Ruutu+ hubin kautta
Eipä näy mitään vaikka nettiyhteys ok ja kanavatkin uudelleen viritelty! MIKÄ MÄTTÄÄ???
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Kiitos avusta. Nyt toimii.
Asensin eilen uuden tv-hubin, ei näy ruutu+ palvelut , ei auttanut hubin buuttauskaan.
Terv. Hh
Miten helkkarissa teihin saa yhteyden, vikapalvelu ei vastaa, netissä ei kukaan Dnan palveluneuvoja vastaa....
Uuden laitteen palvelut eivät edelleenkään toimi !!!!!!!!!!!
Onko "tunkkinne" palautus ainoa konsti...
Täällä tukisivustolla voimme auttaa vain yleisellä tasolla, joten vikatilanteissa ei meistä välttämättä oikein apua ole. Jos mainitut vinkit eivät korjaa ongelmaa, ei auta muu kuin olla yhteydessä vikapalveluumme numeroon 0800 300 500. Ruuhkaisina aikoina linjalla joutuu jonottamaan, mutta läpi pääsee kyllä, kunhan vain jatkaa jonottamista.Pahoittelut tämän vuoksi aiheutuvasta vaivasta.
Vinkkejä pulamtilanteiden varalle löydät myös osoitteesta https://www.dna.fi/tuki-tv-hubi-mahdollisia-pulmatilanteita
Hei Nicke!
Millaisissa yhteyksissä olet joutunut buuttaamaan laitetta ja kuinka usein tätä tapahtuu? Osto-PIN-koodia käytetään varmentamaan maksullisten palvelujen tilaus DNA TV-hubissa.
Sain apua, nyt toimii..
Mitenkähän softan tai päivityksen saisi ladattua uudelleen?
Onko ainoa konsti todellakin aina napata sähköjohto irti seinästä?? Menee kanavan vaihto aika hankalaksi... ja tietty kk-maksu rullaa koko ajan...
Oletko jo päivittänyt hubin?
1.Paina kaukosäätimen äänenvoimakkuus- ja kanvanvaihdonpainikkeiden välistä löytyvää Android-painiketta siirtyäksesi Android TV -kotinäkymään.
2.Valitse avautuvasta valikosta viimeisenä löytyvä Asetukset (rattaan kuvake) ja paina OK.
3.Valitse avautuvasta valikosta "Laite"-riviltä viimeisenä löytyvä Tietoja ja paina OK.
4.Valitse valikon ensimmäisenä löytyvä Järjestelmäpäivitys ja paina OK.
5.Valitse Tarkista päivitykset ja paina OK.
6.Laitteen löytäessä päivityksen sinulle ehdotetaan uusimman päivityksen asentamista. Valitse OK.
7.Päivityksen lataus alkaa. Pidä laite päällä kunnes päivitys on valmistunut
Voitko vielä tarkentaa millainen ongelma on kyseessä? PIN-koodi ei toimi vai mikä on tarkalleen ongelma?
Teen töitä erilaisten järjestelmien ja laitteiden käyttöönoton parissa ja tällaisia tuotteita ei otettaisi edes tuontantokäyttöön virheiden suuren määrän vuoksi 😉
Toimivatko Areena, ruutu ja katsomo apit.
Ei ole - tai omasta mielestäsi voi olla, mutta ei se tee siitä universaalisti oikeaa ratkaisua. Käyttöjärjestelmällisellä koneilla erityisesti. Se voi ja yleensä aiheuttaa lisää ongelmia.
Täällä ei ole niin paljoa käyttökokemuksia kertovia tai yleensäkään riittävää trafiikkia koko saitilla, että mitään yleistä johtopäätöstä voisi laitteen toiminnasta tehdä. Yleensäkin ihmiset kirjoittelevat vioista eivät jos laitteet toimii.
Minä en ole DNAn laitteiden korjaaja enkä muutenkaan tehnyt laitetta tai vaikuttanut sen toimintaan. Joten hoida ongelma DNAn kanssa kuntoon tai kärsi. Täällä joka ketjuun mussuttaminen ei auta, valitettavasti.
Itse Minnan ongelmaan taas minulla ei ole mitään tuotavaa. Esimerkiksi voisin kertoa, että mulla ei ole laitteen kanssa ollut mitään isoja tai jatkuvia ongelmia. Mutta se ei korjaa mitään, ei todista että jollain muulla olisi samoin.
Minnalle taas vinkkinä, että tämä on yleinen lässytypalsta eli DNA ei reagoi korjauspyyntöihin tai osaa/pysty asiassa auttaa. Ainoa keino saada jotain supportia on vikapalvelu, sekin heikko Hubi-keisseissä.
Näkyvätkö kanavat kannykän, tietokoneen tai tabletin dnatv sovelluksessa.
Palautetta on laitettu DNA:n fb-sivujen kautta ja kävin pitkän keskustelun sitä kautta.
Maanantaina jatkuu mussutus asiakaspalvelun kanssa, huoh...
Netin kautta voi tehdä jonkinlaisen tarkastuksen.
Sitä kautta pystyy näkemään onko tilaus edes voimassa ja näkyykö kanavat edes netti dna sovellusten kautta.
Oletko pyytänyt DNAta valtuuttamaan kanavat uudelleen.