Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Puheluerittely

Moi.

Voitteko seikkaperäisesti neuvoa mistä Minun palveluni-sivun kautta löytyy puheluerittely päivämäärineen ja numeroineen? Olen nyt monta kertaa yrittänyt näitä kaivaa tuloksetta.

Kiitos

Kommentit

  • Hei!

    Löydät matkapuhelinliittymäsi laskujen peitetyt erittelyt kun menet laskuosioon ja valitset joko sivun vasemmasta laidasta maksajan nimen, tai avautuvasta sivusta maksajan asiakasnumeron
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Mitenköhän tämä nyt ei uppoa meikäläiselle. Vasemmassa reunassa on eräpäivä, ei maksajan nimeä. Avautuvassa ikkunassa on pdf-tiedosto, josta ei ole linkkiä minnekään. Puheluerittely kiinnostaa minuakin, mistäköhän se löytyy?
  • Hei Ulla!

    Sinulla on luultavasti jokin toinen näkymä nyt auki. Kannattaa tarkastaa vielä onko kohdassa Valitse maksajakohtainen näkymä valittavissa muita vaihtoehtoja.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei. Mistä saisi näkyville netin kautta lähetettyjen viestien ja muun netin käytön ajankohdat? Tarvitsisi todistaa ettei puhelimesta ole oltu netissä tiettyinä aikoina.
  • Hei, netin käytön aikaa ei näe Minun Palvelustamme tai esim. laskuilta. Tätä on mahdollista seurata vain puhelmen asetuksissa jos jossain, joten kannattaa tutustua puhelimen asetuksiin ja kurkata löytyykö sieltä mahdollisuutta tutkia omaa netin käyttöään.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei!
    Erittely ei kyllä aukea ao. ohjeella:
    Löydät matkapuhelinliittymäsi laskujen peitetyt erittelyt kun menet laskuosioon ja valitset joko sivun vasemmasta laidasta maksajan nimen, tai avautuvasta sivusta maksajan asiakasnumeron
    Ja mistä tämä toinen, oikea  näkymä  sitten löytyy? Maksajakohtainen näkymä? Missä?
    Sinulla on luultavasti jokin toinen näkymä nyt auki. Kannattaa tarkastaa vielä onko kohdassa Valitse maksajakohtainen näkymä valittavissa muita vaihtoehtoja.

    Vaikka mistä klikkaisi tai yrittäisi, niin erittelyä et saa.
    Saisiko todella seikkaperäisen ohjeen, miten pitää toimia.
    Kiitos!
  • Hei Hannu!

    Helpointa on olla esim. puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme, että voimme neuvoa sinulle kohta kohdalta mistä löydät tiedot. Tarvittaessa erittely voidaan myös asiakaspalvelusta toimittaa sinulle sähköpostiin.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • En minäkään löytänyt erittelyä, vaikka tein ohjeittenne mukaan.

  • Klikkaa tapahtumien erittely alta  Lataa PDF (kuvake) auki

    Sen jälkeen Klikkaa nimeäsi
     saat ladattavan erittelyn


    nimimerkki : hikeä pukkas mut aukes
  • Juu mää jonottelemassa asiakaspalveluun tuntikaupalla odottelemassa ohjeita perus puheluerittelyn löytämiseen 😃
    Mahtaisiko olla palvelun nettisivujen päivityksen paikka selkeämmiksi? Muilla operaattoreilla ei ihan yhtä suuren vaivan takana ole erittelyt.
  • Moi simoerkki! Erittelyn löydät kun menet Laskut -osioon, sen jälkeen klikkaat maksajan nimeä. Sen jälkeen avautuu laskunäkymä, josta saa laskun numeroa klikkaamalla auki laskun normaalin erittelyn, tai Tapahtumakohtainen erittely -kohdasta klikkaamalla "Lataa" laajemman erittelyn jossa on mm. puhelut eriteltynä vielä tarkemmin.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • ei löydy laskutustietoja minun palvelusta!! tarttis tietää helmikuu!
  • Hei Tuija!

    Mikäli tietoja ei Minun palvelustani löydy, niin voit toki olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkastaa tilanne.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Tässäpä vaihe vaiheelta kuinka itse löysin ne puheluerittelyt maaliskuussa 2021:

    Vaihe 1: Avaa nettiselaimella sivu https://www.dna.fi
    Vaihe 2: Klikkaa oikealta ylhäältä "kirjaudu" ja syötä sähköpostiosoitteesi sekä salasanasi.
    HoX! Kun olet kirjautunut, siinä oikealla ylhäällä ei enään lue "Kirjaudu", vaan siinäpä lukeekin oma nimesi (etunimi tai sukunimi).
    Vaihe 3: Klikkaa nyt sieltä oikealta ylhäältä sitä omaa nimeäsi, ja valitse avautuvasta valikosta kohta "LIITTYMÄT & PALVELUT".
    Vaihe 4: Valitse keskiosasta se liittymä, jonka puheluerittelyn haluat nähdä.
    Vaihe 5: Valitse keskiosan alapäästä kohta "+Saldotiedot"
    Vaihe 6: Klikkaa tekstin "Tarkastele kuluvan laskutuskauden saldotietoja." perässä näkyvää "Siirry" painiketta.
    Vaihe 7: Klikkaa vasemmalta kohtaa "Laskut"
    Vaihe 8: Klikkaa joko vasemmalla näkyvää nimeäsi tai keskellä näkyvää asiakasnumeroasi.
    Vaihe 9: Rullaa sivua alaspäin, kunnes löydät laskurivin siltä ajanjaksolta, jonka tapahtumia haluat tarkastella. Klikkaa sitten sen rivin perässä näkyvää "Tapahtumat"-linkkiä.
    Vaihe 10: Nyt sen laskurivin alapuolelle ilmestyy linkit, joissa toisessa on puhelinnumerosi, ja toisessa on nimesi. Klikkaa niistä jompaakumpaa, niin pääset siirtämään koneellesi puheluerittelyn PDF-muodossa. (voit avata sen suoraan tai tallentaa koneellesi myöhempää tarkastelua varten.

    Tapsa
  • Kiitos Tapsa! Sinun ohjeella löytyi!
    Onpa kyllä monen mutkan takana, olisikohan kehittelyn paikka...
    Krisu
  • Tämä edellinen oli hyvä ohjelma mutta nyt uusimman päivityksen myötä erittelyt taas kadoksissa. Mistä ne nyt löytää??
    Hese
  • Tällä hetkellä puheluerittelyn tilaaminen onnistuu asiakaspalvelun kautta dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Miksi näin olennainen ja yksinkertainen tomiminto pitäisi muka tilata puhelinpalvelun kautta, kun on jo ennenkin toiminut kirjautumalla omapalveluun?!?!?

    am
  • Meneekö dna:lla jotenkin huonosti kun ei saa enää asiakas nähdä ilmaiseksi omia puheluerittelyitä?
    Jjii
  • Niimpä, konkkaan vai myyntiin? Saas  nähdä, meneekö palvelun tarjoaja vaihtoon ennen vai jälkeen sen.
    am
  • @am
    "Niimpä, konkkaan vai myyntiin? "

    Miten niin myyntiin? Mielestäni DNA on jo myyty aikaa sitten Telenorille ja on vain ajankysymys , kun tuotemerkkikin muuttuu.
    Veikko
  • Koska puheluerittely tulee näkyville omapalvelun kautta? Miksi poistunut?
    Hese
  • Miksi puheluerittelyjä ei saa oma palvelun kautta? Meneepä vaikeaksi jos pitää joka kerta soittaa asiakaspalveluun.
    PP
  • Chatissa lupailtiin että peitelty puheluerittely tulisi näkyville kuun loppuun mennessä??  Pitääkö paikkansa??  Löytääkö sen sitten samasta paikasta kuin ennen? Tuleeko johonkin ilmoitus, että toimii?
    Hese
  • Minun Palveluni tapahtumakohtaisissa erittelyissä on ollut osalla asiakkaista vikaa, joka ilmenee niin että "tapahtumat"- painike puuttuu kokonaan. Jos erittelyä ei siis löydy niin kannattaa vielä tarkistaa että reitti tämän löytymiseksi on ollut varmasti oikea, eli: Liittymät ja palvelut - valitse oikea puhelinliittymä - Muut toiminnot - "Siirry" - Sivupalkista "Laskut". Erittelyn saa tällä hetkellä tilattua tarvittaessa maksutta myös asiakaspalvelun kautta.

    Vika on parhailaan korjauksessa ja arvioitu korjaus on tällä hetkellä touko-kesäkuun vaihteessa. Pahoittelut aiheutuvasta häiriöstä!
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Onko mitään uutta peitellystä esittelystä. Ei tekisi mieli soitella ja jonotella sen tilausta mutta tarvitsisin ko tiedot pikaisesti.
    Hese
  • Hei, korjaus tähän on arvioitu saapuvan tämän viikon aikana
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Korjaus tapahtui, pääsin pe näkemään erittelyn mutta hölmmönä en sitä ladannut. Tänään taas ei näy. Ei tule esille koko valikkoa kun siirtyy tuolla edellä mainitulla ohjeella liittymät ja palvelut jne.... Onko hetkellinen häiriö vai onko erittelyn paikka taas muuttunut?
    Hese
  • Hei! Kokeiletko auttaako selaimen historiatietojen ja välimuistin tyhjennys. Erittelyn pitäisi edelleen näkyä, tietoomme ei ole tullut että tämän kanssa olisi enää ongelmaa.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Ei löydy vieläkään erittelyä.
    Päivi
  • Otatko yhteyttä asiakaspalveluumme niin päästään selvittämään tätä tarkemmin. Kiitos!

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei, minulla sama ongelma. Olen käynyt nyt Minun palveluni -osan kautta viestittelyä DNA Tien kanssa. Saan ohjeita, miten löydän yksityiskohtaiset puheluerittelyt sivuilta, mutta ne eivät päde. Tietoa ei yksinkertaisesti ole siellä. Ylsi asiakaspalvelija sanoi, että DNA veloittaa kymmenen euroa, jos se lähettää minulle laskuni yksityiskohtaiset tiedot. Harmittaa miten aikaani kuluu yksinkertaisen, minulle laillisesti kuuluvan tiedon tivaamiseen.
    Kirsi
  • Jep, pers..... ettei tuota saada toimimaan.
    am
  • Hei,
    En löydä myöskään erittelyjä 🙁
    Onko tietoa milloin tämä korjaantuu?
    Marja
  • Vika on tosiaan saatu jo korjattua eikä puheluerittelyjen näkymisen kanssa ole siis tällä hetkellä tiedossa isompaa yleistä vikaa.

    Jos erittelyä ei siis löydy niin kannattaa vielä tarkistaa että reitti tämän löytymiseksi on ollut varmasti oikea, eli: Liittymät ja palvelut - valitse oikea puhelinliittymä - Muut toiminnot - "Siirry" - Sivupalkista "Laskut". Tarvittaessa kannattaa myös kokeilla vielä uudelleenkirjautua Minun palveluuni.

    Jos erittely ei em. ohjeiden avulla löydy niin olettehan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että saamme ongelman tarkemaan selvitykseen ja voimme toimittaa erittelyn tarvittaessa sähköpostilla, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Mainitsemasi linkin kautta löytyy kyllä laskusta pdf-versio, mutta se ei ole, eikä sisällä puheluerittelyä!

    Ettekö edes tiedä, miten palvelunne näkyy asiakkaille, miten sekaisin voi yrityksen tietojärjestelmät olla. Kokeilkaa edes itse virityksiänne, kuinka hyvin ne asiakkaan näkökulmasta toimii.

    Näiden puheluerittelyjen lataamisessa ei ollut alkuperäisen omistajan aikana mitään ongelmaa.
    am
  • Laskut-osiosta löytyy siis pdf-muotoinen lasku- ja myös tapahtumaerittely viimeisen 6 kk:n ajalta. Mikäli halutaan tarkastella maksettuja laskuja tai puheluerittelyitä, pitää siirtyä maksajakohtaisiin laskuihin joko klikkaamalla asiakasnumeroa tai maksajan nimeä Laskut-tekstin alta. Erittely avataan siis Tapahtumat-painikkeella, joka on nähtävissä vain niillä laskuilla joilla on tapahtumia.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • "
    Laskut-osiosta löytyy siis pdf-muotoinen lasku- ja myös tapahtumaerittely viimeisen 6 kk:n ajalta.
    "
    Kyllä
    "
    Mikäli halutaan tarkastella maksettuja laskuja tai puheluerittelyitä, pitää siirtyä maksajakohtaisiin laskuihin joko klikkaamalla asiakasnumeroa tai maksajan nimeä Laskut-tekstin alta.
    "
    Tällä hetkellä Laskut -otsikon alla näkyvässä listassa on laskuista näkyvissä eräpäivä jonka yläpuolella on tummanvihreä laatikko tekstillä maksettu ja oikeassa reunassa laskun summa, ainut laskukohtainen linkki vain avaa kyseisen laskun tarkemmat tiedot.
    No, kyseisistä laskukohtaisista linkeistä avautuvista Laskutiedot -otsikoiden alta löytyy laskun numero, maksutapa, maksaja, viitenumero, (alkuperäinen) eräpäivä ja summa. niiden lisäksi vain yksi klikattava linkki, josta voi avata (ladata) pdf-laskun omalle koneelle.

    Siellä ei ole mitään klikattavaa asiakasnumeroa, eikä sen enempää linkillä varustettua klikattavaa maksajan nimeä, sellainen on korkeintaan teidän tai IT-osastonne päiväunissa.

    Laittakaa vaan nyt ne palvelut kuntoon älkääkä selitelkö.
    am
  • Mikä on nyt tilanne puheluerittelyjen kohdalla, pitäiskö ne toimia? En ole onnistunut erittelyjä löytämään useampaan kuukauteen. Liittymät ja palvelut -kohdasta valitsen tarkasteltavan liittymän, mutta sen jälkeen ei löydy toiminnot-kohtaa, eikä mitään muutakaan mistä vois edetä.
    Marja
  • Tällä ohjeella löytyi:

    Tässäpä vaihe vaiheelta kuinka itse löysin ne puheluerittelyt maaliskuussa 2021:

    Vaihe 1: Avaa nettiselaimella sivu https://www.dna.fi
    Vaihe 2: Klikkaa oikealta ylhäältä "kirjaudu" ja syötä sähköpostiosoitteesi sekä salasanasi.
    HoX! Kun olet kirjautunut, siinä oikealla ylhäällä ei enään lue "Kirjaudu", vaan siinäpä lukeekin oma nimesi (etunimi tai sukunimi).
    Vaihe 3: Klikkaa nyt sieltä oikealta ylhäältä sitä omaa nimeäsi, ja valitse avautuvasta valikosta kohta "LIITTYMÄT & PALVELUT".
    Vaihe 4: Valitse keskiosasta se liittymä, jonka puheluerittelyn haluat nähdä.
    Vaihe 5: Valitse keskiosan alapäästä kohta "+Saldotiedot"
    Vaihe 6: Klikkaa tekstin "Tarkastele kuluvan laskutuskauden saldotietoja." perässä näkyvää "Siirry" painiketta.
    Vaihe 7: Klikkaa vasemmalta kohtaa "Laskut"
    Vaihe 8: Klikkaa joko vasemmalla näkyvää nimeäsi tai keskellä näkyvää asiakasnumeroasi.
    Vaihe 9: Rullaa sivua alaspäin, kunnes löydät laskurivin siltä ajanjaksolta, jonka tapahtumia haluat tarkastella. Klikkaa sitten sen rivin perässä näkyvää "Tapahtumat"-linkkiä.
    Vaihe 10: Nyt sen laskurivin alapuolelle ilmestyy linkit, joissa toisessa on puhelinnumerosi, ja toisessa on nimesi. Klikkaa niistä jompaakumpaa, niin pääset siirtämään koneellesi puheluerittelyn PDF-muodossa. (voit avata sen suoraan tai tallentaa koneellesi myöhempää tarkastelua varten.


    Tapsa

    Siriina

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.