Smart tv ja CI kortinlukija
Uusi Smart TV (LG) ei löydä CI+ kortinlukijaa tai korttia ja kun CI+ kortinlukija on telkkarissa se sekottaa koko teeveen. Kanavat ei näy tai ne pätkii kokoajan. Ja maksukanavat eivät näy. Ei löydy. Vanhemmassa TV:ssä kortti toimii ja näkyy.
Pitääkö telkkarikin linkittää, mutta millä koodilla? Vai onko CI+ kortinlukija liian vanha älytelkuun? vasta pari vuotta sitten ostettu.
Pitääkö telkkarikin linkittää, mutta millä koodilla? Vai onko CI+ kortinlukija liian vanha älytelkuun? vasta pari vuotta sitten ostettu.
Seuraa viestiä
2
seuraajaa
Minkä valmistajan maksukortin lukija on kyseessä.
Onko linkitys mennyt oikein.
Paritus CAM-ID xxxxxxxxxxx ( 11 numeroa )
Ota lukija pois television aukosta ja laita uudelleen,
Sitten laita kortti lukijaan.
Kaikki on alaspäin yhteensopivia.
Näiden lukijoiden alkuaikoina oli noita yhteensopivuusongelmia
joidenkin televisiomerkkien ja lukijoiden välillä.
Ei pitäisi tänäpäivänä olla mitään.
Itselläni Dilog 99060 lukija jostain 2015 ajoilta.
Televisio tällä hetkellä Sony Bravia vajaa 3 vuotta vanha.
Hyvin toimii.
@Joku häikkä on oltava,jos vanhemmassa televisiossa toimii,mutta uudessa ei toimi.Ota vaikka yhteyttä tv,n myyjäliikkeeseen,
jos ei ala toimimaan.
Uudella lukijalla toimii luultavasti ihan hyvin.
Kannattaa myös varmistaa, että kortti on kortinlukijassa oikein päin ja kortinlukija TV:ssä oikein päin. TV:n ohjeissa on varmaan kerrottu kuinko päin kortinlukija laitetaan CAM-paikkaan.
Noita kortinlukijamoduuleitakin on useita eri merkkejä.

Mikä sitten toimii missäkin laitteessa,jää varmaankin arvailujen varaan.
DNA myy itsekkin jotakin moduulia,mutta toimiiko se sitten kaikissa televisioissa.??
Meillä on kaksi kortinlukijaa. Toinen toimii moitteetta ja toinen lopetti toiminnan (toimi aiemmin ok). Toimimaton kortti on ns. sivukortti. Kyseisen toimimattoman kortin/kortinlukijan kanssa on ollut aiemminkin ongelmia, jotka ratkaistiin DNAn teknisen tuen toimesta
Olethan asiasta yhteydessä maksuttomaan vikanumeroomme 0800 300 500 niin katsotaan kortinlukijan ongelmaa tarkemmin, kiitos!