Rossija-kanavan ohjelmatiedot

Milloin Rossija-kanavan ohjelmatiedot korjataan? Kirjoitin tästä jo viime vuonna, jolloin parannus luvattiin tehtäväksi tämän vuoden alussa. Vika on edelleen korjaamatta, ohessa tänään ottamani kuva. Kysymysmerkit ovat kylläkin vaihtuneet muihin merkkeihin, joista ei apua. Onko nyt tämän takia pakko vaihtaa DNA:n suosittelemaan HUB-boksiin?

Juhani Saarilahti Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Juhani!

    Pahoittelut ongelmista kanavan ohjelmatietojen kanssa. Jos tehdasasetusten palautus laitteelle tai kanavien uudelleen haku ei auta niin olethan yhteydessä suoraan maksuttomaan vikpäivystyksen numeroomme 0800 300 500, niin pääsemme selvittämään ongelmaa tarkemmin sitä kautta, kiitos!
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Hanna,

    Uusi kanavahaku ei auttanut, ohjelmatiedot eivät muuttuneet. Tehdasasetusten palautusta en halua tehdä, koska se käsittääkseni poistaa kaikki tallenteet. Tallettamani monet ohjelmat ovat juuri se syy, minkä vuoksi en halua luopua nykyisestä digiboksistani vaihtamalla se esim. ns. DNA Hubiin. Oletan, että monella muullakin on sama syy. Kuten aikaisemmin kerroin, vika ei ole nykyisessä laitteessani, koska täysin erilaisella laitteella (eri televisio ilman digiboksia) ohjelmatiedot näyttävät täsmälleen samoilta. Päättelen, että vikaa ei vain ole onnistuttu korjaamaan DNA:n puolella, valitettavasti. Yritän siis ohjeistuksen mukaisesti vielä kerran soittaa vikapäivystykseen, vaikka edelläkerrotun ja lähettämäni kuvan pitäisi asiantuntijalle kertoa kaiken tarvittavan. Ongelman voinette todeta itsekin käyttämällä mitä tahansa tv-laitetta ilman digiboksia.
    Juhani Saarilahti

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.