Sähköpostilasku / e-lasku

Tervehdys
Miten saan heti ensimmäisenkin laskun sähköpostiin tai e-mallina.

Kommentit

  • Hei Timo!

    Laskutustavaksi voidaan vaihtaa sähköposti kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. E-laskun tekeminen onnistuu puolestaan omassa verkkopankissa.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei,
    Minulla on laskutustapana sähköpostilasku. Paperilasku siitä huolimatta tulee ja laskutuslisä 2,90 peritään! Miten asia korjataan ja hyvitetään?
    Anna
  • Hei Anna!

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 044 144 044 tai lähettämällä viestiä https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvän lomakkeen kautta, niin korjataan tämä kuntoon. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,

    Olen 3 kertaa yrittänyt tehdä teille e-laskusopimuksen verkkopankistani eikä järjestelmä herjaa mistään virheistä, mutta josta syystä homma ei mene perille. En saa laskuja verkkopankkiin vaan edelleen sähköpostiin, jonne unohdan ne ja saan muistutuslaskuja. Muiden laskuttajien kanssa homma on onnistunut. Mistä voisi kiikastaa, voisiko sopimuksen tehdä jotain muuta kautta? En jaksaisi yrittää/odottaa enää turhaa.
  • Hei! Suosittelen poistamaan nyt verkkopankistasi kaikki aiemmat DNA:lle tekemäsi e-laskuvaltuutukset. Tämän jälkeen tee uusi e-laskuvaltuutus uusimman laskusi tietoja käyttäen, ohjeet löydät osoitteesta https://www.dna.fi/elasku
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Ok, kiitos, tein tuon. Jään jännityksellä odottamaan!
  • Onko laskutukseen tullut muutos?
    Minulle ei ole tullut laskua tammikuussa 2019.
  • Hei Rainer!

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emme voi kenenkään laskutusasioita tarkemmin selvittää. Omat laskut näet tarvittaessa Minun palvelustani. Tarvittaessa olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei! Mistä näen dna-profiilissani tämänhetkisen saldoni? En löytänyt sitä. Vai onko vain mahdollista nähdä vanhat laskut?




    Mr Kaj Nyman
  • Moi! Liittymän kuluvan kauden, eli laskuttamattoman saldon näet kun klikkaat liittymäsi kohdalta Lisätiedot ja hallinta ja sen jälkeen Saldotiedot ja Siirry. 
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Moi!miten voin e-laskussa,aikastaa eräpäivää,esim.vain tän kuun?
    Johanna Tinell
  • Moi!mten voi e-laskun eräpäivää muuttaa,esim.vain tän kuun?

    Johanna Tinell
  • E-laskun maksaminen tapahtuu omassa verkkopankissasi, maksupäivän muuttaminen riippuu pankista ja jos käytät pankin omaa mobiilisovellusta tai verkkopankkia joten tässä asiassa kannattaa kääntyä pankin puoleen
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Maksoin ensimmäisen laskuni, joka tuli sähköpostiin. Pyysin saman tien e-laskun, jolloin ilmeni, että olin merkinnyt laskuun liian lyhyen viitenumeron (joka näkyi puhelimen näytöllä seuraavalla rivillä, enkä sitä ollut sitten maksaessa huomannutkaan). E-laskupyyntöön merkitsin oikean viitteen. Pitääkö tehdä jotain, että nyt maksamani lasku näkyy Teillä maksettuna?
    Ritva
  • Hei, suosittelen ottamaan maksustasi verkkopankista kuvakaappauksen ja toimittamaan sen asiakaspalveluumme palvelu@dna.fi, jotta suoritus saadaan etsittyä ja kohdistettua laskuun. Kuvakaappauksessa tulee näkyä maksun tiedot, mukaanlukien tuo käytetty viite ja arkistointinumero.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos Ida, näin tein.
    Ritva
    Ritva
  • Moi miten saan dna laskun tulemaan oma posti sovellukseen,nyt se on tulee e laskuna pankkiin.
    Bud
  • Moi,

    Netposti tarjoaa mahdollisuuden vastaanottaa paperiset laskut e-kirjeenä.
    Jotta saat laskun Netpostiin, tulee sinun vaihtaa laskutustavaksi paperilasku.
    Huomaathan että Netpostiin menevästä sähköisestä laskusta veloitetaan paperilaskun hinnaston mukaan.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Miten voin perua e-laskun ja vaihtaa sen sähköposti laskuun?

    Mia
  • Jos et enää tahdo e-laskua, tulee sinun poistaa e-laskuvaltuutus verkkopankistasi. Sen jälkeen laskutustavaksi muuttuu sähköpostilasku.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Mistä voin olla varma, että DNA-lasku sähköpostissa on oikein. Hämmästyn kun summa on 1,83. Olen joutunut Finnkinon huijauslistalle ja onko nyt niin, että DNA:ta kin käytetään hyväksi. En ole DNA:n asiakas tällä hetkellä. Voitteko vastata sähköpostiinikin.
    Eeva Hinder
  • Hei Eeva! Laskumme lähetetään osoitteesta lasku@dna.fi.
    Voit myös tarkistaa tilinumeromme osoitteesta https://www.dna.fi/laskutus#tilitiedot
    Jos maksutiedot ovat laskussa kuten sivuillamme ilmoitettu, on kyse oikeasta laskusta. Laskun erittelystä näet mitä siinä veloitetaan, erittely on laskusähköpostin liitteenä.

    Tarvittaessa olethan asiakaspalveluumme 044 144 044 yhteydessä, tämän keskustelupalstan kautta voimme olla avuksi vain yleisellä tasolla.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • hei haluaisin laskuni tästä päivästä lähtien sähköpostiini
    tarja piispanen
  • Hei Tarja!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 044 144 044 jossa voidaan tehdä muutokset. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei! Mulla on liittymä suljettu pari kuukautta sitten ja asun itse kehitysmaassa toisella puolella maapalloa. Kerroin liittymää sulkiessa, että kaikki laskut ja muut pitää lähettää minulle sähköpostitse, koska en voi vastaanottaa niitä muuten. No, nyt tuli Suomesta asuntoni vuokralaiselta ilmoitus, että olen saanut perintäkirjeen DNA Welholta, mitä ihmettä?!?
    Niina
  • Hei Niina!

    Laskusi, laskutustapasi sekä yhteystietona olevan sähköpostiosoitteesi voit tarkistaa Oma DNA -sovelluksesta tai Minun palvelustani.

    Mikäli sinulla herää kysymyksiä johonkin laskuun tai perintään liittyen, laitathan meille viestiä Oma DNA -sovelluksen chatissa, niin pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin tuota kautta.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,
    Minulla on laskutustapana sähköpostilasku mutta saan DNA:lta paperilasku ja laskutuslisä 2,90 peritään! Pitäisikö minun saada DNA- tunnuksen, jotta pystyisin hoitamaan asia sähköpostitse vai täytyy tehdä jotain muuta?


    Farad
    Farad
  • Hei Farad!

    Voi olla, että sinulla on osa palveluista sähköpostilaskulla ja osa paperilaskulla. Laskutustapa voidaan vaihtaa kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei Ilkka,
    ymmärränkö oikein, että kun minulla ei ole iOS, eikä Android-puhelinta ainoa mahdollisuus on ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne (= soittaa tai käydä DNA- kaupassa)?
    Farad
  • Oma DNA -sovellus on saatavilla vain iOS- ja Android-puhelimille. Asiakaspalvelumme tavoitat tosiaan myös puhelimitse numerossa 044 144 044 tai sähköpostitse palvelu@dna.fi
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kiitos kovasti
    Farad
  • Moi! Laskuni summa on nettiliittymästä lähes 300 euroa, vaikka sopimuksen mukaan nyt olisi vapaakuukausi. Voisitteko korjata tuon laskun oikein.
    Aki Kuvaja
  • Hei Aki,

    Olethan laskutuksesta yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Miksi en saa tehtyä e-lasku sopimusta? Laskun viitenumeroa ei hyväksytä vaikka se on oikein.
    Joo o
  • Hei ! Sain maksuvaatimuksen intrumilta jossa eräpäivä 11.2. 2020 laskun numro xxx Ihmettelen kun en ole saanut alkuperäistäkään laskua.Sähköpostiin tulleet on maksettu ja puhelimeen tulleet muistutus viestit
    Marketta K.
  • Hei Marketta,

    ethän julkaise tänne keskustelupalstalle mitään asiakastietojasi, kiitos.

    Voit tarkistaa oman laskutilanteesi kirjautumalla Minun Palveluun https://minunpalveluni.dna.fi/
    Kannattaa tuolta tarkistaa onko saatavaa koskeva lasku maksettu. Tarvittaessa oletan asiakaspalveluumme yhteydessä tilanteen tarkistamiseksi, kiitos.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Dna "onnistuu" kyllä kaikessa 😃 Itselle oli mennyt lasku 5 vuotta vanhaan osoitteeseen ja senkin jälkeen asunut muualla ja laskut tullut normaalisti sähköpostilla ja e-laskuna, asiakaspalvelusta sanoivat että eivät osaa sanoa miksi. Operaattorin vaihto edessä heti kun pystyy.
    Joo o
  • Miksi tulee korotettu laskuja, yksi kerta joulukuussa en ole maksanut aikaisin ja tuli maksumuistutusmaksu 5 euro, sen olen maksanut ja toiset myöhemmät kaikki laskut olen maksanut aikaisin,ennen eräpäivää
    pavel meloev
  • Hei Pavel!

    Kannattaa tarkastaa laskun erittelysivulta josta selviää tarkemmin mistä lasku koostuu. Mikäli tämän jälkeen on vielä epäselvyyttä, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.