Saatavuuskysely ei toimi/rekisteröintimaksu
Muutin uuteen asuntoon ja taloyhtiössä on dna:n taloyhtiö laajakaista. Tilauslomake kuitenkin sanoo että "Ei tuloksia. Tarkista katuosoite". Osoite tietysti on oikea ja varmistin myös naapurilta jolla on dna:n taloyhtiölaajakista ja hän oli tilannut sen puhelimen välityksellä. Korjaattehan siis tilauslomakkeen mitä pikaisemmin kiitos.
Testasin saatavuuskyselyä taloyhtiön toisen talon osoitteella ja siellä näkyi toimivan. Ongelmana on kuitenkin että siellä luki avausmaksun olevan 6.9 euroa. Vuokrasopimuksessani lukee että vuokraan sisältyy ilmainen 10M laajakaistayhteys. Vuokrayhtiö siis harrastaa virheellistä/valheellista mainontaa joten en tietysti tuota ole velvollinen maksamaan. Tämä ei kuitenkaan nähdäkseni ole teidän ongelma vaan haen korvauksen vuokrayhtiöltä. Tahtoisin kuitenkin tietää koska olette alkaneet veloittamaan tälläistä avausmaksua?
Tahtoisin myös korostaa että vakiovastauksenne on että otathan yhteyttä maksulliseen asiakaspalveluun niin ei todellakaan onnistu, dna:n palveluista en maksaisi edes centtiä missään muodossa. Vuosien varrella dna:lla on ollut niin uskomattmia virheitä ja kirjaimellisesti kymmenittäin ja en todellakaan asioi dna:n kanssa muuta kuin sähköpostin avulla jolloin kykenen todistamaan kaikki tapahtumat. Kertokaa siis dna:n asiakaspalvelun sähköpostiosoite jota ei jostain syystä sivuiltanne löydy...
Testasin saatavuuskyselyä taloyhtiön toisen talon osoitteella ja siellä näkyi toimivan. Ongelmana on kuitenkin että siellä luki avausmaksun olevan 6.9 euroa. Vuokrasopimuksessani lukee että vuokraan sisältyy ilmainen 10M laajakaistayhteys. Vuokrayhtiö siis harrastaa virheellistä/valheellista mainontaa joten en tietysti tuota ole velvollinen maksamaan. Tämä ei kuitenkaan nähdäkseni ole teidän ongelma vaan haen korvauksen vuokrayhtiöltä. Tahtoisin kuitenkin tietää koska olette alkaneet veloittamaan tälläistä avausmaksua?
Tahtoisin myös korostaa että vakiovastauksenne on että otathan yhteyttä maksulliseen asiakaspalveluun niin ei todellakaan onnistu, dna:n palveluista en maksaisi edes centtiä missään muodossa. Vuosien varrella dna:lla on ollut niin uskomattmia virheitä ja kirjaimellisesti kymmenittäin ja en todellakaan asioi dna:n kanssa muuta kuin sähköpostin avulla jolloin kykenen todistamaan kaikki tapahtumat. Kertokaa siis dna:n asiakaspalvelun sähköpostiosoite jota ei jostain syystä sivuiltanne löydy...
Seuraa viestiä
3
seuraajaa
palvelu@dna.fi
Kyllä rekisteröinti on tähän asti ollut maksuton.
Kun soitat ilmaiseen numeroon 0800300500 asiakaspalvelun auki ollewssa, se yhdistyy sinne.
Tilauslomakkeen osoiteongelmissa kannattaa kokeilla erilaisia kirjoitusasuja. Esim. joskus rapun kirjain voi olla vaikka kirjoitettu yhteen katunumeron kanssa 1a eikä esim. 1 A.
Tässä tapauksessa kannattaa tosiaan olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme sillä emme voi asiaa tätä kautta selvittää, koska emme voi näin julkisen foorumin kautta käsitellä osoitetietoja.
Saat yhteyden asiakaspalveluumme sähköpostitse juurikin tuolla palvelu@dna.fi osoitteen kautta jonka Pekka jo kertoikin. Asiakaspalvelumme tavoittaa myös chatin kautta joka löytyy sivultamme.
https://www.dna.fi/yhteystiedot#chat