Puhelujen katkeaminen säännöllisesti

Puhelin katkeavat n 17 min kohdalla
Riitta Helminen-Mäenpää

Kommentit

  • Hei, kannattaa ensimmäisenä käynnistää puhelin uudelleen ja tarvittaessa, mikäli mahdollista, kokeilla sim-kortin käyttämistä toisella puhelimella. Tällä toimenpiteellä saa testattua onko ongelma päätelaiteriippuvainen, vai ilmeneekö se vain nykyisellä puhelimellasi.

    Jos tästä ei ole apua, kannattaa olla yhteydessä vikapäivystykseemme 0800 300 500 (maksuton numero, avoinna 24/7)
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei, ymmärsin että samaa ongelmaa on monella muullakin.
    En pysty testaamaan toisella puhelimella. Käynnistänyt olen uudelleen.

    T. Riitta Helminen-Mäenpää

    Riitta Helminen-Mäenpää
  • Siinä tapauksessa kannattaa olla puhelimitse yhteydessä, jotta ongelmaa päästään tutkimaan tarkemmin. Jos samaa ongelmaa on monella muullakin, kannattaa muidenkin olla yhteydessä.
    DNA Ida T palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.