Sähköpostilasku / e-lasku
Tervehdys
Miten saan heti ensimmäisenkin laskun sähköpostiin tai e-mallina.
Miten saan heti ensimmäisenkin laskun sähköpostiin tai e-mallina.
Seuraa viestiä
15
seuraajaa
Laskutustavaksi voidaan vaihtaa sähköposti kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. E-laskun tekeminen onnistuu puolestaan omassa verkkopankissa.
Minulla on laskutustapana sähköpostilasku. Paperilasku siitä huolimatta tulee ja laskutuslisä 2,90 peritään! Miten asia korjataan ja hyvitetään?
Anna
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 044 144 044 tai lähettämällä viestiä https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvän lomakkeen kautta, niin korjataan tämä kuntoon. Kiitos!
Olen 3 kertaa yrittänyt tehdä teille e-laskusopimuksen verkkopankistani eikä järjestelmä herjaa mistään virheistä, mutta josta syystä homma ei mene perille. En saa laskuja verkkopankkiin vaan edelleen sähköpostiin, jonne unohdan ne ja saan muistutuslaskuja. Muiden laskuttajien kanssa homma on onnistunut. Mistä voisi kiikastaa, voisiko sopimuksen tehdä jotain muuta kautta? En jaksaisi yrittää/odottaa enää turhaa.
Minulle ei ole tullut laskua tammikuussa 2019.
Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emme voi kenenkään laskutusasioita tarkemmin selvittää. Omat laskut näet tarvittaessa Minun palvelustani. Tarvittaessa olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos.
Ritva
Netposti tarjoaa mahdollisuuden vastaanottaa paperiset laskut e-kirjeenä.
Jotta saat laskun Netpostiin, tulee sinun vaihtaa laskutustavaksi paperilasku.
Huomaathan että Netpostiin menevästä sähköisestä laskusta veloitetaan paperilaskun hinnaston mukaan.
Voit myös tarkistaa tilinumeromme osoitteesta https://www.dna.fi/laskutus#tilitiedot
Jos maksutiedot ovat laskussa kuten sivuillamme ilmoitettu, on kyse oikeasta laskusta. Laskun erittelystä näet mitä siinä veloitetaan, erittely on laskusähköpostin liitteenä.
Tarvittaessa olethan asiakaspalveluumme 044 144 044 yhteydessä, tämän keskustelupalstan kautta voimme olla avuksi vain yleisellä tasolla.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 044 144 044 jossa voidaan tehdä muutokset. Kiitos!
Laskusi, laskutustapasi sekä yhteystietona olevan sähköpostiosoitteesi voit tarkistaa Oma DNA -sovelluksesta tai Minun palvelustani.
Mikäli sinulla herää kysymyksiä johonkin laskuun tai perintään liittyen, laitathan meille viestiä Oma DNA -sovelluksen chatissa, niin pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin tuota kautta.
Minulla on laskutustapana sähköpostilasku mutta saan DNA:lta paperilasku ja laskutuslisä 2,90 peritään! Pitäisikö minun saada DNA- tunnuksen, jotta pystyisin hoitamaan asia sähköpostitse vai täytyy tehdä jotain muuta?
Farad
Voi olla, että sinulla on osa palveluista sähköpostilaskulla ja osa paperilaskulla. Laskutustapa voidaan vaihtaa kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
ymmärränkö oikein, että kun minulla ei ole iOS, eikä Android-puhelinta ainoa mahdollisuus on ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne (= soittaa tai käydä DNA- kaupassa)?
Olethan laskutuksesta yhteydessä asiakaspalveluumme.
ethän julkaise tänne keskustelupalstalle mitään asiakastietojasi, kiitos.
Voit tarkistaa oman laskutilanteesi kirjautumalla Minun Palveluun https://minunpalveluni.dna.fi/
Kannattaa tuolta tarkistaa onko saatavaa koskeva lasku maksettu. Tarvittaessa oletan asiakaspalveluumme yhteydessä tilanteen tarkistamiseksi, kiitos.
www.dna.fi/yhteystiedot
Kannattaa tarkastaa laskun erittelysivulta josta selviää tarkemmin mistä lasku koostuu. Mikäli tämän jälkeen on vielä epäselvyyttä, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
haluaisin vaihtaa DNA:n e-laskun pankista toiseen. Onko tämä niinkin yksinkertaista, että poistan sopimuksen nykyisestä pankista ja teen uuteen pankkiin sopimuksen? Sopimushan ei tule heti voimaan, mihin lasku tulee siinä välissä?
Jos tässä välissä ehtii muodostua uusi lasku, tulee se sähköpostitse.
Tämän jälkeen olen tiliotteiden perusteella maksanut joka ikinen kuukausi DNA laskun/maksunne. Voin tarvittaessa lähettää kopiot maksetuista laskuista.
Tänään kuitetenkin lähetitte puhelimeeni viestin, että seuraavanalinen lasku olisi maksamatta: Viite:xxxx ja Laskun n.o xxxx.
Voisitteko siis ystävällisesti kertoa ,mistä maksamatta jääneestä laskusta tässä voi olla kyse, kun kaikki on tilitietojen mukaan kertaalleen maksettu!
Kiitos!
Huomioithan, että DNA Tuki -sivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.
Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
Minulla on taannoin tehty kotimokkulan 36kk sopimus, tästä tulee 5e/kk laskua ja mistään en näe paljonko niitä on jäljellä. Laskulla on maininta "Voit halutessasi maksaa kaikki jäljellä olevat erät kerralla. Laske yhteen tämän laskun loppusumma ja laskulla alempana näkyvä jäljellä oleva laskuttamaton summa. Lisää: dna.fi/laskutus" mutta tuossa "jäljellä oleva laskuttamaton summa" lukee 0,00€ laskusta toiseen. Valokuitu tuli taloon ja myin jo mokkulan eteenpäin. Haluaisin maksaa loput pois mutta pistää suututtamaan kun ei löydä mistään summaa. Minun palveluni on siis perkattu läpi eikä sieltä löydy apua.
Suosittelen olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin tilanne päästään tarkistamaan.
www.dna.fi/yhteystiedot
Edellinen asia onkin kunnossa, oma moka.
Joonatan
Verkkopankkiin tullut laskuni erääntyi tällä viikolla, enkä ehtinyt maksaa. Tuleeko tästä uusi lasku, ja missä muodossa, ettei vaan johda liittymän katkaisemiseen?Haluaisin maksaa heti pois.
Terveisin, Tiina.
Erääntynyt lasku kannattaa toki maksaa mahdollisimman pian pois. Voit maksaa samalla verkkopankkiin saamallasi e-laskulla vaihtamalla vain eräpäivän esim. tähän päivään.
mutta samahan se jos ihmiset haluavat ilmoitella kaikille että kohta katkeaa puh linja tai nyt en pysty maksamaan!
👍🤞
Saat ilmoituksen sähköpostitse aina kun kirjoittamaasi viestiketjuun tulee uusia viestejä. Mikäli haluat poistaa ilmoitukset niin se onnistuu saamasi sähköpostin kautta.
Yhdistyksen DNA lasku on tullut yhdistyksen s-postiin mutta nyt ei tullut. Ilmoitus laskusta tuli vaan tekstiviestinä yhdistyksen puhelimeen. Onko laskujen lähetyksessä ollut jotain ongelmia?