Saldon tarkistus SuperPrepaid

Hei,

Minulla on SuperPrepaid-liittymä etäohjattavassa pistorasiassa. Miten saan tarkistettua liittymän saldon?

Kommentit

  • Tällä hetkellä DNA:n systeemit on rikki ja on ollut jo kuukausia. Ainoa tapa itse tarkistaa liittymän saldo on , että hakee sen SIM-kortin ja laittaa puhelimeen sekä lähettää tekstarin SALDO numeroon 14000. Toinen mahdollisuus on kysyä aspasta.
  • Hei!

    Saldon voi tarkastaa myös mobiilisovelluksella tai itsepalvelussa m.prepaid.dna.fi osoitteessa. Prepaid-liittymien latauksissa on ollut häiriötä viime aikoina, mutta vika on nyt sen osalta jo korjattu.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • @DNA Ilkka
    Jos et pääse käsiksi SIM-korttiin , niin miten sillä appilla saldo tarkistetaan??
  • Et mitenkään, sillä sovellus tulee kysymään sinulta prepaidiin tekstiviestillä lähetettyä vahvistuskoodia.

    Sovellus saattaa kyllä muistaa tuon vahvistuskoodin jonkin aikaa. Siirrä sim-kortti toiseen puhelimeen tai tekstiviestejä tukevaan tablettiin tai reitittimeen. Suorita tekstiviestiluuppi. Palauta sim-kortti pistorasiaan.

    Saldon pitäisi näkyä sovelluksessa edelleen. Mutta varaudu siihen, että jos Dna päivittää jotakin tai puhelimesi välimuisti nollautuu, joudut käymään tekstiviestiluupin uudelleen läpi.
  • @irritus
    "Et mitenkään."

    Niinpä. Tämä kyllä minulle on ihan selvä asia. Kysyin vastausta DNA Ilkalta , kun hän tuota appia tarjoaa joka rakoon , vaikka hyvin tietää , ettei siitä mitään apua ole , jos ko. SIM on jossakin hevonkuusessa eikä siihen pääse käsiksi.

    Tuommoiset aspan vastaukset on silkkaa kusetusta. Nyt on saldotarkistus ollut pois käytöstä jo yli kolme kuukautta. Näin surkeasti toteutettua muutosprojektia ei ole hetkeen vastaan tullut.

    Hävetkää DNA.
  • Yritin laittaa rahaa mutta sähläsin jotenkin kun joita maksaa tulee ilmoitus aiempi maksu kesken miten saan korjatgus
  • Maksaako saldon tarkistus tekstiviestillä?

    En löytänyt mistään vastausta eikä ole älypuhelinta noita ilmaisia mobiilisovelluksia varten.
  • Saldotiedustelu on maksutonta muilla tavoin ja ainoastaan asiakaspalvelun kautta tehdystä saldokyselystä veloitetaan hinnaston mukaisesti 2,92 € / kysely.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hei haloo DNA! Tehkää nyt jotain tälle palvelulle, eli mahdollisuus esim. laturi.dna.fi-palvelun kautta tarkistaa kyseisen liittymän saldo/maksetut vuorokaudet. Minulla on sim-kortti tuolla 6 metrin korkeudessa 4G-antennissa, enkä todellakaan aio kiivetä sinne hakemaan sitä vain tarkistaakseni saldon. Jos kuitenkin kiipeän sinne, teen sen vain kerran ja vaihdan samalla paleluntarjoajaa.
  • Joo siis hermo palaa. Kun käyn laturissa tarkistamassa saldoa tai maksettuja päiviä niin kerran viidestä saldo näkyy siellä mutta useimmiten ei mitenkään. 2020 ja silti noin yksinkertainen asia on mahdotonta, tästä on dna ennenkin teille sanottu mutta ei näytä asiakkaitten mielipiteet kiinnostavan. Seuraavan kerran kun teidän laturi ei näytä minun tietoja niin vaihdan operaattoria kyselemättä.
  • Raha kyllä näyttää kelpaavan mutta asiakkaista ei välitetä pätkääkään. Taidan huomenna liittyä takaisin saunalahden asiakkaaksi.
  • siis eikö dna-prepaid-saldoa pystykään tarkistamaan mistään ?  vastauksissa ei ainakaan näy, että asiaa olisi korjattu ????

    epuli
  • Ei pysty eikä DNA aio korjata asiaa.
    Diipa Daapa
  • Kuulin että jos on rekisteröinyt oman puhelinnumeronsa hallintapuhelinnumeroksi käyttöönotossa (netissä)  niin silloin saa saldo selville.  Tämä kannattaa tietenkin tehdä kun on kysessä jossain laitteessa oleva SIM-kortti - jota ei siitä niin vain oteta pois ja voi olla jossain kaukana.  Kuten minullakin - eikä saldoa viitsi ladata mielin määrin sim-korttiin ihan varmuuden vuoksi. 
    Tämä saldon tarkistuksen vaikeus prepaid-liittymissä on näköjään kaikilla operaattoreilla - varmaan siksi että haluavat jatkuvia liittymäasiakkaita eivätkä halua panostaa näihin prepaid-liittymiin. Vaikka laitteet, johon sim-korttia tarvitaan, lisääntyy koko ajan. Aika erikoista asiakaspalvelua, koska kilpailu operaattoreilla on kova kuitenkin.
    Mitähän muuten kuluttaja-asiamies sanoisi tällaisesta tuotteen ostamisesta ja palvelusta, jossa ei saa tietää paljonko on saldoa jäljellä ? näissähän on se puolen vuoden alku, jolloin pitää ladata lisää saldoa, ettei liittymä sammu ja 1.latauksesta vuoden aika. Tällöinhän pitää ehdottomasti olla järjestelmät, joista pystyy saldon tarkistamaan ja voimassaoloajan!!!
    Ehkä tästä pitää tehdä kysely kuluttaja-asiamiehelle !?  Toivottavasti joku ottaa tästä kopin itselleen ja ottaa asiakseen!
    epuli
  • No ohhoh, onpas uskomatonta! Nyt törmäsin itsekin tähän langattoman reitittimen kanssa. Laturi-appi osaa kuitenkin latauksen JÄLKEEN kertoa liittymän saldon, mutta mitenkään sitä ei voi saada katsottavaksi jo ennen latausta, että tietäisi tarpeen? Nyt hei DNA oikeesti…
    Kohta ex-asiakas

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.