Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Sovellukset ei toimi - "tarkista laitteesi verkkoyhteydet"

Sovellukset kuten Ruutu ja Areena ei toimi - laite sanoo että tarkista verkkoyhteydet, piuhat käyty läpi, modeemi bootattu - enempää en osaa tehdä.

Muut verkkolaitteet toimii samassa verkossa moiteeetta

Kuka osaisi auttaa ? Mahd nopeastivielä......

Kommentit

  • Hei Suvi!

    Ensiapuna kannattaa aina käynnistää laitteet sekä sovellukset uudelleen.

    Mikäli muut samaa verkkoa käyttävät laitteet ja sovellukset toimivat normaalisti, vian ei pitäisi olla verkon puolella. Jos yhteydessä kuitenkin on jotakin häiriötä, vikapalvelumme numerossa 0800 300 500 auttaa tarvittaessa kellon ympäri.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Verkkoon tallennus ei onnistu, eikä pysty katsomaan sovelluksia (Ruutu, Areena).
    Verkkoyhteys toimii normaalisti muilla laitteilla. Se modeemi että DNA hubi on käynnistetty uudelleen, mutta ei auta.
    Ehdotuksia / neuvoja?
    Kiitos !

    Suvi
  • Pirautathan vikapalveluumme numeroon 0800 300 500, niin tutkitaan yhdessä mikä oikein on vialla. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Olethan kytkenyt hubin reitittimen LAN-porttiin?
    PW
  • Hubille pitäisi laittaa kiinteä IP osoite.
    Sami S
  • Minulla on DNA hub -kiinni kaapelilla modeemissa, ohjeiden mukaan.

    Sami S, mitä tarkoitat että pitäisi laittaa kiinteä IP ?

    Kiitos kaikille vastauksista.
    Suvi
  • Hubin verkkoasetuksiin syöttää static ip. DHCP mikä on oletuksena, voi joskus hubissa itsepintaisesti pitää kiinni osoitteesta, mikä onkin käytössä toisessa koneessa.
    Sami S
  • Uusi info, kiitos Sami S - koitanpa kaivaan ohjekirjan esiin ja alkaa tutkimaan tätä.

    Suvi

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.