Rekisteröidyn prepaidin saldo ei näy

Minulla on DNA:n Super prepaid , jonka olen myös rekisteröinyt. Siis mm. sen liittymän saldoa on päässyt katsomaan Minun palveluiden kautta.

Nyt jo jonkun aikaa se saldo vain ei ko. sivulle tule , vaan palvelu jauhaa ja jauhaa tuloksetta. Aiemmin toimi paremmin , mutta kyllä silloinkin aina joskus saldo jäi satunnaisesti tulematta.

Voisitteko korjata palvelunne!

Kommentit

  • Lisätäänpä vielä sen verran , että saldokysely kyllä toimii , jos tekee ko. liittymällä kyselyn tekstiviestillä , mutta ei siis Minun palveluiden kautta.

    Ongelmana on , että se liittymä on modeemissa usean sadan kilometrin päässä mökillä ja pitäisi etänä päästä se saldo näkemään.
  • Hei Veikko!

    Millä selaimella käytät Minun palveluani? Auttaako selaimen uudelleenkäynistäminen? Oletko testannut toimiiko tuo saldotieto Minun palvelussani kuten kuuluukin, jos testaat toista selainta?
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Käytän normaalisti uusinta Firefoxia 63.0.1 x64 ja alustana Win 7 x64 pro. Olen testannut myös IE:llä ja ei toimi saldon haku kummallakaan. Prepaidin hallintasivulle kyllä pääsee kummallakin , mutta saldoa ei vain sivulle ilmesty. Punertava hakupalkki vain rullaa ja rullaa , kunnes jossakin vaiheessa pysähtyy ja tiedot jää tyhjäksi.

    On tämä aiemmin toiminut paljon paremmin , mutta vaikuttaa , että jostakin taustajärjestelmästä ei vastausta vain tule.
  • Ja ei selaimien uudelleenkäynnistäminen tai selaushistorian /cachen tyhjennys vaikuta asiaan.
  • Jos mahdollista, testaa saldotiedon tarkistamista vielä Chromella. Mitään yleistä häiriötä tämän kanssa ei ole meillä tiedossa, joten pyytäisin sinua pirauttamaan meille asiakaspalveluun numeroon 044 144 044, niin pääsemme tutkimaan ongelmaa tarkemmin.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Ei ole mahdollista testata Chromea ja soittelemaan en ehdi. Vika on ilmiselvästi teidän taustajärjestelmissä , joita en pääse tutkimaan.

    Hoitakaa hommanne.
  • oletko koittanut minunpalvelussa kertakäyttösalasanaa Tämä auttoi kun minunpalvelu ei toiminut oikein
  • Ei ollut apua. Kertakäyttöisellä ei prepaidin sivulle pääse ollenkaan.
  • Ikävä kyllä ilman asiakastietoja tai kattavaa vianselvitystä kanssasi emme pääse tutkimaan, mikä taustajärjestelmässä mahdollisesti saattaisi olla vialla. Yleistä vikaa tämän osalta ei ole havaittu, mutta tämä voi toki osaltaan johtua siitä, ettemme ole saaneet vikailmoituksia asiakkailta. Vasta vikailmoituksen perusteella pääsemme tutkimaan häiriötä ja sen juurisyytä, ja parhaiten tämä onnistuu puhelimitse. Halutessasi voit olla yhteydessä myös sähköisesti lähettämällä meille viestiä osoitteessa https://dna.fi/yhteystiedot.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Laitoin teille yhteystietosivun lomakkeella vikailmoituksen.
  • Vikailmoitukseeni tuli aspalta tällainen vastaus. Tiedoksi kaikille.

    "On ilmennyt yleinen vika joka estää saldon näkymisen itsepalvelussa tällä hetkellä. Ongelma on laajentunut myös tekstiviestikyselyyn. Vika on korjauksessa.

    Saldon voi tällä hetkellä tarkistaa m.prepaid.dna.fi osoitteessa, tai prepaid -sovelluksella. Nämä kuitenkin vaativat käyttöä laitteella jossa liittymän sim on asennettuna."
  • Eipä tämä korjaus näytä edistyvän....

    Muutenkin on niin tyypillistä DNA:ta kuin olla voi. Ensin väitetään , että mitään vikaa ei heillä ole ja jankutetaan asiakkaan tehtävistä toimista uudelleen ja uudelleen , jotka jo vikailmoituksessa on sanottu tehdyn. Kun sitten lopulta hiffaavat , että vika onkin DNA:n omissa vermeissä , niin siihen asian käsittely loppuu.

    Eikö DNA:lla ole mitään diagnostiikkaa järjestelmissään , jotka hälyttäisivät tällaisista yleisistä vioista vai eikö siellä vain välitetä???????
  • Jotenkin muistelen, että Prepaid-liittymien näkyvyydessä Omilla Sivuilla on ollut häiriöitä osalla asiakkaista jo vuoden päivät. Älä siis pidätä hengitystäsi korjausta odotellessasi.

    Jos tarvitset nopean korjauksen tilanteeseen, täytyy vaihtaa T-kirjaimella alkavan operaattorin prepaidiin, jolla on toimiva hallitasivusto. Käyttäjätunnus täytyy tosin luoda ensin tekstiviestiluupilla ennen kortin jättämistä modeemiin.
  • @irritus
    "Jotenkin muistelen, että Prepaid-liittymien näkyvyydessä Omilla Sivuilla on ollut häiriöitä osalla asiakkaista jo vuoden päivät. Älä siis pidätä hengitystäsi korjausta odotellessasi.

    Jos tarvitset nopean korjauksen tilanteeseen, täytyy vaihtaa T-kirjaimella alkavan operaattorin prepaidiin, jolla on toimiva hallitasivusto. Käyttäjätunnus täytyy tosin luoda ensin tekstiviestiluupilla ennen kortin jättämistä modeemiin."

    Juu totta on , että prepaidien saldojen kanssa on ollut DNA:lla ongelmia. Tosin se ei ole koskenut kaikkia prepaid-tyyppeja ja itselläni olevan Super prepaidin saldokysely on toiminut kohtuullisesti kunnes lakkasi pari viikkoa sitten ja edellä olevan aspan vastausen mukaan ei toimi enää kysely tekstiviestilläkään käyttäen ko. liittymää.

    Katsellaan mitä tapahtuu ja minulla kyllä on kourallinen eri operaattoreiden SIM-kortteja. Siis homma hallinnassa minulla , vaikka DNA:lla ei olekaan.
  • Vika on nyt korjattu ja saldokysely toimii normaalisti.

    https://corporate.dna.fi/hairiotiedotteet?type=resttukari1&id=70520
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos.

    Taas näyttää toimivan. Nähtäväksi jää kuinka kauan. Tällä kertaa katkos kesti meillä ainakin vajaan pari viikkoa , joten vähän aikaisemmin voisitte reagoida tuollaisiin yleisiin vikoihin.
  • Samaa vikaa mullakin...viikkoja simm jumissa...

    Laajaa mokaa; tääkös on minunkin prepaid-liittymän vikojen taustalla, kun mitään ”palveluvuiestejä” ei ole tullut ajallaan, Yt, Jouko
    Jol

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.