Sopimus ei näy omilla sivuilla
Hei,
tein eilen puhelimitse sopimuksen laajakaistaliittymästä. Sopimus ei kuitenkaan näy Palvelut-näkymässä ("Tällä hetkellä sinulla ei ole aktiivisia tuotteita."). Kauanko kestää, että liittymä näkyy siellä?
yst terv. SP
tein eilen puhelimitse sopimuksen laajakaistaliittymästä. Sopimus ei kuitenkaan näy Palvelut-näkymässä ("Tällä hetkellä sinulla ei ole aktiivisia tuotteita."). Kauanko kestää, että liittymä näkyy siellä?
yst terv. SP
Seuraa viestiä
5
seuraajaa
Se pitäisi siellä näkyä.
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin hoidetaan sinulle tuo tilausvahvistus ja katsotaan asiaa tarkemmin, kiitos!
Asennus lupailtiin noin kuukauden päähän. Eli 2-3kk tilauksesta voi odottaa liittymän olevan toiminnassa.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30