Sähköpostilasku / e-lasku

Tervehdys
Miten saan heti ensimmäisenkin laskun sähköpostiin tai e-mallina.

Kommentit

  • Hei Timo!

    Laskutustavaksi voidaan vaihtaa sähköposti kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. E-laskun tekeminen onnistuu puolestaan omassa verkkopankissa.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei,
    Minulla on laskutustapana sähköpostilasku. Paperilasku siitä huolimatta tulee ja laskutuslisä 2,90 peritään! Miten asia korjataan ja hyvitetään?
    Anna
    Anna Hackzell
  • Hei Anna!

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 044 144 044 tai lähettämällä viestiä https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvän lomakkeen kautta, niin korjataan tämä kuntoon. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,

    Olen 3 kertaa yrittänyt tehdä teille e-laskusopimuksen verkkopankistani eikä järjestelmä herjaa mistään virheistä, mutta josta syystä homma ei mene perille. En saa laskuja verkkopankkiin vaan edelleen sähköpostiin, jonne unohdan ne ja saan muistutuslaskuja. Muiden laskuttajien kanssa homma on onnistunut. Mistä voisi kiikastaa, voisiko sopimuksen tehdä jotain muuta kautta? En jaksaisi yrittää/odottaa enää turhaa.
    Kai Kunnari
  • Hei! Suosittelen poistamaan nyt verkkopankistasi kaikki aiemmat DNA:lle tekemäsi e-laskuvaltuutukset. Tämän jälkeen tee uusi e-laskuvaltuutus uusimman laskusi tietoja käyttäen, ohjeet löydät osoitteesta https://www.dna.fi/elasku
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Ok, kiitos, tein tuon. Jään jännityksellä odottamaan!
    Kai Kunnari
  • Onko laskutukseen tullut muutos?
    Minulle ei ole tullut laskua tammikuussa 2019.
    Rainer Mattsson
  • Hei Rainer!

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emme voi kenenkään laskutusasioita tarkemmin selvittää. Omat laskut näet tarvittaessa Minun palvelustani. Tarvittaessa olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei! Mistä näen dna-profiilissani tämänhetkisen saldoni? En löytänyt sitä. Vai onko vain mahdollista nähdä vanhat laskut?




    Mr Kaj Nyman
  • Moi! Liittymän kuluvan kauden, eli laskuttamattoman saldon näet kun klikkaat liittymäsi kohdalta Lisätiedot ja hallinta ja sen jälkeen Saldotiedot ja Siirry. 
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Moi!miten voin e-laskussa,aikastaa eräpäivää,esim.vain tän kuun?
    Johanna Tinell
  • Moi!mten voi e-laskun eräpäivää muuttaa,esim.vain tän kuun?

    Johanna Tinell
  • E-laskun maksaminen tapahtuu omassa verkkopankissasi, maksupäivän muuttaminen riippuu pankista ja jos käytät pankin omaa mobiilisovellusta tai verkkopankkia joten tässä asiassa kannattaa kääntyä pankin puoleen
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Maksoin ensimmäisen laskuni, joka tuli sähköpostiin. Pyysin saman tien e-laskun, jolloin ilmeni, että olin merkinnyt laskuun liian lyhyen viitenumeron (joka näkyi puhelimen näytöllä seuraavalla rivillä, enkä sitä ollut sitten maksaessa huomannutkaan). E-laskupyyntöön merkitsin oikean viitteen. Pitääkö tehdä jotain, että nyt maksamani lasku näkyy Teillä maksettuna?
    Ritva
  • Hei, suosittelen ottamaan maksustasi verkkopankista kuvakaappauksen ja toimittamaan sen asiakaspalveluumme palvelu@dna.fi, jotta suoritus saadaan etsittyä ja kohdistettua laskuun. Kuvakaappauksessa tulee näkyä maksun tiedot, mukaanlukien tuo käytetty viite ja arkistointinumero.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos Ida, näin tein.
    Ritva
    Ritva

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.