Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

SIM-korttia ei tueta

Hei,

Liittymäni oli määrä siirtyä tänään DNA:lle. Laitoin uuden SIM-kortin puhelimeen ja käynnistin puhelimen uudelleen. Nyt puhelimessa on häiriöviesti: SIM-korttia ei tueta. Edellinenkin SIM-kortti oli micro-sim, kuten tämäkin. MIkähän tässä on vikana?

Terv. Jenni

Kommentit

  • Hei Jenni!

    Kannattaa ihan aluksi kokeilla vielä ottaa kortti pois puhelimesta ja puhdistaa siru varovasti. Kun kortti on taas paikallaan niin käynnistä puhelin vielä kertaalleen uudelleen. Jos tästä ei ole apua niin olethan suoraan asiakaspalveluumme yhteydessä että pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.