Sähköpostiviestit katoavat
Lähtevät viestit eivät mene perille. Viime aikoina on ilmennyt useita tapauksia joissa sähköpostiviesti näyttää lähtevän normaalisti, mutta ei koskaan tule vastaanottajalle. Mitään virheilmoitusta näistä ei lähettäjälle tule. Sähköpostiohjelma näyttää nämä normaalisti ” lähetetyt”- listalla, eli ne on siirretty koneelta DNAn palvelimelle. Joidenkin osoitteiden kanssa näin käy toistuvasti.
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Pahoittelut vastauksen viivästymisestä! Yleistä ongelmaa sähköpostien kanssa ei ole tiedossa. Jos sinulla on käytössä erillinen sähköpostiohjelma, eli et käytä sähköpostia suoraan Webmailin kautta, niin kannattaa vielä tarkistaa että sähköpostiasetukset ovat kunnossa. Oikeat asetukset voit tarkistaa sivuiltamme https://www.dna.fi/webmail#asetukset. Otathan huomioon, että jos sinulla on käytössä joku muu kuin DNA:n nettiyhteys minkä kautta sähköpostia käytät niin lähtevänpostin palvelimen tulee olla kyseisen operaattorin asetuksien mukainen.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30
Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
Juuri äsken yritin saada viestiä perille kahteen yrityksen @cervi.fi - päätteiseen osoitteeseen. Molemmat näyttivät lähtevän normaalisti ja siirtyivät lähetetyt- kansioon. Kumpikaan ei kuitenkaan mennyt perille. Tämän jälkeen yritin lähettää viestiä @gmail.com - osoitteeseen. Aivan sama lopputulos. Eli ei kyse ole vastaanottajasta. Viestin koko oli 1,2 Mt, eli kyse ei myöskään ole sen koosta.
Onko palvelimenne joutunut jollekin sulkulistalle?