Sopimus ei näy omilla sivuilla

Hei,

tein eilen puhelimitse sopimuksen laajakaistaliittymästä. Sopimus ei kuitenkaan näy Palvelut-näkymässä ("Tällä hetkellä sinulla ei ole aktiivisia tuotteita."). Kauanko kestää, että liittymä näkyy siellä?

yst terv. SP
SP Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Saitko sopimuksesta vahvistustiedon omaan sähköpostiisi.
    Se pitäisi siellä näkyä.
    BQ24
  • En saanut. Kun tein tilin henkilötunnuksellani, valmiiksi syötetyssä sähköpostissa oli kirjoitusvirhe, ilmeisesti siis aspan moka.
    SP
  • Hei SP,

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin hoidetaan sinulle tuo tilausvahvistus ja katsotaan asiaa tarkemmin, kiitos!
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Minulla tuli tilaus näkyviin noin viiden viikon jälkeen puhelintilauksesta, samalla kun tuli sähköposti. DNA Koti 5G siis kyseessä.

    Asennus lupailtiin noin kuukauden päähän. Eli 2-3kk tilauksesta voi odottaa liittymän olevan toiminnassa.
    JH
  • Koti 5G näkyy sivulla,simmi ei tosin toimi vieläkään ja boxi valittaa ettei pysty rekisteröitymään.Tartteeko noi 5G simmit yhteyden 5G verkkoon että pystyvät rekisteröitymään ja lähtevät toimaan?
    vanha asiakas
  • Jos Koti 5G toimivuuden kanssa on ongelmia niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme että saadaan selvitettyä asia kuntoon mahdollisimman pikaisesti, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Tuleek sim-kortti siis erikseen postissa Koti 5G liittymään? Asennus sovittu huomiseksi, simmiä ei kyllä ole näkynyt 😀
    JH

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.