Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

S9 plus ja kaupanpäälliset kuulokkeet

Hei, ostin tänään s9 plus:san dnalta ja tarjoukseen kuului langattomat kuulokkeet, jotka voi lunastaa samsung members sovelluksen avulla. Olen yrittänyt lunastaa kuulokkeet todella huonojen ohjeiden mukaisesti, mutta samsung members sovelluksesta ei vain löydy osiota missä voisin täyttää tietoni kuulokkeiden saamista varten. Miten kuulokkeet siis saa lunastettua?

Kommentit

  • Hei Tembll!

    Näin saat Gear IconX -kuulokkeet
    Tee näin:
    1. Avaa Samsung Members -sovellus ja kirjaudu sisään Samsung-tililläsi.
    2. Napsauta tarjousta.
    3. Täytä henkilötietosi sekä IMEI-numero, joka on ilmoitettu puhelimen asetuksissa
    tai pakkauksessa.
    4. Sinulle lähetetään vahvistus sähköpostiosoitteeseesi, ja Gear IconX lähetetään
    ilmoittamaasi osoitteeseen.
    5. Tarjous on hyödynnettävä Samsung Members -sovelluksessa ajalla 30.
    heinäkuuta - 9. syyskuuta 2018.
    6. (Tarjous on voimassa kerran laitetta kohden ja ainoastaan ostoksille, jotka
    tehdään kampanja-aikana.)
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kyllä, nuo olivat juuri ne todella huonot ohjeet. Onko hyviä ohjeita olemassa?
  • Kertoisitko, millä tavoin ohjeet ovat huonot ja minkälaista tarkennusta näihin kaipaisit?
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Sovelluksesta ei näytä löytyvän "Tarjoukset" välilehteä vaan "Edut", jossa kyseistä kampanjaa ei näy. Löytyy kyllä linkki samsungin sivuille, jolloin tosin poistutaan Members -sovelluksesta ja sivut avataan selaimella. Sitä kautta kyllä löytyy kampanja ja "Lue lisää" -nappula, jota kautta kuulokkeet pääsee ostamaan, mutta kampanjaa ei pääse hyödyntämään. Samsung Membersissä näkyy että omalle käyttäjätunnukselle on puhelin jo rekisteröity automaattisesti jossain vaiheessa ja IMEIkin on sinne jo mennyt..
  • Tässä tapauksessa tarjoustuotteen toimittamisesta vastaa Samsung, joten mikäli tuotteen tilaamisen kanssa on pulmia, olethan yhteydessä suoraan Samsungin tai tai Samsung Members -sovelluksen asiakastukeen asian selvittämiseksi. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Tarjous tulikin näkyviin vasta seuraavana päivänä sovellukseen puhelimen ostamisen jälkeen. Tarjousta ei siis näkynyt siinä kohdassa missä sen piti olla, mutta sen ilmestyttyä siihen "edut" kohtaan, nuo ohjeet ovat ihan selvät.
  • Itsellä sama ongelma. Samsung members sovelluksessa ei näy mitään etuja. Soitin Samsungille ja he kieltäytyvät lähettämästä kuulokkeita ja eivät suostu auttamaan asiassa.
    Antoivat ainoastaan kolmannen osapuolen, Ruotsalaisen tukkukaupan sähköposti osoitteen kampanj@veddesta-distribution.se, josta ei vastaa kukaan. Eli siis samsung tarjoaa etua mutta viskaa ongelman kolmannelle osapuolelle. Pitääköhän luurin mennessä rikki otta myös yhteys kiinalaiseen tehtaaseen. Miten on DNA, palautetaanko luuri kauppaan, kun luvattuja kuulokkeita ei tule?
  • Täälläkin tuo tarjous tuli näkyviin vasta ostoa seuraavana päivänä. Saa nähdä koska kuulokkeet tulee perille asti.
  • Hei,

    saitteko sivuston auki normaalisti joka pitäisi aueta "Näytä tiedot" palkista vai oliko tämän lataamisessa erityisiä ongelmia jollain selaimella? Varsinkin S9 vaikuttaa olevan todella huono tämän avaamisessa omalla selaimellaan sekä Chromella. Etu sentään näkyy, mutta painamalla "Näytä tiedot" -palkkia siirrytään sivustolle, jolla ei pysty täyttämään mitään. Vaikuttaa lähinnä mahdollisimman hankalaksi tehdyltä jota DNA ei voi myöntää ja tarjoaa samoja huonoja ohjeita ja neuvoo kolmansien osapuolien yhteydenottoihin.
    JM
  • Painin saman ongelman kanssa ostettuani eilen S9 luurin tarjouksineen Sellon Teliasta. Tämä viestiketju helpottaa, kun huomaan, että vika ei ole minussa. Kuinka kauan kesti teillä ennen kuin saitte kuulokkeet postiin? Vai saitteko niitä ylipäätään? Toistaiseksi etu ei näy vielä vuorokausi oston jälkeen. Onpa aika asiakasvihamielinen etuus. Katsotaan kuinka tässä käy. Lähellä on, että teen valituksen kuluttaja-asiamiehelle. Onkohan siitäkään mitään hyötyä? Asiakkaan aika ei näissä hommissa ole minkään arvoista.
    E-K
  • Seuraavana päivänä puhelimen ostosta sain lunastettua kuulokkeet tarjouksesta ja kesti tasan viikko, että kuulokkeet olivat noudettavissa postista. Ei tätä tarjousta ole vasiten tehty hankalaksi, koska heti kun tarjous tulee näkyviin niin kuulokkeet saa lunastettua helposti. Olkaa maltillisia ja odottakaa rauhassa sitä tarjousta, kyllä se sieltä tulee.
    joo o
  • Hei,
    Ostin syksyllä Galaxy S9 luurin ja siinä oli kylkiäisenä langattomat kuulokkeet. Elisalta tuli kuitenkin viestiä, että tehtaalla on toimitusvaikeuksia. Sen jälkeen ei ole kuulut mitään. Miten minun tulisi nyt menetellä?
    t. Kari
    Kari Gröhn
  • Hei Kari! Jos olet hankkinut laitteen Elisalta, olethan heihin yhteydessä asian selvityksen tiimoilta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei ostin samsung s10+ ja pitäisi tulla samsung gear kulukke muttä tuli vain puhulin mitä nyt mun pitäisi tehdä????
    Mudassar Kazi
  • Hei! Kaupanpäälliset on tullut tilata erikseen.
    Kampanjaan kuuluvat Galaxy Buds -kuulokkeet on voinut lunastaa Samsung Members -sovelluksen kautta 8.-31.3.2019 välisenä aikana.
    Ohjeet löytyvät osoitteesta https://www.samsung.com/fi/offer/galaxy-s10/

    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Moikka! Mites nyt ku on tämä uus kampanja noiden kuulokkeiden kanssa? Puhelin ostettu 8.5. Eipä näy samsung members edut sivulla yhtään mitään kuulokkeisiin liittyvää...


    Emil Njuschin
  • Hei Emil!

    Tämän hetkisessä kampanjassa kuulokkeita ei siis erikseen lunasteta vaan ne toimitetaan suoraan jälkitoimituksella. Esim. verkkokaupasta tilatessa kuulokkeet näkyvät siis suoraan ostoskorissa kun siirrät puhelimenkin ostoskoriin. Ilmeisesti olit ostanut puhelimen DNA Kaupasta, noista kuulokkeista löytyy kuitenkin maininta tilausvahvistuksesta? Eikö myyjä kertonut tarkemmin edusta kaupassa?
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.