. koska kuukausiin ei tullut vastauksia. Sitten kun kyselin uudelleen, niin tuli sähköposti, missä pyydettiin että "voisitteko kysyä uudelleen, ranskalaisilla viivoilla tai kysymys 1. 2. 3 jne, niin olisi helpompi vastata".
    Että antakaa mun kaikki kestää.

    Olen kyllä jo numeronsiirron tehnyt pois DNAlta mutta silti haluaisin tietää, että kuinka moni on huomannut näitä samoja virheitä laskutuksessa.
    palvelunumero puhelu on lisäksi laskutettu helmikuussa ja nyt huhtikuussa uudelleen. Minun puhelulokini kertoo oikeat tiedot. ja ne muuten on aika hyvin täsmännytkin. puheluerittelyn aika on oikea. laskussa voi olla normipuheluissa 20 sekunnin tai puolen minuutinkin heitto. yrityspuheluissa 5 - 15 sekunnin heittoja.

    minulle riitti.


Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.